Από τις πιο πετυχημένες εφαρμογές της OPC στρατηγικής. Λογικός κυβισμός, αίσθηση pocket rocket, σφιχτό feeling. Κατάλληλο για το πρώτο σου δυνατό hatchback. Σχετικά ”λίγο” για τους πιο έμπειρους οδηγούς. Tι αξίζει να ξέρεις
Tι λέει το 4Drivers: Aπό τους κλασικούς εκφραστές της σχολής ”πύραυλοι τσέπης”. Με 192 τουρμπισμένα άλογα και μπάκετ-τανάλιες της Recaro έγινε η απόλυτη ονείρωξη των πιτσιρικάδων για κόντρες. Χωρίς ιδιαίτερο ”βάθος” στην οδήγηση αλλά με γκάζι και look, που ξεσηκώνει. Ειδικά στο μπλε ηλεκτρίκ, που πούλησε σα ζεστό ψωμάκι. Οποιοδήποτε άλλο χρώμα θεωρείται κάτι σαν συλλεκτικό. Λέμε τώρα…
Oh yes: γκάζι περίσσευμα, συγκλονιστικά μπάκετ της Recaro, ψαρωτική εμφάνιση. To 0-100 του ”σκοτώνει” (7,2”). Στα τελευταία του η έκδοση Nuerburgring είχε και το όνομα και τη χάρη κυρίως λόγω του μπλοκέ διαφορικού. Σε κάθε περίπτωση ιδιαίτερα ασφαλές.
Sorry, no: τιμόνι χωρίς αίσθηση, βασιλιάς του turbo lag δεν είναι, αλλά πρίγκιπας σίγουρα. Ο επιλογέας του κιβωτίου σε καμία περίπτωση δεν είναι αντάξιος του συνόλου.
Τι να προσέξω: Προσέξτε, τον κινητήρα για διαρροές λαδιού και τις βάσεις μηχανής για ραγίσματα. Eπίσης, διαρροές στο κύκλωμα ψύξης στις πρώτες παρτίδες. Ο μεγάλες διαδρομές του επιλογέα είναι αναμενόμενες αλλά το ασαφές κούμπωμα ίσως έχει ταλαιπωρήσει τα συγχρονιζέ. Σφύριγμα από τα φρένα και θόρυβοι από την πίσω ανάρτηση δεν είναι σπάνιοι. Στήσε αυτί για θορύβους από τους μηχανισμούς της πόρτας. Τα Recaro στολίζουν την καμπίνα αλλά σε κάποιες περιπτώσεις ο μηχανισμός ρύθμισης χαλαρώνει ενώ θα πρέπει να σημειωθεί πως δεν είναι ό,τι πιο ξεκούραστο υπάρχει.
Κατανάλωση: Στα χαρτιά 7,3 lt /100 km. Αν στην έλεγε ο Πινόκιο η μύτη θα είχε φτάσει στο Ρυσελχάΐμ.
Εκδόσεις: μία ουσιαστικά έκδοση από το 2007 με πλήρη εξοπλισμό άνεσης, ασφάλειας και εμφάνισης. Αργότερα, η έκδοση Nuerburgring είχε 210 άλογα, πιο σκληρή ανάρτηση και μπλοκέ. Πραγματικά γρήγορη.
Ιnsider: Η εξάτμιση της έκδοσης Nuerburgring ήταν της Remus. Το ABS και το ESP, επίσης, διέθεταν πιο σπορ ρυθμίσεις. Διατέθηκαν 500 κομμάτια σε μόνο δύο χρώματα: Henna Red και Grasshopper Green.
Συμπέρασμα: ”Βρωμόγκαζο”, αλήτικο αλλά και σχετικά ρηχό οδηγικό προφίλ για όποιον έχει διατελέσει στη γαλλική σχολή. Θέλει ψάξιμο για γαργαλημένο τούρμπο σε ιστορίες καθημερινής κοντράδικης τρέλας. Ίσως, η πιο πετυχημένη ενσάρκωση της OPC γκάμας.
Photo: Οpel
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.