Η πατίνα του χρόνου, μία κλασική Porsche 911 και δέκα χρόνια σκόνης. Αυτό είναι το photo story μίας μοναχικής κυρίας
Ακινησία, παλέτα για να γράφεις με το δάχτυλο λέξεις στο σκονισμένο αμάξωμα και ένας Λονδρέζος που αναγκάστηκε να αφήσει την αγαπημένη του Porsche 911 T πίσω
Τι συμβαίνει αν αφήσεις σ’ ένα γκαράζ για δέκα χρόνια μία Porsche 911 T; Ένας βρετανός -Graham το όνομα αυτού- αγόρασε μία μεταχειρισμένη 911 Τ, μοντέλο του 1969. Ήταν το όνειρό του. Το αυτοκίνητο που πάντα ήθελε
Κάποια στιγμή εντόπισε την 911 των ονείρων του μέσω αγγελιών. Το αυτοκίνητο βρισκόταν κάπου στην Ολλανδία. Δεν έχασε χρόνο, πήγε, τη βρήκε, του άρεσε, πλήρωσε τα €21,000 που κόστιζε και επέστρεψε Αγγλία. Μ’ αυτήν την κλασική 911, λοιπόν, κυκλοφορούσε καθημερινά.
Άσχετο, αλλά έχει γραφτεί πως ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των Porsche που ‘χουν κατασκευαστεί ποτέ, συνεχίζει να βρίσκεται στο δρόμο. Επισήμως ανέρχεται στο 70%. Το νούμερο εντυπωσιάζει, δεδομένου ότι αναφέρεται στο σύνολο αυτοκινήτων που ΄χουν παραχθεί σ’ όλη την ιστορία της εταιρείας. Μ’ αυτή τη λογική, μία 911 Τ του ’69 είναι ακόμα «νέα»
Τέλος πάντων, μ΄αυτά και μ΄αυτά, ο Graham της ιστορίας, ευτυχισμένος κυκλοφορούσε με το αυτοκίνητο που πάντα ήθελε. Τα χρήματα που έδωσε τα μάζευε για να αγοράσει σπίτι, αλλά εδώ επρόκειτο για το αυτοκίνητο των ονείρων του. Οπότε χαλάλι του.
Πού αφήνεις μόνο το κορίτσι;
Ωστόσο, τέσσερα χρόνια αργότερα, χρειάστηκε για οικονομικούς λόγους να φύγει από τη Μ. Βρετανία και να πάει να ζήσει στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Η πρόβλεψη ήταν πως θα ‘λειπε για ένα-δύο χρόνια. Έκλεισε, λοιπόν, την αγαπημένη του 911 Τ σε ένα πάρκινγκ και ξενιτεύτηκε.
Υποτίθεται πως το αυτοκίνητο θα το τσέκαραν σε εβδομαδιαία βάση συγγενείς και φίλοι. Η ιδέα τού να προσέχουν συγγενείς και φίλοι το αντικείμενο του πάθους σου αμφισβητείται σφόδρα στο αν είναι όντως καλή. Τα «ένα δύο χρόνια» έγιναν τέσσερα, πέντε, και στο τέλος δέκα.
Τα λάστιχα είχαν γίνει «τετράγωνα» και η μπαταρία ήταν, εδώ και κάποια χρόνια, νεκρή. Κάποια στιγμή, ο λονδρέζος Graham επέστρεψε, τελικά, στη βάση του. Και ήρθε η ώρα να επαναφέρει στη ζωή την αγαπημένη του 911.
Παρά το παχύ στρώμα που είχε εισχωρήσει παντού, δεν υπήρχε πουθενά σκουριά. Βασικό αυτό, ιδίως όταν μιλάμε για το «Νησί». Μια καινούρια μπαταρία, φρέσκα υγρά, μερικά «τσοκ» και ο αερόψυκτος κινητήρας πήρε μπροστά
Τα χρόνια περνούν, ο νόμος της εντροπίας έρχεται και η Porsche 911 γέμισε σκόνη. Μόνη σαν το λεμόνι
Λίγες ακόμη ώρες στο συνεργείο για καινούρια σωληνάκια καυσίμου, έλεγχο καλωδίωσης, αλλαγή ενός καλωδίου στο δυναμό, μία φρέσκια τετράδα λάστιχα και το 50άχρονο αυτοκίνητο ήταν και πάλι στο δρόμο. Σα να μην είχε περάσει ούτε μία μέρα. Ανήκει κι αυτό στο 70% που λέγαμε παραπάνω.
- Διάβασέ το: Η Jaguar E-Type στον αχυρώνα
Info/Photo: porsche.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.