Πώς είναι να μην είσαι αγρότης και να οδηγείς Mitsubishi L200;

Post date:

Author:

Category:

Νομίζει ότι ένα «αγροτικό» Mitsubishi L200 είναι μόνο για χειρονακτικές καταστάσεις; Αυτή είναι η εμπειρία μέσα σε λασπουριά και πόλη. Χωρίς ενοχές

Mitsubishi L200 δοκιμή

Η βαρβατίλα, το εργαλείο δουλειάς, το διπλοκάμπινο. Στοιχεία που συνδέεις αναπόσπαστα με το Mitsubishi L200 που αναδεικνύει την καλύτερη τετρακίνηση της κατηγορίας και τα παραδοσιακά του ταλέντα σε δύσκολες συνθήκες. Μόνο που, πλέον, μπορείς να πηγαίνεις και στις δουλειές σου σαν κανονικός άνθρωπος. Και όχι σαν Νεάντερνταλ της πόλης


Κάποτε διάβαζα πως ο κ. Κώστας Καββαθάς, ο «πατριάρχης» των 4Τροχών και γενικώς του Ειδικού Τύπου, πηγαινοερχόταν στο γραφείο με ένα pick-up

Συγγνώμη… Να ‘σαι ο άνθρωπος που άνοιξε το δρόμο για τα περιοδικά αυτοκινήτου, με έναν ολόκληρο στόλο από δημοσιογραφικά αυτοκίνητα, και εσύ να πηγαίνεις με «αγροτικό»; Τότε, παλιά λέμε τώρα, η ιδέα μού φαινόταν μαζοχιστική

- Διαφήμιση-

Θα σας πω, όμως, κάτι. Χωρίς να υποτιμώ την εναλλαγή δημοσιογραφικών κάθε εβδομάδα, δεν θα είχα θέμα να κινούμαι με ένα Mitsubishi L200 για τα διαδικαστικά της κάθε μέρας.

Freeeeedom, ρε

Ναι, δεν μπορείς να το στριμώξεις στο παρκάρισμα. Με μήκος που στο διπλοκάμπινο αγγίζει τα 5,3 μέτρα, δεν βρίσκεις εύκολα θέση-αεροδρόμιο.

Θέλει, επίσης, προσοχή στης πόλης τα στενά. Μην «ξυρίσεις» κιόλας κανα προφυλακτήρα. Το Mitsubishi L200 περισσεύει πίσω και πρέπει να τσεκάρεις καθρέπτες. Κάτι σαν οδηγός λεωφορείου.

Όμως έχεις μια ελευθερία με δαύτο. Το ομολογώ. Είναι η ξεάγχωτη εμπειρία που αν τη βιώσεις, σε κάνει να θες ένα τέτοιο. Κι ας μην είσαι αγρότης ή επαγγελματίας. Βασικά δεν σε νοιάζει ο δρόμος, οι εργολαβικές ανωμαλίες, πέτρες και σκόνη. Πας παντού, μαζί με δόσεις οδηγικής διασκέδασης εκεί όπου ο δρόμος τελειώνει

Mitsubishi L200 δοκιμή

Με το Mitsubishi L200 ανεβοκατέβηκα το σκληροτράχηλο λόφο απέναντι απ’ το Σούνιο, πέρασα από κοτρώνες, πήγα flat out σε κρυφή -όσοι λιγότεροι την ξέρουν τόσο καλύτερα- χωμάτινη διαδρομή, για ψώνια στη Γλυφάδα, πήγαινε-έλα σε βραδυνές βόλτες και παρέα το Ροτβάιλερ στην καρότσα


Όμως να θυμάσαι: Τα «αγροτικά», όσο κι αν έχουν εκπολιτιστεί, με μία ελαφριά πίσω καρότσα και φύλλα σούστας στην πίσω ανάρτηση απαιτούν να μειώνεις ταχύτητα στο βρεγμένο.

Μην κάνεις copy-paste αυτά που θα δεις στο βίντεο με την αγωνιστική εκδοχή του L200.


Δύο λέξεις: Δοκιμασμένος Μοϊκανός

Η πρώτη, το «δοκιμασμένος», έχει να κάνει με την παράδοση της Mitsu στο χώρο. Το L200 κουβαλάει πάνω του όλη τη γνωσιακή βάση της οδηγικής σκληράδας.

Η δεύτερη λέξη, το «Μοϊκανός», έχει να κάνει με το ότι αυτό είναι το τελευταίο Mitsubishi L200 που βλέπουμε επί ευρωπαϊκού εδάφους.

Όπως έγινε γνωστό, τις τελευταίες μέρες, η εταιρεία «παγώνει» για απροσδιόριστο χρόνο τις εισαγωγές νέων μοντέλων της στο ευρωπαϊκό έδαφος.

Τα καυσαέρια και οι νόρμες έγιναν αγχόνη για διάφορα αυτοκίνητα και το L200 δεν αποτελεί εξαίρεση. Κρίμα γιατί ακόμα κι αν καλύπτει τις προδιαγραφές Euro6d temp, φαίνεται πως δεν βγαίνει ο υπολογισμός στην Ευρώπη

Η εμπειρία του αγροτικού

Ίσως νομίσετε πως είναι επιστημονική φαντασία αλλά οδηγώντας το και αλλάζοντας σχέσεις στο 6άρι κιβώτιο μέχρι τις 2.500 σ.α.λ. μπορείς να βλέπεις μία μέση κατανάλωση της τάξης των 8,2 lt/100 km.

Για ένα βαρύ αυτοκίνητο, με πλαίσιο σκάλας», ανθεκτικό όσο δεν παίρνει «αγροτικό», η κατανάλωση είναι ιστορικά χαμηλή.

Κατά τα άλλα, η υψηλή θέση οδήγησης βοηθάει να βλέπεις από μακριά. Ομολογώ επίσης πως νιώθεις μία ιδιότυπη αίσθησης ασφάλειας φορτηγού.

Και ξέρετε κάτι; Όπως ήταν εμφανές και στην αρχική γνωριμία του, στην προ-face lift έκδοσή του, πριν λίγα χρόνια σε Ακροπολικές διαδρομές, το L200 είχε ήδη εξελίχθεί ως απόσβεση και συνδεσμολογία. Αποτέλεσμα; Να μην κοπανιέσαι. Σημαντικότατον για τέτοιο είδος αυτοκινήτου. Ναι, ήταν η έκπληξη, ξεάγχωτη και τελείως αντικλισέ οδηγική εμπειρία του μήνα. Κάτι ήξερε ο κ. Καββαθάς

Database
Κινητήρας2,2 lt, 4κύλινδρος, turbo diesel
ΚιβώτιοΧειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων
ΜετάδοσηΔικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις με κατ’ επιλογήν τετρακίνηση, κεντρικό διαφορικό και βοηθητικό κιβώτιο
Ισχύς150 PS
Ροπή400 Nm
ΕπιτάχυνσηΔεν ανακοινώνεται
Τελική ταχύτητα174 km/h
Μέση κατανάλωση 9,2 lt/100 km
Βάρος1,935 kg
Τιμήαπό €26,800 για το Double Cab

Κώστας Καββαθάς Focus RS

Photo: mitsubishi-motors.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει