Οδηγούμε το νέο Opel Mokka GS Line 1.2 Turbo 130hp

Post date:

Author:

Category:

Παρακολουθήσαμε την ψηφιακή δημοσιογραφική παρουσίαση του νέου Opel Mokka, του νέου μοντέρνου crossover της εταιρείας, και είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε εν είδει σύντομης γνωριμίας. Αυτές είναι οι εντυπώσεις της βενζινοκίνητης έκδοσης των 130 ίππων με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Από €23,000

Opel Mokka

Η Opel λέει ότι το νέο Mokka, έντονο, μοντέρνο και με τολμηρούς χρωματισμούς, έχει την καλύτερα μονωμένη κατηγορία στην κατηγορία. Αν ισχύει, ισχύει δύο φορές για την ηλεκτρική έκδοση λόγω απουσίας θορύβων από μηχανή εσωτερικής καύσης. Οι παραδοσιακοί αρκεί να γνωρίζουν πως βγαίνει και σε ντίζελ ενώ η βενζινοκίνητη έκδοση των 100 ίππων με χειροκίνητο 6-άρι ξεκινά από τα €18,000


Η λέξη «γερμανικό» ακούστηκε αρκετές φορές στη δημοσιογραφική παρουσίαση του νέου Mokka. Δικαιολογημένα

Είναι η μόνη γερμανική εταιρεία εντός του νεοσχηματισμένου ομίλου της Stellantis – ανάμεσα στις 14 που την απαρτίζουν.

- Διαφήμιση-

Ως γνωστόν, οι μάρκες της PSA και της FCA συνθέτουν το νέο αυτοκινητικό γκρουπ με έδρα την Ολλανδία. Η Opel είναι ο τευτονικός εταίρος.

Ακούστηκαν επίσης οι όροι «ακρίβεια», «ποιότητα» στα πλαίσια της προσπάθειας της Opel να υπενθυμίσει στοιχεία της φιλοσοφίας της. Και στην πράξη επιβεβαιώνονται στα λίγα χιλιόμετρα που διανύσαμε

Opel Mokka
Opel Mokka

Στιβαρό σασί

Η πλατφόρμα CMP που χρησιμοποιείται στον Όμιλο είναι κατά 15% πιο άκαμπτη σε σχέση με το παρελθόν και περνά με ιδιαίτερα δεμένο τρόπο πάνω από τις ανωμαλίες.

Η διάσταση των τροχών του αυτοκινήτου δοκιμής (με γερμανικές πινακίδες κυκλοφορίας) ήταν 18 ιντσών. Κατά τη γώμη μας, υπερβολική.

Ωστόσο, παρά τη μεγάλη διάμετρο, η χαρακτηριστικά σφιχτή κύλιση δεν διαταράσσει τους επιβάτες ενώ δεν ακούγεται το παραμικρό ως τριγμοί.

Το αυτόματο 8-άρι κιβώτιο είναι σωστά κλιμακωμένο και οι αλλαγές γίνονται αρμονικά.

Είναι ένας σοβαρός λόγος αναβάθμισης της Opel που, κακά τα ψέμματα, τα χειροκίνητα κιβώτιά της απέχουν, επί χρόνια, από τα καλά του ανταγωνισμού.

Τα paddles, αντίθετα, λειτουργούν άψογα ενώ, λόγω 8 σχέσεων, αξιοποιείται σωστά ο ψυχωμένος κινητήρα των 130 ίππων του Opel Mokka

Opel Mokka

Να σημειώσουμε πως το νέο crossover διατίθεται και σε βενζινοκίνητη έκδοση των 100 ίππων (από €18,000), σε ντίζελ, και σε ηλεκτρικό με 136 ίππους, μπαταρία 50 kWh και θεωρητική αυτονομία 324 km

Opel Mokka

Το τιμόνι -ηλεκτρική κρεμαγιέρα- είναι ελαφρύ, άμεσο και ακριβές. Δεν έχει ιδιαίτερη αίσθηση αλλά αυτός είναι ο γενικός κανόνας της κατηγορίας. Μάλλον εξαιρείται προϊοντικά η Ford – για να τα λέμε τα πράγματα με το όνομά τους

Φρενάροντας υπάρχει μία σχετικά έντονη υποβοήθηση στο αρχικό πάτημα που θέλει ένα σχετικό χρόνο εξοικείωσης.

Όμως το σύστημα πέδησης προσφέρει αποτελεσματική επιβράδυνση και μία αίσθηση αμεσότητας.

Συνολικά πρόκειται για ένα πραγματικά μοντέρνο αυτοκίνητο, με ικανούς χώρους για τέσσερις και ένα ενδιαφέρον εσωτερικό που, πραγματικά, ανεβάζει επίπεδο σε σχέση με το παρελθόν.

”Less Normal, More Mokka”

Η χρονική συγκυρία μάλλον ευνοεί το νέο Opel Mokka. Και το προμοτάρει με τη φράση ”Less Normal, More Mokka”.

Το τι είναι «νορμάλ» είναι σχετικό. Και αναθεωρείται. Γενικώς και ειδικώς.

Μεγάλες αλλαγές στην αυτοκίνηση, ένας κορονοϊός που δίνει το άλλοθι για το Great Reset και επαναπροσδιορισμός σε πολλά επίπεδα. Ίσως είναι θετικό για την Opel που τώρα δα επαναπροσδιορίζει την ταυτότητά της

Στη δημοσιογραφική παρουσίαση φόθηκε περισσότερη έμφαση στο ηλεκτρικό Opel Mokka των 136 ίππων και 236 Nm ροπής. Συμπίπτει άλλωστε με την απόφαση της Opel να έχει εξηλεκτρίσει όλη της τη γκάμα μέχρι το 2024

Τι αξίζει να ξέρετε

  • Νέα σχεδιαστική γλώσσα Vizor που παραπέμπει σε κράνος. Νέο λογότυπο
  • Πλήρως ψηφιακό κόκπιτ. Μόνο οι απαραίτητες λειτουργίες εμφανίζονται με πλήρη απουσία αναλογικών ενδείξεων (Opel Pure Panel)
  • H καλύτερη ηχομόνωση στην κατηγορία – ακόμα περισσότερο στο ηλεκτρικό Opel Mokka που δεν έχει επιπλέον θόρυβο από MEK
  • Kορυφαίος φωτισμός – 7 στοιχεία LED 
  • Αποκλειστικά προσθιοκίνητο

Info/Photo: opel.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει