Αυτή είναι η ενδιαφέρουσα BMW 128ti των 265 ίππων

Post date:

Author:

Category:

Δίλιτρη, προσθιοκίνητη, με μπλοκέ διαφορικό τύπου Torsen, απόδοση 265 PS, 8άρι αυτόματο Steptronic στο βασικό εξοπλισμό, 0-100 km/h σε 6,1 δευτερόλεπτα και 250 km/h τελική, η νέα BMW 128ti μόλις παρουσιάστηκε και φαίνεται να είναι ο νέος αντίπαλος του Golf GTI. Μαζί με ένα λογότυπο απ΄τα παλιά

BMW 128ti

Χρησιμοποιώντας ως βάση το μοντέλο M Sport, η BMW 128ti εμπλουτίζεται με ειδικές επενδύσεις και διάκοσμο, πλαϊνές ποδιές και ένα λογότυπο “ti” μπροστά από τους πίσω τροχούς σε σπορ κόκκινο χρώμα. Εάν ο πελάτης παραγγείλει την BMW 128ti σε φινίρισμα Melbourne Red ή Misano Blue metallic, οι λεπτομέρειες και το έμβλημα “ti” (που μπορεί να παραληφθεί, εάν το επιθυμεί) είναι μαύρου χρώματος


Μπορείτε να σημειώσετε από τώρα ένα νέο ενδιαφέρον συγκριτικό. Αυτό που πιθανότατα κατατάσσεται όχι ακριβώς στο σκληρό πυρήνα των hot hatch αλλά κάπου ενδιάμεσα

Άλλωστε και η ίδια η BMW τοποθετεί τη νέα BMW 128ti μεταξύ της 120i και της κορυφαίας έκδοσης εντός της συγκεκριμένης γκάμας, της M135i xDrive.

Εκτός εταιρικού κλιμακίου η άμεση αντιπαράθεση φαίνεται να είναι ένας νέος αντίπαλος για το, επίσης νεοαφιχθέν, Golf GTI.

Όπως σημειώναμε πρόσφατα, η απόλυτη τιμή ισχύος του Golf GTI δεν θέλει να μπει σε μια διαδικασία ανταγωνισμού με άλλες κορυφαίες προτάσεις της κατηγορίας (βλ. Type R, Megane R.S.).

Τα 245 PS δεν αποτελούν εδώ και καιρό το μέτρο σύγκρισης για δίλιτρα υπερτροφοδοτούμενα σύνολα. Κάτι ανάλογο μπορεί να λεχθεί και για τα 265 PS της BMW 128ti.

Ωστόσο, είναι μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα προσθήκη στην προϊοντική δεξαμενή και γεφυρώνει ένα σχετικό κενό που υπήρχε μέχρι σήμερα.

Αναλυτικά τα specs, παρακαλώ

  • Σκληρότερα ελατήρια και αμορτισέρ, ανάλογα προσαρμοσμένα για την περίσταση.
  • Η προσθιοκίνητη 128ti είναι περίπου 80 kg ελαφρύτερη από τη ναυαρχίδα της οικογένειας, την Μ135i xDrive.
  • Μπλοκέ διαφορικό τύπου Torsen και σύστημα διεύθυνσης με ειδική ρύθμιση
  • Όπως στην BMW M135i xDrive, το σπορ σύστημα φρένων της M με κόκκινες δαγκάνες (για πρώτη φορά σε μοντέλο της BMW Σειράς 1) προσφέρει αξιόπιστη πέδηση
  • Ροπή 400 Nm από τις 1,750-4,500 rpm

BMW 128ti

Οι δίχρωμες ζάντες αλουμινίου Y‑spoke 553 M 18” προσφέρονται αποκλειστικά με την BMW 128ti, ενώ σπορ ελαστικά (Michelin Pilot Sport 4) διατίθενται κατόπιν παραγγελίας χωρίς επιπλέον χρέωση


Στο εσωτερικό

Υπάρχουν άφθονες κόκκινες πινελιές, όπως μία μεγάλη επιφάνεια Race Red στις πλάτες των στάνταρ σπορ καθισμάτων, το κεντημένο λογότυπο “ti” στο κεντρικό υποβραχιόνιο και οι εντυπωσιακές ραφές στα υπόλοιπα υποβραχιόνια, τις επενδύσεις των θυρών και τα πλαίσια οργάνων.

Η στεφάνη του σπορ τιμονιού Μ όπως και το κάλυμμα του αερόσακου κοσμούνται με κόκκινη ραφή

Η σύνδεση με το παρελθόν

Η BMW 128ti φέρνει νέα πνοή στη μακροχρόνια παράδοση της BMW.

Ήδη από τη δεκαετία του 1960s το έμβλημα “TI” (αργότερα “ti”) συμβολίζει το “Turismo Internazionale” και αποτελεί σήμα κατατεθέν των εξαιρετικά σπορ μοντέλων της φίρμας – από τις θρυλικές BMW 1800 TI και BMW 2002 TI μέχρι τις BMW 323ti Compact και BMW 325ti Compact (τέλη της δεκαετίας του 1990).


BMW M3 drift

Info/Photo: bmw.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει