Αυτές είναι οι 22 υπέροχες Porsche που βγαίνουν σε δημοπρασία

Post date:

Author:

Category:

Ο κορωνοϊός φαίνεται δεν σταματά τις Porsche που βγαίνουν σε δημοπρασία απ΄τον οίκο RM Sotheby’s μέσω ιντερνετικού μπινταρίσματος

Porsche 911 GT3

Η εικονιζόμενη συγκλονιστική GT3 RS (997) είναι μία μόνο απ΄τις 22 Porsche που ετοιμάζονται να αλλάξουν χέρια. Η είδηση για τη δημοπρασία «ανέβηκε» πριν λίγες μόλις ώρες απ΄το γνωστό, διεθνή οίκο


Η λίστα περιλαμβάνει σίγουρα κάτι απ΄το ονειρικό γκαράζ του φανατικού «πορσόφιλου». Από κλασικές 911, 928, 944 μέχρι νεότερες Porsche, όπως οι GT3, αλλά και το άλλοτε υπεραυτοκίνητο της εταιρείας, η περίφημη Carrera GT

Παρά την παγκόσμια κρίση λόγω κορωνοϊού, στο διαδίκτυο συνεχίζουν αβάδιστα οι δημοπρασίες για διάφορα μοντέλα της Porsche. Σε ένα πρόχειρο γκουγκλάρισμα, τις τελευταίες μέρες του Μαρτίου, τα ιντερνετικά μπινταρίσματα δίνουν και παίρνουν. ‘Οπως εδώ.

Η συγκεκριμένη δημοπρασία απ΄τον οίκο RM ονομάζεται Online Only Palm Beach Auction (σύνηθες μέρος για ανάλογα events με κλασικά αυτοκίνητα) και θα ολοκληρωθεί μέχρι τις 25 Μαρτίου.


Πάρτε μια φωτογραφική γεύση απ΄τις Porsche που βγαίνουν σε δημοπρασία.


Γιατί η 911 είναι σημαντική;

Είναι γιατί ξεκίνησε από το όνειρο ενός ανθρώπου να κάνει το δικό του σπορ αυτοκίνητο. Είναι σημαντική γιατί από το «σκαραβαίο» μέχρι σήμερα, υπάρχει ένα γενετικό υλικό που εξελίσσεται, μεταφέρει τις τεχνολογίες απ’ τους αγώνες κατευθείαν στο δρόμο, παραμένει αναλλοίωτο στο χρόνο αλλά κάνει και μία συμβολική δήλωση. 

Ο συμβολισμός είναι πως ακόμα και αν έχεις ξεκινήσει κάτι λάθος (όσον αφορά το κρίσιμο ζήτημα της αρχιτεκτονικής) αν δουλέψεις σκληρά, αν το προσπαθήσεις πολύ, αν επιμείνεις και μάθεις τα μυστικά, μπορείς να το μετατρέψεις σε κάτι πολύ ιδιαίτερο, μοναδικό και, θα έλεγα, ανεπανάληπτο. Για όποιον ξέρει την ιστορία της 911, αυτό είναι ένα ανθρώπινο μήνυμα.

Κανείς άλλος δεν τολμά να βγάλει πλέον μια τέτοια αρχιτεκτονική, κανείς δεν έχει στο συρτάρι ένα σχήμα με δύο καμπύλες γραμμές και δύο στρογγυλά αθώα μάτια να σε κοιτούν.

Βέβαια, το κυρίαρχο στοιχείο είναι πάντα το πίσω μέρος. Φαρδύ, πειστικό, επιθετικό, διαχρονικό. Αυτή τη φορά, λέει, δεν θα υπάρχει το στενό αμάξωμα αλλά όλες οι εκδόσεις θα έχουν το »wide body». Αυτό, δηλαδή, που είχαν οι τετρακίνητες εκδόσεις, η Τurbo, η RS. 

Η 911 ωριμάζει, μεγαλώνει, προσαρμόζεται στους καιρούς. Και παρότι αποτελεί ένα μικρό μόνο κομμάτι στη σύγχρονη γκάμα της Porsche, αυτής που πλέον ανθεί οικονομικά και από τα SUV, είναι και θα παραμείνει θεσμός εν κινήσει. Η σημαία της Porsche.


Porsche 956 upside down

Info: RM Sotheby’s

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει