Οι γρίλιες στο BMW M3 (E46) ήταν σημείο αναφοράς. Ας πούμε, ήσουν στο φανάρι, ερχόταν δίπλα σου ένα Ε46 και δε χρειαζόταν να δεις άλλες λεπτομέρειες ή λογότυπα. Έβλεπες αυτές και ήξερες ότι ήταν το καλό. Μέχρι να βυσσοδομηθεί κι αυτό από την νεοελληνική καγκουριά
Στο BMW M3 η σχεδίαση ήταν τόσο-όσο. Αρρενωπό και σχετικά μαζεμένο. Όσο για τις γρίλιες αποτέλεσαν σχεδιαστικό στοιχείο υπεροχής και φόρου τιμής στην αρχετυπική καλλονή CSL μερικές δεκαετίες πριν. Respect
Οι γρίλιες στο BMW M3, στην 3η γενιά αυτού του τόσο σημαντικού σπορ κουπέ του μιλένιουμ, ήταν μια σχεδιαστικά λαμπρή στιγμή. Έστω κι αν αφορούσε μία μικρή μόνο λεπτομέρεια του υπέροχου αυτού, συνολικά, αυτοκινήτου
Γιατί ναι μεν παραδοσιακά υπήρχαν αυτοί οι φουσκωτοί θόλοι που πάντα μας άρεσαν, όμως εδώ είχε προστεθεί μία επιπλέον κλασάτη λεπτομέρεια που συνέδεε το «χθες» της μάρκας, της αρχικής CSL, με το νέο σπορ κουπέ της εταιρείας.
Οι γρίλιες στο BMW M3 τοποθετήθηκαν για πρώτη φορά, σε σχέση με το παρελθόν του μοντέλου, δηλαδή τα Ε30 και Ε36. Και έκαναν τη διαφορά με το καλημέρα.
Ίσως να μην είναι και τόσο γνωστό ότι μόνο η αριστερή γρίλια ήταν λειτουργική. Καθώς από αυτήν την πλευρά υπάρχει η ECU του M3, κρίθηκε χρήσιμο να υπάρχει μία θυρίδα αερισμού. Στη δεξιά πλευρά ήταν διακοσμητική. Αλλά τόσο ωραία και συμμετρική με τις γενικότερες αναλογίες του Μ3 (Ε46)
Κάτω από το επίσης μυώδες καπό ζούσε ο εξακύλινδρος εν σειρά που σηματοδότησε τη δεκαετία. «Ατμόσφαιρα», απόδοση 343 ίππων, στροφάρισμα, ήχος, σπορ και θέαμα. Ένα από τα καλύτερα προϊόντα που βγήκαν ποτέ από τη Βαυαρία. «Παίζει» οι μπύρες να έρχονται δεύτερες
Και μετά ήρθε η καγκουριά
Γρίλιες-τραβεστί, ψεύτικες, πλαστικές, μέχρι και αυτοκόλλητες ήρθαν να κοπιάρουν φτηνά αυτό που φορούσε το γνήσιο Μ3. Κινητή ξεφτίλα να προσποιηθείς για κάτι που δεν είναι.
Αδερφέ, άσ’ το όπως είναι. Και ένα 316i μια χαρά είναι για το σκοπό που σχεδιάστηκε. Μην το τραβάς να γίνει κάτι που χτυπάει μπαμ πως είναι ξεπέτα αντιγραφής.
Photo: bmw.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.