2ο Χέρι: Suzuki Swift Sport

Post date:

Author:

Category:

Suzuki Swift Sport

 

Ένα από τα τελευταία ατμοσφαιρικά hot hatch. Άξιο, μικρό και σβέλτο μολονότι υποτιμημένο από την πλειοψηφία της αγοράς

Tι λέει το 4Drivers: Κοντό, φαρδύ και με ξεχειλωμένα μετατρόχια δεν θέλει και πολύ για να το δεις με λίγη φαντασία και ως το ΜΙΝΙ Cooper S της Άπω Ανατολής. Έχει τις αναλογίες και ως ένα βαθμό κάποιο στυλ. Οι δυο απολήξεις της εξάτμισης δίνουν το στίγμα των 125 ίππων. Η εκρηκτικότητα του παλιού Swift GTi έχει αμβλυνθεί. Ωστόσο, στρίβει και είναι fun to drive, χωρίς να είναι σκληροπυρηνικό ή κουραστικό σε καθημερινή χρήση

 

Oh yes: αναλογίες καρτ, κινητήρας πρόθυμος για υψηλές rpm, καθίσματα, ευχάριστη συμπεριφορά, που σου κάνει τα κέφια όταν αποφασίσεις να τη ρυθμίσεις με το γκάζι ή τα φρένα

 

Sorry, no: μακριές τελευταίες σχέσεις του κιβωτίου, μουντό εσωτερικό χωρίς ιδιαίτερο χαρακτήρα. H Suzuki ανέκαθεν είχε τον τρόπο της στις ειδικές εκδόσεις του Swift – εκ GTi εποχής

Γενικά: Ωραίο, »γλυκό» σασί, αίσθηση old school από τα χειριστήρια, στρίβει και αντέχει την καταπόνηση. Δεν έχει το λούστρο του ευρωπαϊκού ανταγωνισμού. Μικρές διαστάσεις.

 

Τι να προσέξω: Παραδόξως, σημαντικό θέμα με την ποιότητα της βαφής είχαν τα μοντέλα της πρώτης γενιάς. Προσοχή λοιπόν για ξεφλουδίσματα και ελαττωματική βαφή. Έχουν παρουσιαστεί προβλήματα στο κιβώτιο. Σημάδι για τα τελευταία είναι το »σφίξιμο» του επιλογέα. Τριγμοί από το ταμπλό είναι αρκετά συνηθισμένοι σε όλη τη γκάμα του Swift.

 

Πόσο να πληρώσω: Για τα μοντέλα της πρώτης γενιάς (2006-2011) €4.000 – 4.500 είναι μια λογική τιμή. Τα μοντέλα δεύτερης γενιάς (2012) αποδίδουν 136 ίππους (11 ίππους περισσότερους) και κάποια €6.000 – 6.500 είναι στα πλαίσια της αγοράς.

 

Κατανάλωση: Τα 6,4 lt/100 km που ανακοινώνει η Suzuki δεν απέχουν από την αλήθεια. Με το στροφόμετρο στον κόφτη υπολογίστε κάτι πάνω από 10 lt.

 

Εκδόσεις: H πρώτη γενιά του Swift Sport λανσαρίστηκε σε μία ουσιαστικά έκδοση με πλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.

 

Ιnsider tip: Η επισκευή εμπρός και πίσω χτυπημάτων είναι παράλογα ακριβή λόγω των ενιαίων προφυλακτήρων που περιβάλλουν τα άκρα. 

 

Συμπέρασμα: Στυλ και χαρακτήρας για ένα σβέλτο μικρό, που χαρακτηρίζεται από ωραίες αναλογίες και fun to drive χαρακτήρα. Θα λέγαμε ότι λείπει ένα καλύτερο τιμόνι αλλά με τις ηλεκτρικές κρεμαγιέρες το μέτρο της σαφήνειας έχει πλέον χαθεί.

 

O αντικαταστάτης: Μόλις 970 kg και 140 ίπποι για το νέο Suzuki Swift Sport. Διάβασε περισσότερα εδώ.

Photo: Media Press 

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

DS 3 Crossback. Γενναιότητα σε ελληνική άσφαλτο

To DS 3 Crossback λέει πως «θέλει να αναδείξει τη δουλειά των καλύτερων τεχνιτών της βιομηχανίας». Δεν το ακούς συχνά αυτό στη σημερινή, παγκοσμιοποιημένη και πολλάκις κοπιαρισμένη αυτοκινητοβιομηχανία

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Η ελευθερία τού να μην ανήκεις

«Αυτές τις μέρες συμπληρώνονταιι 8 χρόνια 4Drivers. Και αν έπρεπε ένα μόνο κείμενο να χαρακτηρίσει τη φιλοσοφία του, είναι αυτό. Μόνο freedom - που θα ´λεγε και ο Braveheart»

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

«Βαρετό» Golf; Σηκώνει πολλή συζήτηση

Λίγο πριν την εμφάνιση του Golf Mk8, ας βάλουμε τα πράγματα σε μία ρεαλιστική τάξη

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Μικρά αυτοκίνητα υπό απειλή. Ποια είναι;

«Ένα μικρό αυτοκίνητο οφείλει να είναι φτηνό. Αλλιώς δεν θα πουλήσει. Τα περιθώρια είναι πολύ στενά στα μίνι αυτοκίνητα. Μερικές φορές και στα υπερμίνι»