Αυτοκίνητο που αγαπήσαμε: Porsche Cayman. Ναι, τη ''μικρή''

Post date:

Author:

Category:

Porsche Cayman

 

Στις αγγελίες μεταχειρισμένων, η ”μικρή” Cayman πρώτης γενιάς (987) αποτελεί ένα κόσμημα σε τιμή καινούργιου μικρομεσαίου. Αυτός είναι ο λόγος που τη θυμόμαστε ακόμα

- Διαφήμιση-

Αρκεί η ‘’μικρή’’ έκδοση με τους 245 ίππους από τα 2.7 λίτρα; Πριν οδηγήσουμε την πρωτοεμφενιζόμενη το 2006, Porsche Cayman, είχαμε ξενερώσει. Κυρίως, στο ότι πρέπει να ήταν το μοναδικό αυτοκίνητο που κόστιζε €71.900 και είχε στο βασικό εξοπλισμό χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων.

 

Στην πράξη, όμως, παρότι μακριά κλιμακωμένη, ήταν ευχάριστη και αρκετά γρήγορη. Το βασικό πλεονέκτημα της Cayman βρίσκεται στο σασί το οποίο είναι με μια λέξη κορυφαίο  περνά ο μπροστινός τροχός από ανωμαλία και περιγράφεις με ακρίβεια το βάθος της.

 

Το σύστημα διεύθυνσης είναι καλύτερο και από αυτό της 911 της εποχής (997), ειδικά, στη θέση γύρω από την ευθεία.

 

Η εμπειρία εξόχως συμμετοχική και το ζύγισμα με μια λέξη κορυφαίο (θα ήθελε πολύ η Carrera να το έχει…). Να σημειώσουμε, βέβαια, πως η τιμή παραήταν ακριβή και μάλλον αυτό ήταν το αντίτιμο του ότι είχε το γνωστό σήμα στο καπό.

 

Όταν έβγαινε καινούργια, το πιο συνετό ήταν να μην μπει κάποιος σε μια διαδικασία λαβύρινθου με τη λίστα του επιπλέον εξοπλισμού, γιατί κινδύνευε να φτάσει για πλάκα την τιμή της Cayman S και πάει λέγοντας. Ο ίδιος κανόνας συνεχίζει να ισχύει και σήμερα για τα περισσότερα premium της αγοράς.

 

Πάντως, το sport chrono package ήταν πραγματικά χρήσιμο γιατί αλλάζει την απόκριση στο γκάζι και μεταθέτει τα όρια του PSM.

 

Τέλος, να πούμε πως, χωρίς την ηλεκτρονική ανάρτηση PASM και με τους τροχούς 17 ιντσών, το αυτοκίνητο συμπεριφερόταν πιο γλυκά σε σχέση με το ελληνικό οδόστρωμα και είχε όλο το grip χωρίς να γινόταν επουδενί κουραστικό ή νευρικό.

 

Αν τη βρείτε με αυτά τα specs (και επουδενί Tiptronic), πάρτε την έτσι και ξεπεράστε το σύνδρομο που λίγο-πολύ κουβαλάμε όλοι για μεγάλους τροχούς…

Photo: Porsche

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει