Εις το όνομα του θείου του. Ο Μπρούνο Σένα με McLaren Senna

Post date:

Author:

Category:

Ο Μπρούνο Σένα πήγε αυτές τις μέρες στην πίστα του Ντόνιγκτον, εκεί όπου τρεις και κάτι δεκαετίες προγενέστερα, ο θείος του, ο Μεγάλος Άιρτον Σένα μεγαλούργησε

Μάιος 2024 με βαριά τη φανέλα. Ο Μπρούνο Σένα, σαραντάρης κι αυτός πλέον, με το McLaren Senna, στην πίστα του Ντόνιγκτον. Φόρος τιμής στον επικό γύρο του Άιρτον, το 1993, το λεγόμενο ”The Lap of the Gods


Το ’93, ο μικρός Μπρούνο Σένα ήταν μόλις 10 ετών. «Παίζεται» αν θυμάται τον ανωτέρω αγώνα

Σίγουρα όμως τον εμπέδωσε μεγαλώνοντας καθώς όχι μόνο έγινε οδηγός αγώνων, με μία ευρεία εμπειρία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής, Le Mans Series, Ferrari Challenge αλλά έφτασε κοντά και σε μια θέση μονοθεσίου της F1, μεταξύ 2010 και 2012.

Πέραν των ανωτέρω, η σύμπτωση το ΄φερε και κουβαλούσε το πιο βαρύ επώνυμο στη νεότερη ιστορία του motorsport.

Για να πάμε και στο σήμερα, αυτές τις μέρες ο Μπρούνο Σένα είχε την ευκαιρία να καθίσει στη θέση του οδηγού στo πιο απόλυτο McLaren παραγωγής και χρήσης πίστας, το πανάκριβο υπεραυτοκίνητο που φέρει κι αυτό το όνομα του βραζιλιάνου, το McLaren Senna.


Ντόνιγκτον Άιρτον Σένα 1993
Photo: Francois  Flamand/ DDPI

O βασιλιάς της βροχής. Ο Άιρτον Σένα στο Ντόνιγκτον, τον Απρίλη του 1993, όταν «καθάρισε» όλον τον κόσμο μέσα σε ένα μόλις γύρο. Ήταν ένας από τους καλύτερους που έχουν ποτέ καταγραφεί

 To εντυπωσιακό McLaren Senna των 800 ίππων, μόλις 1.198 κιλών και 800 κιλών αρνητικής άντωσης, στο Ντόνιγκτον Παρκ, προς τιμήν του Άιρτον και των 30 χρόνων από το θάνατό του στην πίστα της Ίμολα, την 1η Μάη του 1994


Και πού; Μα πού αλλού από το Ντόνιγκτον, εκεί όπου έγραψε ιστορία ο Άιρτον.

Εις το όνομα του θείου, λοιπόν. Έχουμε και το βίντεο που «ανέβηκε» αυτές τις μέρες στο επίσημο κανάλι της Mclaren.

Photo: mclaren.com


Μηχανικός του Άιρτον Σένα

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει