Το Opel Corsa OPC ήταν από τις πιο επιτυχημένες εφαρμογές της πάλαι ποτέ στρατηγικής της γερμανικής εταιρείας. Λογικός κυβισμός, αίσθηση pocket rocket, σφιχτό feeling. Κατάλληλο για το πρώτο σου δυνατό hatchback. Σχετικά «λίγο» για τους πιο έμπειρους οδηγούς. Tι αξίζει να ξέρεις

Ικανή συμμετοχικότητα, ειδικά με το μηχανικό ελεγχόμενο διαφορικό, για το Opel Corsa OPC
Πάει κι αυτό, το ‘φαγαν οι ντιρεκτίβες, τα καυσαέρια, οι αλλαγές πολιτικής. Όμως το πιο μικρό OPC της σειράς της εταιρείας, το Opel Corsa, είχε τσαγανό και ενδιαφέρον, ειδικά σε ένα νεανικό κοινό που ήθελε κάτι δυνατό, τουρμπάτο και επιδεκτικό βελτιώσεων.
Την ώρα που γίνεται το update που διαβάζεις, στη γνωστή πλατφόρμα αγγελιών εμφανίζεται μία μέση τιμή στα €10.979, με τις αντίστοιχες διαφοροποιήσεις είτε προς τα επάνω είτε προς τα κάτω.
- Tι λέει το 4D:
Aπό τους κλασικούς εκφραστές της σχολής «πύραυλοι τσέπης». Με 192 τουρμπισμένα άλογα και μπάκετ-«τανάλιες» της Recaro, το Opel Corsa OPC έγινε η απόλυτη ονείρωξη των πιτσιρικάδων. Χωρίς ιδιαίτερο οδηγικό βάθος, αλλά με γκάζι και εμφάνιση που ξεσηκώνουν

- Mας αρέσει
Γκάζι περίσσευμα, ωραία μπάκετ, ψαρωτική εμφάνιση. To 0-100 (7,2 χλμ/ώ) είναι καλός χρόνος για τα μέτρα της εποχής του.
Στα τελευταία του, η έκδοση Nürburgring είχε και το όνομα και τη χάρη, κυρίως λόγω του μπλοκέ διαφορικού. Σε κάθε περίπτωση, τo Opel Corsa OPC είναι ιδιαίτερα ασφαλές.
- Όχι και τόσο
Τιμόνι χωρίς αίσθηση.
Το Opel Corsa OPC δεν είναι και ο βασιλιάς του turbo lag, αλλά πρίγκιπας σίγουρα.
Ο επιλογέας του κιβωτίου δεν είναι αντάξιος του συνόλου.
- Τι να προσέξεις
Τον κινητήρα για διαρροές λαδιού και τις βάσεις μηχανής για ραγίσματα.
Eπίσης, διαρροές στο κύκλωμα ψύξης, κυρίως στις πρώτες παρτίδες παραγωγής.
Ο μεγάλες διαδρομές του επιλογέα είναι αναμενόμενες, όμως το ασαφές κούμπωμα ίσως έχει ταλαιπωρήσει τα συγχρονιζέ.
Επίσης, σφύριγμα από τα φρένα και θόρυβοι από την πίσω ανάρτηση δεν είναι σπάνιοι.
Τέλος, στήσε αυτί για θορύβους από τους μηχανισμούς της πόρτας.
Τα δε Recaro στολίζουν μεν την καμπίνα, όμως σε κάποιες περιπτώσεις ο μηχανισμός ρύθμισης χαλαρώνει.
- Κατανάλωση
Στα χαρτιά γράφει 7,3 lt /100 km. Αν στην έλεγε ο Πινόκιο, η μύτη θα είχε φτάσει στο Ρουσελχάιμ.
Πρακτικά, σαφώς πάνω από 10,3 λτ/100 χλμ, όταν κινείσαι σβέλτα.
- Ιnsider
Η εξάτμιση της έκδοσης Nürburgring ήταν της Remus.
Eπίσης, το ABS και το ESP διέθεταν πιο σπορ ρυθμίσεις από το «απλό» OPC
Συμπέρασμα; «Βρωμόγκαζο», αλήτικο αλλά και σχετικά ρηχό οδηγικό προφίλ για όποιον έχει διατελέσει στη γαλλική σχολή. Θέλει ψάξιμο για κουρασμένη τουρμπίνα σε ιστορίες καθημερινής κοντράδικης τρέλας. Ίσως, η πιο πετυχημένη ενσάρκωση της OPC γκάμας
Photo: Χ. Καραγιωργάκης / 4Drivers
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.






































