Το κύκνειο άσμα του Audi TT; Αυτό είναι το TTS competition plus

Post date:

Author:

Category:

Η Audi «σκοτώνει» το Audi TT. Ακούγεται σαν αχάριστη δολοφονία για το αυτοκίνητο που της χάρισε την εικόνα ενός κατασκευαστή-ηγέτη στο design. Και πλέον έχει ανακοινωθεί το TTS με νέα έκδοση εξοπλισμού και «ακόμα πιο σπορ χαρακτήρα». Το κύκνειο άσμα

Audi TTS Roadster competition

Για το Audi TT το τελευταίο;


Δεν θα υπάρξει διάδοχη κατάστση του Audi TT. Τουλάχιστον όπως το γνωρίσαμε εδώ και περισσότερες από δύο δεκαετίες

Το αυτοκίνητο που κάποτε πριν σηματοδότησε τη διαφοροποίηση της Audi σε σχέση με την οδηγοκεντρικότητα μίας BMW. Ή την παραδοσιακή άνεση μίας Mercedes. Τετέλεσται. Με Ταυ κεφαλαίο.

Το επόμενο Audi TT θα είναι, ως γνωστόν, τετράθυρο και ηλεκτρικό.

Ο CEO της εταιρείας, Bram Schot, δήλωσε πως «μέχρι το 2025 το portfolio της Audi θα έχει περισσότερα από 30 ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Θέλουμε να είμαστε οι ηγέτες με την ισχυρότερη γκάμα ανάμεσα στους premium κατασκευαστές».

Το Audi TT το τελευταίο;

Το δελτίο Τύπου που λάβαμε σήμερα από την επίσημη εισαγωγική, αναφέρει πως «η Audi λανσάρει μια ακόμα πιο σπορ έκδοση εξοπλισμού και μία ειδική έκδοση με έμφαση στο ξεχωριστό design για την οικογένεια TT. Το Audi TTS competition plus είναι όσο πιο σπορ μπορεί να γίνει ένα TT».

Το Audi TTS τώρα διαθέτει έναν πιο ισχυρό κινητήρα TFSI που παράγει 320 PS και αποδίδει μέγιστη ροπή 400 Nm.

Το Coupé επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα (Roadster: 4,8 δευτερόλεπτα).

Η τελική ταχύτητα ρυθμίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Το 7-τάχυτο S tronic, το μόνιμο σύστημα τετρακίνησης quattro και το σύστημα ελεγχόμενων αμορτισέρ Audi magnetic ride, ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό

Ο βασικός εξοπλισμός

Περιλαμβάνει προβολείς LED, τα τέσσερα δακτυλίδια της μάρκας στα πλαϊνά μαρσπιέ, φιμέ τζάμια για απομόνωση από τα αδιάκριτα βλέμματα (μόνο Coupé), δαγκάνες φρένων βαμμένες σε κόκκινο χρώμα και γυαλιστερές μαύρες ζάντες 20 ιντσών, με σχέδιο 10 ακτίνων.

Η σταθερή πίσω αεροτομή καθώς και άλλες εξωτερικές λεπτομέρειες σε σκούρα χρώματα, όπως τα τέσσερα δακτυλίδια Audi σε μαύρο χρώμα μπροστά και πίσω, αναδεικνύουν τον δυναμισμό του μοντέλου.

Στο εσωτερικό, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του το Audi virtual cockpit 12,3 ιντσών, με δυνατότητα να προσαρμόσει τις οθόνες όπως ο ίδιος επιθυμεί. Η αποκλειστική για το TTS competition plus δερμάτινη ταπετσαρία, ενισχύει περαιτέρω το σπορ εσωτερικό της έκδοσης αυτής


Το λεπτό δέρμα Nappa είναι σε χρώμα έβενου, με ραφές αντίθεσης σε κόκκινο ή μπλε χρώμα, σε συνδυασμό με μοτίβο ρόμβου και ανάγλυφο S στο πίσω μέρος των μπροστινών καθισμάτων.

Πολλές λεπτομέρειες είναι σχεδιαστικά ιδιαίτερες, με τους συνδυασμούς χρωμάτων να αναδεικνύουν τον σπορ χαρακτήρα.

Το τιμόνι διαθέτει δείκτη σε γκρι ή κόκκινο, στο σημείο των 12 ωρών, με ραφές αντίθεσης σε ara blue ή tango red και πεπλατυσμένη βάση, αποτελώντας ένα πραγματικό χειριστήριο στα χέρια του οδηγού, σε ένα περιβάλλον αποκλειστικά εστιασμένο σε αυτόν.

To Audi TTS competition plus, τόσο σε έκδοση Coupé όσο και Roadster, είναι άμεσα διαθέσιμο για παραγγελία στη Γερμανία.

Audi TTS competition
Audi TTS competition
Audi TTS competition

Οι τρεις καμπύλες υπάρχουν και σήμερα. Και αυτό, αν μη τι άλλο, τονίζει την ευφυΐα της πρώτης φοράς. Το Audi TT, αισθητικά μιλώντας, αντέχει δυο δεκαετίες με μόλις τρεις γενιές στην εξέλιξή του. Τρεις μόλις γενιές είκοσι δύο χρόνια; Μοιάζει με αιώνα


Κόλιν Μακρέι Impreza

Photo: Audi

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει