Κράνος, γάντια και 70 λίτρα αμόλυβδης. Όσα χρειάζεσαι για να οδηγήσεις τη Mercedes-AMG GT 63 Pro 4Matic+ εκεί όπου απευθύνεται: στην πίστα
Η ιταλική έκδοση του Quattroruote ήταν στο μέρος το σωστό με την εκρηκτική AMG GT 63 Pro 4Matic+. Ένας νέος αντίπαλος για την 911 GT3;
Για τη Mercedes-AMG GT 63 Pro 4Matic+, οι μηχανικοί της AMG διατήρησαν τις εξαιρετικές ιδιότητες του διπλά υπερτροφοδοτούμενου V8 των 4,0 λίτρων, συνδυάζοντάς τον με πολλές τεχνικές λύσεις για να αυξήσουν τον χρόνο που περνάει στην πίστα και να κάνουν τα track day των πελατών τους πιο ευχάριστες
Μερικά παραδείγματα;
Ένα ενισχυμένο σύστημα ψύξης που διαθέτει συνολικά έξι ψυγεία (δύο περισσότερα από την αρχική έκδοση), με τα δύο πρόσθετα στοιχεία να προορίζονται για τη διαχείριση των θερμοκρασιών των εξαρτημάτων του κιβωτίου ταχυτήτων, βελτιωμένη αεροδυναμική που χαρακτηρίζεται από ένα ενεργό προφίλ στο κάτω μέρος του αμαξώματος, το σύστημα AirPanel που βρίσκεται πίσω από τις εμπρός εισαγωγές αέρα (μια σειρά από πτερύγια που ανοίγουν και κλείνουν ηλεκτρονικά για να βελτιώσουν την καθοδική δύναμη και την ψύξη των εξαρτημάτων), μια σταθερή αεροτομή στο πίσω μέρος.
Το πακέτο ολοκληρώνεται με έναν επανασχεδιασμένο διαχύτη στο πίσω μέρος και πρόσθετους αεροδυναμικούς αγωγούς για την επιτάχυνση και διοχέτευση ροής αέρα.
Υπάρχει επίσης αναβάθμιση του συστήματος ψύξης του συστήματος πέδησης για την καλύτερη διαχείριση της θερμοκρασίας των δαγκάνων και των κεραμικών δίσκων 420 χιλιοστών ακόμα και σε συνθήκες υψηλής καταπόνησης
Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr πατώντας εδώ
Κείμενο:Federico Giavardi / Απόδοση Κ.Π. / Photo: Quattroruote
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.