Για το φαρδύ πλατύ αεραγωγό του Subaru. Αντικείμενο πόθου

Post date:

Author:

Category:

Εκεί, πάνω στο αλουμινένιο καπό, ο αεραγωγός των Subaru τρέφει με αέρα τα πολύτιμα σωθικά. Cult σύμβολο, λειτουργική λεπτομέρεια, αειθαλές σήμα κατατεθέν. Τόσο, που έχει επιβιώσει ακόμη και σήμερα, στη νέα γενιά του WRX. Αυτή είναι η ιστορία του

Subaru αεραγωγός

Κατά ένα περίεργο τρόπο, όσοι έκατσαν στο τιμόνι των Impreza και έβλεπαν τον αεραγωγό μέσα απ΄το παρμπρίζ, αισθανόντουσαν ένα κάτι. Κάτι ωραίο


Τα Subaru είτε ως Impreza είτε ως WRX είτε ως Forester, πάντα σε τουρμπάτη εκδοχή, είχαν αυτή τη θυρίδα στο καπό

Τι θυρίδα; Κοτζάμ καταπακτή. Έλα όμως που ήταν απαραίτητη.

Ο επίπεδος (boxer) κινητήρας είχε, αναγκαστικά, το intercooler τοποθετημένο οριζόντια, κάτω από το καπό.

Αντικειμενικά, δε θεωρείται η ιδανικότερη θέση για να ΄χεις εκεί τον εναλλάκτη αέρα. Αλλά δε γινόταν και αλλιώς. Οπότε ο μνημειώδης αεραγωγός της Subaru ήρθε και τακτοποίησε τα ζητήματα. Ανεξαρτήτως γενιάς


Subaru WRX 2021

The insider

Και τα τακτοποίησε, τα θέριεψε τόσο, ώστε παρά το ότι αυτό το τετράθυρο πέρασε από το αμάξωμα του σεντάν, του κουπέ, του hatchback και τώρα, εν έτει 2021, ξανά στου σεντάν, η καταπακτή παρέμεινε αμετακίνητη στη θέση της.

Είναι ενδιαφέρον ότι, παρά το ότι μεγάλωσε με τον καιρό, παρά το ότι εξέχει σαν «Το μεγάλο κύμα έξω από την Καναγκάβα», δεν ήταν αυτό το αρχικό σχέδιο.

Βασικά αυτό που συνέβη ήταν ότι, μετά την επίθεση στους Δίδυμους Πύργους την ιστορική 9 Σεπτεμβρίου του 2001, είχε απαγορευτεί στους επικεφαλής της Subaru να ταξιδεύουν στο εξωτερικό

Subaru Impreza WRX

Κλασική σκηνή υπαρκτού Ιμπρεζιονισμού. Ο αεραγωγός σε πρώτο πλάνο και τα άλλα έπονται


Για αυτό το λόγο και ακυρώθηκε το ταξίδι τους στη Μ. Βρετανία όπου, όπως λέγεται, τους περίμενε ο γνωστός σχεδιαστής Peter Stevens για να του δώσουν το πράσινο φως και να τον ανασχεδιάσει κάνοντάς τον μικρότερο μεν, λειτουργικό δε

Τελικά, ακόμα και μια τρομοκρατική επίθεση μπορεί να έχει τα καλά της.


Photo: subaru.gr / Γ. Κούτος / Τ. Βελιάδης

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει