Η στιγμή που άνοιγες το καπό μίας BMW M3 CSL δεν ήταν ποτέ βαρετή. Η ανθρακονημάτινη εισαγωγή αέρα ήταν εκεί, στα δεξιά, με φαρδύ-πλατύ το λογότυπο ”BMW M Power” και την επιβεβαίωση πως έβλεπες κάτι ξεχωριστό
Ο 6-κύλινδρος σε σειρά της M3 CSL απέδιδε κατά τι περισσότερη ισχύ από την «απλή» M3 (360 ίππους έναντι 343) στις 7,900 rpm και ακουγόταν ακόμα πιο υπέροχα. Μέρος της ευθύνης είχε αυτό το carbon box
Αν ο χώρος του κινητήρα πλέον καλύπτεται από αδιάφορα ψευτοκάπακα (sic) ή δεν υπάρχει καν τέτοιος (βλέπε αμιγώς ηλεκτρικά), μια φορά και έναν καιρό υπήρχε αυτός ο ατμοσφαιρικός που ξήλωνε στρατόπεδα
Τελείως επιγραμματικά μιας και έχουμε αναφερθεί σε άλλα άρθρα, η M3 CSL ήταν το αποκορύφωμα της εξέλιξης στο σασί της E46.
Πιο κάτω στην ιεραρχία ήταν το καλύτερο all around κουπέ της εποχής, η M3, και ενδιάμεσα η έκδοση CS η οποία δανειζόταν μερικά από τα καλά πράγματα της CSL (τροχούς, πιο κοντή κρεμαγιέρα κλπ).
Στο ρετιρέ της M3 CSL
Στην κορυφή της γκάμας υπήρχε η CSL με τα 110 κιλά λιγότερα σε σχέση με την πρώτη και, μεταξύ άλλων, το υπέροχο σαλόνι αλκαντάρα, τις διαφοροποιήσεις σε ανάρτηση, φρένα, την οροφή από ανθρακόνημα, το μπουτόν ”Μ” με τη συντόμευση (κάτι που έμελλε να ακολουθήσουν πολλοί κατασκευαστές) αλλά και την περιβόητη εισαγωγή αέρα.
Σε συνδυασμό με τους διαφοροποιημένους εκκεντροφόρους, τον επαναπρογραμματισμό, τις εξατμίσεις, το «Πράμα» (με σκόπιμο κεφαλαίο), κελαϊδούσε. Μαζί είχες μπόνους και ένα από τα πιο όμορφα, τακτοποιημένα, αντρικά, με αγωνιστικό χαρακτήρα engine bay στην παγκόσμια αγορά
Όσοι επιχείρησαν να παντρέψουν την πολυπόθητη ανθρακονημάτινη εισαγωγή αέρα με χειροκίνητη Μ3, δυστυχώς, έμειναν με την όρεξη καθώς, μεταξύ άλλων, ήταν συμβατή μόνο με κιβώτιο SMG*.
Όμως όσοι λίγοι και τυχεροί είχαν στην κατοχή τους το κόσμημα, είχαν ένα λόγο παραπάνω για να εκτιμήσουν την προσπάθεια του Μ Division για ένα πιο ελαφρύ M3 που έμελλε να μείνει κλασικό.
Όλα τα παραπάνω μαζί με την ωραιότερη μαύρη τρύπα του σύμπαντος, κάτω αριστερά στον προφυλακτήρα της M3 CSL, που φρόντιζε να καταβροχθίζει ικανές ποσότητες αέρα. Αντικείμενα πόθου
- Λέγεται ότι μεταγενέστερα η πατέντα της συμβατότητας μεταξύ χειροκίνητου και carbon airbox βρέθηκε.
Photo: bmw.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.