SUV που συμπαθήσαμε: Mercedes-Benz G-Class (W463 / 2018)

Post date:

Author:

Category:

Η Mercedes-Benz πήρε όλη την τεχνογνωσία που αναμφισβήτητα διαθέτει και την ενσωμάτωσε στα εκτός δρόμου χαρακτηριστικά του G-Class. Θωρηκτό πολυτελείας

Τετράγωνο αμάξωμα, ικανό να ανταπεξέλθει στα δύσκολα, σύμβολο κύρους και ικανοτήτων. Ταυτόχρονα, η εταιρεία το χειρίστηκε πολύ έξυπνα και δε θυσίασε την ταυτότητά της ως κορυφαίος premium κατασκευαστής μπαίνοντας στις λάσπες


Το Mercedes-Benz G-Class είναι περίπτωση που εξελίχθηκε με τα χρόνια καθώς κατέληξε να εξοπλίζεται με πανίσχυρα μοτέρ του τμήματος AMG. Μάλιστα, την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές,, παρουσιάστηκε και η αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή της. Τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, απόδοση 587 ίππων και ροπή 1.164Nm

Aυτό είναι το επίσημο βίντεο όσο προετοιμαζόταν το ηλεκτρικό Mercedes-Benz G-Class. Και είναι πιο ωραίο από αυτό του λανσαρίσματος.

Το σύμβολο

Από σημειολογική άποψη, το G-Class συχνά έγινε σύμβολο πλουτοκρατικής καταξίωσης.

Όμως τι να γίνει; Έτσι έχουν πλέον τα πράγματα. Σάμπως τα Ferrari, που λέγαμε νωρίτερα για τo Purosangue, τα έχουν μόνοι οι εύποροι γνώστες;

Το G-Wagen αρχικά υπηρέτησε και ως στρατιωτικό όχημα του Σάχη της Περσίας. Άλλωστε ο Μοχαμάντ Ρεζά Παχλαβί ήταν τον καιρό εκείνο μέτοχος της εταιρείας. Το 1979 άρχισε να πωλείται ευρύτερα στο κοινό. Σήμερα συνεχίζει να είναι απόλυτο μηχάνημα καθώς και ούλτρα πολυτελές. Και βέβαια διατηρεί τα «κλειδώματα» σε εμπρός, κεντρικό και πίσω διαφορικό. Σεβασμός

  • Τι μας αρέσει: η τετράγωνη αισθητική, ο V8 κινητήρας, οι επιδόσεις (4,5 δ/λ. στα 0-100), οι ικανότητες, η σημειολογία
  • Όχι και τόσο: τα €313.800 που κοστίζει και ένα βενζινάδικο να ακολουθεί σε ρόλο tender όταν πατάς βαθιά το γκάζι
Τα καλύτερα 4x4 και SUV:

Photo: mercedes-benz.gr


Mercedes-AMG A35 4Matic

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει