Αυτή είναι η ιερή στιγμή που το T.50 έρχεται σε ζωή (βίντεο)

Post date:

Author:

Category:

Το εκπληκτικό δημιούργημα του ευφυούς Gordon Murray, το T.50, το γνωρίσαμε πρόσφατα. Και τώρα ήρθε η ώρα να ηχήσει για πρώτη φορά ο V12 των 663 ίππων στο «μουλάρι» της εταιρείας

Το T.50 του Murray

Το T.50 προκάλεσε αίσθηση πριν δύο μήνες με το που ανακοινώθηκαν οι προδιαγραφές του. Μόλις 986 kg, χωρίς τούρμπο, τετρακίνηση, καθίσματα με μασάζ, μόνο χειροκίνητο. Να επαναλάβουμε;


Και βέβαια, ω θεοί, χωρίς οθόνη αφής. Το T.50 αποτυπώνει τον παρθένο μινιμαλισμό του Murray για το πώς αντιλαμβάνεται σήμερα την αφρόκρεμα της αυτοκίνησης

Για την ιστορία, το T.50 κοστίζει 2,6 εκ. προ φόρων. Είναι ένα δείγμα διαφορετικής φιλοσοφίας.

- Διαφήμιση-

Το βίντεο μάς προσκαλεί στο εσωτερικό της εταιρείας, εκεί όπου βρίσκεται το «μουλάρι». Γυμνό και με εμφανή τον κινητήρα V12 των 663 ίππων που στροφάρει στις 12,100 rpm.

Στην προκειμένη περίπτωση, οι στροφές του μοτέρ συγκρατούνται χαμηλά, γύρω στις 4,000 rpm, αλλά και πάλι το σάουντρακ είναι πειστικό.

Μαζί με τα ανάλογα χειροκροτήματα με αφορμή την πάντα σημαντική αυτή στιγμή που η μίζα γυρνά και το έργο του ανθρώπου έρχεται σε ζωή.

Αν είσαι πετρολχεντάς, καταλαβαίνεις ότι μπορείς να την πεις και σημαντική. Αν όχι, τότε λες προς τι όλος ο σαματάς. Όμως εδώ, αυτό το μέταλλο έχει ψυχή. Την ψυχή ενός παθιασμένου τύπου που επί μισό αιώνα πρωτοπορεί σε Φόρμουλα 1 και δρόμους

Έστω και αν, για μία ακόμη φορά, επιβεβαιώνει πως δεν έχει και τόσο καλό γούστο στα πουκάμισα που φοράει. Ζητείται στυλίστας. Σε όλα τα υπόλοιπα υποκλινόμαστε βαθιά.

Ο Murray, πάντως, λέει πως το T.50 είναι το πιο εξελιγμένο αεροδυναμικά αυτοκίνητο που έχουμε δει ποτέ σε δημόσιο δρόμο.

Ήταν project εν εξελίξει, έγινε υπεραυτοκίνητο, θα κατασκευαστεί σε 100 μόλις μοναδικά τεμάχια και οι παραδόσεις ξεκινούν από τον Ιανουάριο του 2022. Σεβασμός.



Τ.50 Gordon Murray

Photo: gordonmurrayautomotive.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει