Δοκιμάζουμε τα νέα Goodyear EfficientGrip Performance 2 στο MX-5

Post date:

Author:

Category:

Τα ζητούμενα ήταν συγκεκριμένα και οι προτάσεις της αγοράς άφθονες. Όμως το ολοκαίνουργιο Goodyear EfficientGrip Performance 2 ήταν η τελική επιλογή. Να γιατί

Goodyear EfficientGrip Performance 2

Mazda MX-5, σχεδόν stock και με τροχούς 16 ιντσών αναζητά φρέσκα «υποδήματα». Το EfficientGrip Performance 2 επιλέχθηκε πολύ απλά γιατί κλίκαρε τα περισσότερα «κουτάκια» στην κατηγορία. Αυτό είναι το Photo Story της διαδικασίας


Εξ αρχής το αυτοκίνητο δεν είχε, και εξακολουθεί να μην έχει, χρήση πίστας. Ούτε περιστασιακού track day. Είναι ένα κανονικό αυτοκίνητο

Όπως και η συντριπτική πλειοψηφία που κυκλοφορούν ανάμεσά μας. Σκοπό έχει την ασφαλή συμβίωση μαζί του μαζί με δόσεις οδηγικού fun, για όσο το δυνατόν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής των ελαστικών που θα τοποθετούνταν.

- Διαφήμιση-

Σε μία χώρα με τραχύ, γενικά, οδόστρωμα, όπως η Ελλάδα, είμαι υπέρ τού όσο το δυνατόν άκαμπτου πλαϊνού – ώστε να μπορείς να έχεις σπορ απόκριση στις καμπές.

Αλλά και του εύκαμπτου, ελαστικού πέλματος – για να μην απορροφά το λάστιχο όλη τη βαρβατίλα της ελληνικής εργολαβίας. Λέγεται και «50 αποχρώσεις του γκρι» – και δεν αναφέρομαι στη γνωστή ταινία.

Ταυτόχρονα και η βασική ανάγκη να προσφέρει σωστό φρενάρισμα σε στεγνό / βρεγμένο. Αλλά και να ‘ναι πραγματικά γρήγορο σε βρεγμένο οδόστρωμα – συνθήκες που, κατά την ταπεινή μου άποψη, αναδεικνύουν το Goodyear EfficientGrip Performance 2.

Οι αξιολογήσεις

Ο συνδυαστικός λόγος είναι σαφής: το MX-5 δεν είναι ιδιαίτερα δυνατό (μόλις 126 ονομαστικοί ίπποι), το υγρό στοιχείο ζωντανεύει τέτοιου είδους σχετικά αργά αυτοκίνητα και ένα ολοκαίνουργιο (2020) προϊόν της Goodyear -η οποία τοποθετείται όλο και πιο δυναμικά στις συγκριτικές αξιολογήσεις- προσέφερε αυτά που ζητούσα.

Διαβάζοντας τα specs, σύμφωνα με την εταιρεία, «η χιλιομετρική του απόδοση είναι αυξημένη κατά 50% συγκριτικά με τον προκάτοχό του, ενώ παράλληλα ξεπερνά τη Michelin»

Η τελευταία είναι ο πλησιέστερος ανταγωνιστής του στο τεστ χιλιομετρικής απόδοσης, και το EfficientGrip Performance 2 την ξεπερνά κατά 20%. 

Επίσης, οι ανεξάρτητες δοκιμές του TÜV SÜD κατέγραψαν ότι το νέο ελαστικό Goodyear έχει τις μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος σε βρεγμένο και στεγνό οδόστρωμα συγκριτικά με τα ελαστικά των κλασικών τεσσάρων, κορυφαίων ανταγωνιστών. Μιλώντας πάντα για θερινό ελαστικό που, ούτως ή άλλως, είναι και η συνήθης επιλογή στη χώρα μας.


Goodyear EfficientGrip Performance 2 δοκιμή

Σύμφωνα με τα σχετικά τεστ, το Goodyear EfficientGrip Performance 2 είναι το θερινό ελαστικό με την υψηλότερη χιλιομετρική απόδοση


Η τοποθέτηση

Goodyear EfficientGrip Performance 2 Mazda MX-5

Ενσταντανέ λίγο πριν την νέα «υποδηματοποιία». Οι σχετικοί δείκτες λένε τα βασικά που πρέπει να γνωρίζει ο μέσος αγοραστής. Τα EfficientGrip Performance 2 εμφανίζουν υψηλή θέση στο λεγόμενο ”Rolling Reistance” με το ανάλογο όφελος στην κατανάλωση και κορυφαία θέση στο βρεγμένο

Mazda MX-5 Goodyear

Αυτή είναι η σωστή προσέγγιση όταν πηγαίνεις για αλλαγή ελαστικών σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργάτη της Goodyear. Κάθισμα, τιμόνι, λεβιές και χειρόφρενο με προστατευτικό νάιλον. Ανεξαρτήτως κορωνοϊού. Επιλέγεις να πας παύλα σέβονται το αγαπημένο σου αυτοκίνητο. Νόμος

Goodyear EfficientGrip Performance 2

Η διάσταση 215/45/16 είναι ένα κλικ πιο φαρδιά σε σχέση με τη stock 205/50. Η διαφορά των 5 χιλιοστών είναι μικρή για ένα αυτοκίνητο που εξ ορισμού δεν το λες και άνετο ενώ το 45άρι προφίλ προσφέρει και ένα κλικ μεγαλύτερης πλευρικής ακαμψίας.

Ενημερωτικά, πάντως, το Goodyear EfficientGrip Performance 2 είναι διαθέσιμο σε πλήθος διαστάσεων, για τροχούς από 15 μέχρι 19 ίντσες

Goodyear EfficientGrip Performance 2

Λίγο πριν την τοποθέτηση. Παρατηρείς τα επιμηκυμένα άκρα χάραξης και το έντονα άκαμπτο πλαϊνό.

Για την ιστορία, οι τροχοί σκόπιμα έχουν διατηρηθεί σχετικά μικροί. Οι 17άρες ζάντες θα έπνιγαν τον μικρό κινητήρα και δεν υπάρχει ουδείς λόγος να υπερισχύει δραματικά το grip

Goodyear EfficientGrip Performance 2 Mazda MX-5

Από τα Κέντρα καινοτομίας της Goodyear σε Οχάϊο και Λουξεμβούργο στην ελληνική άσφαλτο. It’s a long way

Goodyear EfficientGrip Performance 2 Mazda MX-5

Μετά την τοποθέτηση, καλό είναι να πατήσουν τα ελαστικά για περίπου 100 με 150 χιλιόμετρα – πάντα στις σωστές πιέσεις.

Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ιδιαίτερα θετικές. Με τα Goodyear EfficientGrip Performance 2, το ήδη επικοινωνιακό τιμόνι έγινε πιο μεστό σε αίσθηση. Tο αυτοκίνητο δείχνει ισορροπημένο, ακριβές και με «γλυκό» πάτημα σε ανωμαλίες. Αναμένεται καλοκαιρινή μπόρα για τα περαιτέρω. Happy.

Info: goodyear.eu / Photo: 4Drivers


Mercedes-AMG CLA 45 S 4MATIC+ δοκιμή

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει