Photo story: με τη BMW Σειρά 5 σε δρόμο και yoga

Post date:

Author:

Category:

BMW 5 Series

 

Η BMW χαρακτηρίζει τη νέα 5 Series ως τον »business athlete » της κατηγορίας. Πήγαμε στην παρουσίαση και την οδηγήσαμε σβέλτα για μισή ώρα στα νότια της πόλης. Kάναμε και yoga. Αυτό είναι το προσκήνιο και το παρασκήνιο

Οδηγήσαμε τη νέα ΒΜW Σειρά 5 στο γνωστό κομμάτι για το Σούνιο. Για μια άλλη φορά, απίστευτο πλαίσιο και κιλά ψυχικής ηρεμίας μέσα σε μια καμπίνα που μπορείς να κάνεις το γύρο της Ευρώπης και να κατεβαίνεις ατσαλάκωτος. 

Ναι, τα συστήματα ασφάλειας, οι κάμερες, τα απανταχού ηλεκτρονικά θυμίζουν Γκαλάκτικα, μπορείς να ανεβοκατεβάζεις τη φωνή του ηχοσυστήματος κάνοντας μια απλή κίνηση στον αέρα (!) με το δάχτυλό σου, ξεπαρκάρει χωρίς να είσαι μέσα στο αυτοκίνητο μέσω του κλειδιού που είναι σαν ένα smartphone με οθόνη αφής και άλλα πολλά τέτοια μαγικά. 

Στο 4Drivers, ωστόσο, ασχολούμαστε περισσότερο με άλλα. Αυτά που θα άξιζαν να βάλεις στο πίσω κάθισμα ένα αμαθές μεγαλοστέλεχος και να του δειξεις τι μπορεί να κάνει στο δρόμο με τον business athlete της κατηγορίας.

Εννοείται, τρέξαμε να πάρουμε τα κλειδιά της έκδοσης 530i (δίλιτρη με 252 ίππους, 350 Nm, 0-100 σε 6.2», κατανάλωση 5.4 lt/100 km) με το Μ Sport πoυ φοράει Μ ανάρτηση, αντίστοιχα φρένα και την ξεχωρίζεις, μεταξύ άλλων, απ’ τις απολήξεις της εξάτμισης, τα φωτιζόμενα μασπιέ κι άλλα τέτοια. Σύμφωνοι, και με το σηματάκι με το γράμμα »Μ» στο φτερό.

Παρακάτω, το »ντεσού» της ιστορίας…

Κωνσταντίνος Διαμαντής

Σε ρόλο οικοδεσπότη ο Corporate Communications Manager, ο άψογος επικοινωνιακά και γενικότερα σε θέματα επαφής με την εταιρεία, κ. Κωνσταντίνος Διαμαντής. Τόπος συνάντησης το ξενοδοχείο Margi στη Βουλιαγμένη

BMW 5 Series 2017

 

Η έβδομη γενιά του παγκοσμίως πιο επιτυχημένου business sedan διαθέτει αεροδυναμική σιλουέτα με συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0.22, εντυπωσιακό εμπρός τμήμα, ελαφρώς αυξημένες εξωτερικές διαστάσεις – μήκος 4.935 mm, πλάτος 1.868 mm και ύψος 1.466 mm, με πλούσια αίσθηση ευρυχωρίας με περισσότερο χώρο για τα κεφάλι και τα πόδια πίσω και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (530 L). 

BMW 5 series

Ο κωδικός του νέου σασί είναι G30. Οι BMWδολόγοι θα σημειώσουν τη μετάβαση -μετά τις δεκαετίες των »Ε» (Ε46, Ε92 κλπ), τις πρόσφατες και τρέχουσες  »F»- στο επόμενο γράμμα αλφαβήτου που σηματοδοτεί τη νέα οικογένεια πλαισίων. Τα οποία, στην περίπτωση της Σειράς 5, είναι από -75 έως 115 kg λιγότερα σε σχέση με την προηγούμενη γενιά.

BMW 5 Series

Οδηγώντας προς το Σούνιο κλείνεις την πόρτα (χωρίς να τη »χτυπήσεις» αφού αρκεί να την πλησιάσεις για να κλείσει ερμητικά μόνη της) και μπαίνεις σε μια κάψουλα πολυτέλειας, αίσθησης υλικών και τεχνολογικής εργονομίας. Το αποτέλεσμα του δυτικού πολιτισμού σε μια απ΄τις πιο εξελισσόμενες εκδοχές του.

BMW 5 Series G30

 

Tέσσερις εκδόσεις κινητήρων (τετρακύλινδρες και εξακύλινδρες μονάδες, βενζίνης και diesel), πίσω κίνηση ή BMW xDrive intelligent all-wheel drive με σύστημα SCR στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις diesel. 

Όλα τα μοντέλα πλην της BMW 520d μεταδίδουν την ισχύ τους στάνταρ μέσω ενός οκτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου Steptronic με βελτιστοποιημένη εσωτερική απόδοση και στρατηγική αλλαγής ταχυτήτων υποστηριζόμενη από δεδομένα πλοήγησης. 

O  Product Manager της BMW Hellas, κ. Νικόλαος Καψής, εξηγεί την πληθώρα των συστημάτων της ΒMW 5 Series. Χρειάζονται πολλές σελίδες για να περιηγηθεί και μόνο κάποιος στην πληθώρα των ηλεκτρονικών. 

BMW 5 Series specs

 Mια συνοπτική εικόνα για τις λειτουργίες στο εσωτερικό του αυτοκινήτου

Η κεντρική οθόνη σκρολάρει με το άγγιγμα. Ή και χωρίς αυτό… Μπορείς, για παράδειγμα, να ανεβοκατεβάσεις τη φωνή με μια απλή κίνηση των δαχτύλων. Σον αέρα… 

BMW 5 Series parking

Μέσω ενός κλειδιού ο ιδιοκτήτης μπορεί να ξεπαρκάρει τη 5 Series χωρίς καν να μπει εντός. Η επίδειξη κάπου στο πεζοδρόμιο της Βουλιαγμένης

Ο χειρισμός γίνεται μέσω του ειδικού κλειδιού που θυμίζει smartphone. Με οθόνη, σκρολάρισμα κανονικό, εντολές και άλλα καινά δαιμόνια ενός digital κόσμου. O Aldus Huxley δεν είχε »δει» τίποτα

Ηρεμία στο ναό. Σύνδεση Ποσειδώνα με Μόναχο εκρίθη ατσαλάκωτα επιτυχημένη. Το πιο αθλητικό σεντάν της κλάσης είναι εδώ. Πάλι.

BMW Yoga

Μετά την οδήγηση έχει γεύμα. Αλλά πριν το γεύμα είχε και yoga. Και γιατί »yoga», παρακαλώ; »Γιατί είναι συνδεδεμένη με την ψυχική ηρεμία, τη χαλάρωση, την ήρεμη δύναμη». Ό,τι, δηλαδή, θέλει να περάσει η BMW επικοινωνιακά με τη 5 Series

Και μετά τη Yoga η ώρα του ανεφοδιασμού με »super αμόλυβδη» στο εστιατόριο του Margi. Από αριστερά προς τα δεξιά, οι κ.κ. Άρης Γαλανόπουλος (Καθημερινή), Πέτρος Πιτσίνης (gazzetta.gr), Γιώργος Τριανταφύλλης (Αγορά Αυτοκινήτου) και Βασίλης Χαρίτος (andro.gr) 

Κωνσταντόπουλος Γιάννης

Τη διατυπώσαμε την ερώτηση, δεν κρατιόμαστε: »ωραία όλα τα υπέρ-hi-tech αλλά, με τη δημοκρατικοποίηση της τεχνολογίας, μήπως οι νέοι πελάτες της BMW χρειάζονται μια υπενθύμιση του motto »Απόλυτο Μηχάνημα Οδήγησης» ; Επί της ουσίας είναι, όντως. Αλλά μήπως δυο κουβέντες παραπάνω για τους enthusiasts της οδήγησης; Ο κ. Διαμαντής, υπομονετικός και ευήκοος, ως συνήθως.

Και το ζητούμενο επί του ταμείου. Οι τιμές ξεκινούν από τα €60.950 για τη 520d. Executive αγόρια, CEO ή και ανώνυμοι θιασώτες ενός απ’ τα καλύτερα δείγματα του μεγάλου sedan με αθλητικό DNA, περάστε άφοβα.

ΥΓ Στη διάρκεια του γεύματος, μεταξύ σολωμού και άλλου σχετικού ανεφοδιασμού, καθώς καθόμασταν δίπλα στον Πρόεδρο της BMW Hellas, κ.Karim Christian Haririan, επιβεβαιώθηκε και η απόλυτη εκδοχή της 5 Series: ναι, η νέα M5 θα είναι, για πρώτη φορά στην ιστορία της, τετρακίνητη, με αποσύμπλεξη του μπροστινού διαφορικού και ισχύ γύρω στα 600 PS. »Μπορεί και παραπάνω…» Καλή μας χώνεψη.

Info: bmw.gr / Photo: BMW

 

 

 

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Ford Ranger Raptor. Bad ass με καρότσα

«Η εμπειρία με το Ford Ranger Raptor ήταν ικανή να σε κάνει να βλέπεις ένα pick-up ως κύριο αυτοκίνητο. Αδρεναλίνη με καρότσα. Δεν σου τυχαίνει και κάθε μέρα»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»