ΒΜW M5 vs Hyundai Ioniq 5N. O φόβος της ζυγαριάς

Post date:

Author:

Category:

BMW M5 και Hyundai Ioniq 5 N: τόσο διαφορετικά, μα τόσο ίδια. Τα κορυφαία αυτά σπορ αυτοκίνητα που μας ενθουσίασαν με τις δυνατότητες, τις επιδόσεις, την άνεση και την προσαρμοστικότητά τους, μας έβαλαν σε σκέψεις για το μεγαλύτερο κοινό σημείο τους: το βάρος

BMW M5 vs Hyundai Ioniq 5 N πίστα

Οι επιδόσεις και των δύο είναι σοκαριστικές. Κυριολεκτικά, σου κόβουν την ανάσα από τη ροπή και την ακατάπαυστη επιτάχυνση. Στην ευθεία «σβήνουν» το βάρος και καταβροχθίζουν τα χιλιόμετρα. Το Ioniq θα σταματήσει στα 260+, με την κορυφαία 5άρα της BMW να ξεπερνάει τα 300 με το κατάλληλο προαιρετικό πακέτο. Τι γίνεται όμως όταν τελειώσει η ευθεία;


Δεν ήταν πάντα ελαφριά τα σπορ αυτοκίνητα, όμως, ας μη γελιόμαστε, η ηλεκτροκίνηση έχει αλλάξει δραματικά τα στάνταρ της αυτοκινητοβιομηχανίας

Μιλώντας αποκλειστικά για τις σπορ κατασκευές, που με τη βοήθεια του ρεύματος έχουν κάνει προσιτά «τα άλογα» σε ένα πιο ευρύ κοινό, φέρνοντας προηγμένα συστήματα ασφάλειας και ευστάθειας για αποφυγή του… κακού.

Δεν είναι μόνο τα «μικρά» μοντέλα που επηρεάστηκαν. Ακόμα και «ιερά τέρατα» όπως η BMW M5, που έχει 40 χρόνια ιστορίας και μια άρρηκτη σύνδεση με τα πολλά κυβικά, μπήκαν στην πρίζα.

Μιλώντας για αυτήν, την οποία δοκιμάσαμε και μείναμε έκπληκτοι από την εξέλιξή της σε ένα πιο πολυτελές, άνετο, αλλά παράλληλα καθαρόαιμο και σκληροπυρηνικό μοντέλο, που αντάξια φέρει το έμβλημα «Μ»

BMW M5 vs Hyundai Ioniq 5 N πίστα

Όλη αυτή η τεχνολογία του εξοπλισμού και το υβριδικό σύστημα σημαίνουν όμως και ένα πράγμα. Αυτό για το οποίο οι γειτονιές του διαδικτύου «πήραν φωτιά». Το βάρος!

Ακολουθώντας το αδιανόητο νούμερο των 2,7 τόνων της XM, η M5 ζυγίζει κάτι λιγότερο από 2,5 τόνους. Απίστευτο νούμερο για ένα σπορ αυτοκίνητο, που έχει μάλιστα την υπογραφή του M Division. Και τα ερωτήματα που ήδη απαντήσαμε μέσω της δοκιμής διεγείρουν την φαντασία

Η απάντηση είναι απλή. Δεν νιώθεις εύκολα το βάρος της. Με την εξωφρενική της δύναμη, τις αδιανόητα εξελιγμένες αναρτήσεις, την τετραδιεύθυνση, το εξαιρετικό σύστημα διεύθυνσης και το σωστό ζύγισμα, η M5 είναι ανάλαφρη σε κάθε κίνηση από το τιμόνι, σε κάθε αλλαγή κατεύθυνσης. Εντυπωσιακά ανάλαφρη και ευέλικτη για τόσο όγκο. Μη ξεχνάτε ότι είναι μια λιμουζίνα 5 μέτρων στο μήκος

BMW M5 vs Hyundai Ioniq 5 N πίστα

Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr


  • BMW M5 (G90)
Database
Κινητήρας4.4lt, βενζινοκινητήρας, οκτακύλινδρος V8, twin turbo, άμεσος ψεκασμός, plug-in
ΚιβώτιοΑυτόματο 8 σχέσεων (M Steptronic)
ΜετάδοσηΤετρακίνηση ή στον πίσω άξονα (Μ xDrive)
Ισχύς727 PS (συνδυαστική)
Ροπή1000 Nm (συνδυαστική)
Επιτάχυνση0-100 km/h σε 3,5''
Τελική ταχύτητα250 km/h (ηλεκτρονικά περιορισμένη)
Μέση κατανάλωση12,5 lt/100 km (μέση δοκιμής)
Ηλεκτρική αυτονομία60 km
Mέση αυτονομία480 km
Βάρος2.510 kg
Τιμήαπό €151.000

  • Hyundai Ioniq 5 N
Database
Κινητήρας2 ηλεκτροκινητήρες, μπαταρία 84 kWh (ωφέλιμες 80 kWh)
Κιβώτιο1 σχέσης
ΜετάδοσηΤετρακίνηση
Ισχύς650 PS
Ροπή770 Nm
Επιτάχυνση0-100 km/h σε 3,5''
Τελική ταχύτητα260 km/h
Μέση κατανάλωση24 kWh/100 km (μέση δοκιμής)
Αυτονομία448 km (WLTP)
380 (μέση δοκιμής)
150 (pedal to the metal)
Βάρος2.200 kg
Τιμήαπό €74.900 (χωρίς την κρατική επιδότηση)

Ιnfo: bmw.gr / hyundai.gr / Photo: Δημήτρης Μανώλαρος


Ποιο είναι το καλύτερο BMW M5 στην ιστορία;

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει