Το νέο super Gran Turismo της Aston, η επιβλητική Vanquish, κάνει την εντυπωσιακή της επιστροφή. Μόλις 1.000 μονάδες, V12, twin-turbo, πολλή ροπή και ακόμα περισσότερα χρήματα για την απόκτησή της. Υπολογίστε περίπου μείον €350.000 στον τραπεζικό σας λογαριασμό, αν είστε κάτοικος εξωτερικού
Η Vanquish «παρατύπησε», σνόμπαρε την υβριδική υποστήριξη και επανήλθε με ένα «τέρας» ατόφιας ισχύος. Εν προκειμένω, αναμεμειγμένης με πολυτέλεια πρώτης γραμμής
Μετά από έξι χρόνια η νέα Aston Martin Vanquish ήρθε ως μία ηχηρή υπενθύμιση πως το κορυφαίο δείγμα της μάρκας δεν υπακούει στις τάσεις των καιρών. Μόνο βενζίνη, μόνο πισωκίνητη, μόνο άφθονη ροπή 1.000 Nm και ένα αυτόματο 8άρι της ZF, με όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό τους να υπόσχονται αξέχαστα διηπειρωτικά ταξίδια
Τα 0-100 χλμ/ώ. έρχονται σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα, αλλά έτσι όπως έγιναν τα δευτερόλεπτα ξηροκάρπια εν μέσω ηλεκτρικής εποχής, μάλλον αυτός ο χρόνος δεν είναι και τόσο ενδεικτικός.
Ίσως είναι η τελική ταχύτητα των 344 χιλιομέτρων που την καθιστά τη δεύτερη πιο γρήγορη Aston από καταβολής της στα 111 χρόνια ιστορίας της, με εξαίρεση τη Valkyrie των εξωπραγματικών 402 χλμ/ώ.
Ο V12 κυριαρχεί στο αυτοκίνητο, τουλάχιστον από μηχανολογική άποψη
Τώρα το πώς οι επικεφαλής της Aston πήραν τα ρίσκα για ένα αποκλειστικά πισωκίνητο κουπέ με ισχύ 835 ίππων και τη συνέργεια ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού, είναι ένα θέμα προς ψυχολογική διερεύνιση αφού πλέον η Vanquish έρχεται να ανταγωνιστεί το «θράσος» των αντίστοιχων Ferrari με το μοτέρ μπροστά και όλο το σασπένς της εμπειρίας «πίσω». Θα το αντέξουν οι ιδιοκτήτες της, προφανώς ενός άλλου «βιογραφικού» από αυτό των tifosi του Μαρανέλο;
Κατά τα λοιπά, σμιλευμένες επιφάνειες, τροχοί 21 ιντσών, εξονυχιστική προσοχή στη λεπτομέρεια, λειτουργία Boost Reserve για ακόμα περισσότερη υπερπλήρωση στις χαμηλές rpm (ναι, σιγά που το έχει ανάγκη με τέτοια specs), κεραμικά φρένα, ηλεκτρονικά αμορτισέρ Βilstein DTX, στρώσεις χλιδής, καθίσματα που ρυθμίζονται σε 16 κατευθύνσεις, βάρος στα 1.800 κιλά (που μάλλον είναι ΟΚ για το χαρακτήρα) εξατομίκευση, δερμάτινα βαλιτσάκια πίσω από τα καθίσματα, δύο θέσεις για λίγους και εκλεκτούς
Χίλια τεμάχια και το καλούπι κλείνει. Όποιος προλάβει. Πιθανόν ο επόμενος Τζέιμς Μποντ να ονειρεύεται από τώρα την παρτενέρ του.
Photo: astonmartin.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.