45 Χρόνια Μετά. Για το Golf GTI Clubsport 45 (βίντεο)

Post date:

Author:

Category:

Σχεδόν μισό αιώνα μετά την παρουσίαση του Golf GTI, η VW γιορτάζει την επέτειο με το GTI Clubsport 45. Αυτό είναι το βίντεο που κάνει την αναδρομή σε ένα αυτοκίνητο που διατηρεί τα παραδοσιακά αρχικά ”GTI” και το δικό του πιστό κοινό

Golf GTI Clubsport 45

Επιθετικές λεπτομέρειες, απόδοση 300 ίππων και 400 Nm ροπής, 7-τάχυτο DSG. Η ενδεικτική τιμή που ήδη τρέχει σε ευρωπαϊκές πόλεις είναι τα €47,790


Το προσεγμένο βίντεο που κάνει την αναδρομή στα 45 χρόνια του Golf GTI και τις συγκεντρώσεις των πιστών της VW στη Λίμνη Wörthersee, στην Αυστρία. Προ κορωνοϊού

Κοιτάζοντας πάντως τον επίσημο κατάλογο της ελληνικής εισαγωγικής, φαίνεται πως δεν έχει οριστεί ακόμη η τιμή του Golf GTI Clubsport 45

Για την ακρίβεια, εμφανίζεται η τιμή του Golf GTI Clubsport στα €42,720.

Όμως αυτή δεν είναι η επετειακή έκδοση με τον κωδικό «45».

Σε κάθε περίπτωση, πάντως, τα τεχνικά χαρακτηριστικά είναι τα ίδια. Οι περισσότερες διαφοροποιήσεις αφορούν αισθητικές λεπτομέρειες.

Για παράδειγμα, το Golf GTI Clubsport 45 διαθέτει μαύρη οροφή και σπόιλερ – προς ανάμνηση του αντίστοιχου χρωματισμού στο GTI Mk1.

Επίσης, υπάρχουν τροχοί αλουμινίου Scottsdale 19 ιντσών σε γυαλιστερό μαύρο καθώς και λογότυπα με τον αριθμό 45 στο εσωτερικό.

Golf GTI Clubsport 45

Το δε πακέτο Race περιλαμβάνει σπορ εξάτμιση αλλά και αφαίρεση του ηλεκτρονικού κόφτη τελικής ταχύτητας

Ο γνωστός -ικανός και ροπάτος- δίλιτρος των 300 PS και 400 Nm με τον κωδικό EA888 βρίσκεται και πάλι κάτω από το καπό χωρίς να διαφοροποιείται σε επιδόσεις σε σχέση με το «απλό» Clubsport.

Το κιβώτιο είναι 7 σχέσεων DSG (διπλού συμπλέκτη), ενώ μάλλον προξενεί έκπληξη ότι το Clubsport 45 δε διαθέτει στο στάνταρ εξοπλισμό ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις – κάτι που μάλλον θα περίμενε κανείς από την κορυφαία και δη επετειακή έκδοση

Golf GTI Clubsport 45

VW Golf GTI Mk1 red stripe

Photo: volkswagen.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει