Αυτό, ναι! Η Alfa Romeo Giulia GT της Totem είναι το ομορφότερο ηλεκτρικό

Post date:

Author:

Category:

Η Totem Automobili είναι η εταιρεία πίσω απ’ το κόσμημα που βλέπετε. Μία σύγχρονη αναβίωση της υπέροχης Alfa Giulia GT, αμιγώς ηλεκτροκίνητη, με απόδοση 525 ίππων και με ένα σωρό αισθητικές λεπτομέρειες που δεν κουράζεσαι να βλέπεις

Alfa Romeo Totem

Η βασική σχεδίαση της κλασικής Giulia GT διατηρήθηκε και εμπλουτίστηκε με λεπτομέρειες που την τοποθετούν αβασάνιστα στα πιο όμορφα και διαχρονικά σχέδια της σύγχρονης αυτοκίνησης


Η Totem Automobili, με έδρα την Ιταλία, λέει πως αφιέρωσε 6,000 ώρες εργασίας, με 18 Ιταλούς καλλιτέχνες που δούλεψαν πάνω σε ένα αμάξωμα που ζυγίζει μόλις 95 κιλά

Διατηρώντας μόνο το 10% του αρχικού σασί μιας κλασικής GT, η νέα Giulia ενισχύθηκε ώστε να μπορέσει να διαχειριστεί τα φορτία από τη δραματική αύξηση ισχύος, στους 525 ίππους.

- Διαφήμιση-

Για το σκοπό αυτό υπάρχει και ενσωματωμένος, κάτω από τις επενδύσεις, κλωβός ασφαλείας.

Επίσης, σχεδιαστές και μηχανικοί τοποθέτησαν αναρτήσεις από αλουμίνιο (ΜακΦέρσον μπροστά και πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω), υπέροχες λεπτομέρειες και έναν ηλεκτροκινητήρα που, σύμφωνα με την εταιρεία, παρέχει εντυπωσιακές επιδόσεις.

Όσο δε για τον ήχο που ίσως λείψει από την οδήγηση μιας κλασικής Alfa, η Totem συνεργάστηκε με την εταιρεία 2electron η οποία προμηθεύει ένα ολόκληρο, συνθετικό φάσμα ήχου και δονήσεων.


Μέσω ενός επιλογέα ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μέσα από ένα «άπειρο φάσμα ήχων» και να δημιουργήσει το δικό του σάουντρακ και γενικότερης αίσθησης χρησιμοποιώντας στοιχεία από τις κονσόλες παιχνιδιών

Η Giulia GT της Totem ετοιμάζεται για κανονική παραγωγή, κάνει τα 0-100 km/η σε μόλις 3,4”, έχει τελική 245 km/h , με σασί και αμάξωμα από ανθρακόνημα και είναι 100% χειροποίητη. Η απάντηση στην παγκοσμιοποίηση της άψυχης ηλεκτροκίνησης; 100%, ναι


Alfa Romeo Giulia Κρήτη

Info/Photo: totemautomobili.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει