Στις αγγελίες μεταχειρισμένων, η «μικρή» Cayman πρώτης γενιάς (987) αποτελεί ένα κόσμημα σε τιμή καινούργιου μικρομεσαίου. Αυτός είναι ένας επιπλέον λόγος που τη θυμόμαστε ακόμη
Αρκεί για τον Πραγματικό Οδηγό η έκδοση με τους 245 ίππους από τα 2.7 λίτρα;
Πριν οδηγήσω την πρωτοεμφενιζόμενη, το 2006, Porsche Cayman, είχα ξενερώσει
Κυρίως, στο ότι πρέπει να ήταν το μοναδικό αυτοκίνητο που κόστιζε €71.900 και είχε στο βασικό εξοπλισμό χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων.
Στην πράξη, όμως, παρότι μακριά κλιμακωμένη, ήταν ευχάριστη και αρκετά γρήγορη.
Το βασικό πλεονέκτημα της Cayman βρίσκεται στο σασί το οποίο είναι με μια λέξη κορυφαίο.
Περνά ο μπροστινός τροχός από ανωμαλία και περιγράφεις με ακρίβεια το βάθος της. Παλιά το λέγανε ότι ξέρεις αν έχεις περάσει κορώνα ή γράμματα από δεκάρικο.
Κέρματα σε δεκάρικο δεν υπάρχουν πια και μαζί σπάνια επίσης να συναντήσεις ένα τόσο αψεγάδιαστο σύστημα διεύθυνσης.
Ναι, το τιμόνι της Cayman (987) ήταν καλύτερο και από αυτό της 911 της εποχής (997) – ειδικά, στη θέση γύρω από την ευθεία
Η δε εμπειρία εξόχως συμμετοχική και το ζύγισμα με μια λέξη κορυφαίο (θα ήθελε πολύ η Carrera να το έχει).
Να σημειώσω, βέβαια, πως η τιμή παραήταν ακριβή και μάλλον αυτό ήταν το αντίτιμο του ότι είχε το γνωστό σήμα στο καπό.
Όταν έβγαινε καινούργια, το πιο συνετό ήταν να μην μπει κάποιος σε μια διαδικασία λαβύρινθου με τη λίστα του επιπλέον εξοπλισμού, γιατί κινδύνευε να φτάσει για πλάκα την τιμή της Cayman S και πάει λέγοντας. Ο ίδιος κανόνας συνεχίζει να ισχύει και σήμερα για τα περισσότερα premium της αγοράς
Πάντως, το Sport Chrono Package ήταν πραγματικά χρήσιμο καθώς αλλάζει την απόκριση στο γκάζι και μεταθέτει τα όρια του PSM.
Τέλος, αξίζει να προστεθεί ότι χωρίς την ηλεκτρονική ανάρτηση PASM και με τους τροχούς 17 ιντσών, το αυτοκίνητο συμπεριφερόταν πιο γλυκά σε σχέση με το ελληνικό οδόστρωμα. Ταυτόχρονα είχε όλο το grip χωρίς να γινόταν επουδενί κουραστικό ή νευρικό.
Αν τη βρείτε με αυτά τα specs (και επουδενί Tiptronic), πάρτε την έτσι και ξεπεράστε το σύνδρομο που λίγο-πολύ κουβαλάμε όλοι για μεγάλους τροχούς.
Photo: Porsche
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.