Διαρροή: Αυτές είναι οι νέες BMW M3 και M4

Post date:

Author:

Category:

Λίγο πριν την επίσημη αποκάλυψη των νέων BMW M3 και M4, βγήκαν στο διαδίκτυο οι φωτογραφίες χωρίς καμουφλάζ. Λοιπόν, τι λέτε, κύριοι;

BMW M3 drift

 Τα παραπλανητικά αυτοκόλλητα των M3 και M4 αφαιρέθηκαν. Για πρώτη φορά βλέπουμε το νέο διάδοχο του M division όπως το γέννησε η μαμά-Βαυαρία

Το αμφιλεγόμενο ζήτημα είναι -ναι, εννοείται- το σχεδιαστικό. Και κυρίως της μπροστινής μάσκας η οποία, όπως λέει το αστικό κλισέ, έχει διχάσει κοινό και κριτικούς.

Αλλά ας μην μείνουμε περισσότερο σ΄αυτό

Έχουν γραφτεί αρκετές σελίδες για το αισθητικόν του πράγματος, κατεβατά σχολίων και love or hate emoji γύρω από τις νέες BMW M3 και M4.

Περί ορέξεως ουδείς λόγος αλλά, όπως και στην προηγούμενη γενιά, έχουμε την αίσθηση πως η τετράπορτη BMW M3 είναι πιο ισορροπημένη σχεδιαστικά και, αν θέλετε, πιο επιθετική ως αύρα.


Επίσης, μένει να φανεί σε πόσους εν δυνάμει ιδιοκτήτες η νέα σχεδιαστική τάση της BMW θα αποθαρρύνει τυχόν αγορά – και ειδικά επί ευρωπαϊκού εδάφους. Δε μιλάμε για Κίνα που αρέσκεται στην εξτραβαγκάντζα. Το βασικό, ωστόσο, ζήτημα είναι οι Μ3 και Μ4 με όλα τα υπόλοιπα υπερθετικά τους. Ως προσωπικότητα, οδηγική εμπλοκή, συνολική ποιότητα

Το νέο πλαίσιο, όπως προκύπτει απ΄το σασί με τον κωδικό G20 των υπόλοιπων 3 Series, αναμένεται να συνδυάζει τις επιδόσεις, την ικανότητα για μεγαλοπρεπείς πλαγιολισθήσεις και αυτή τη διττή ικανότητα να μιξάρει σπορ χαρακτήρα και καθημερινή χρηστικότητα


Το αφεντικό του M division έχει ήδη αναφέρει πως κάτω απ’ το καπό υπάρχει ο διπλοτούρμπινος κινητήρας που υπάρχει κάτω από τις Χ3 Μ και Χ4 Μ.

Η απόδοση αναμένεται σε δύο επίπεδα, 480 και 510 ίππους. Για την ιστορία, ο κωδικός του είναι S58, διαθέτει water injection.

Περισσότερα για τα τις τελικές τεχνικές προδιαγραφές έχουν να γραφτούν το προσεχές διάστημα. Προς το παρόν, ας μιλήσουν οι φωτό.


BMW M3 CSL

Photo: bimmerpost.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει