Η M3 E30 δε χρειαζόταν ένα μυώδες, πρησμένο body kit για να αποδείξει ότι ήταν ένα εκπληκτικό αυτοκίνητο της εποχής του. Βοηθούσε ωστόσο στο να γίνει ακόμα πιο ποθητό. Αυτή είναι η υπενθύμιση του πώς δημιουργείς ένα αυτοκίνητο-αφίσα
Το Σεπτέμβριο του 1986 άρχισε να γράφεται ένα κεφάλαιο στο εργοστάσιο της BMW M καθώς ξεκίνησε η παραγωγή της M3 E30. Σημείο καμπής για τους petrolheads της γης το ωραιότερο body kit από καταβολής αυτοκίνησης. Γνώμη
Βάσει των κανονισμών της FISA για την ομολογκασιόν στο Group Α, η BMW χρειαζόταν τουλάχιστον 5,000 αντίτυπα της M3 E30, της πρώτης που ξεκίνησε τη σκυτάλη του θρύλου. Δεν εννοώ τον Ολυμπιακό
Ήταν η σωστή αφορμή και αιτία για να πέσουν οι άνθρωποι του M Division με τα μούτρα στη δουλειά.
Κι αυτό γιατί μπορεί ναι μεν να ‘χαν σα βάση τη δίθυρη Σειρά 3 της εποχής, όμως η M3 E30 όφειλε να είναι κάτι διαφορετικό.
Δεν υπήρξε μάτι που δε γύρισε όταν παρουσιάστηκε σε επίσημη πρώτη.
Πέρα από προδιαγραφές, το λογότυπο BMW M Power στο καπάκι των εκκεντροφόρων και όλες τις γνωστές λεπτομέρειες που δεν είναι του παρόντος, ήταν το οπτικό ερωτικό ερέθισμα που έκανε το βαρύ γκελ
Το body kit της M3 E30, οι μυώδεις θόλοι, τόσο μπροστά όσο και πίσω, ήρθαν να τσιγκλίσουν αυτό το ενστικτώδες ερέθισμα του petrolhead. Όπως υπάρχουν συγκεκριμένα σημεία του γυναικείου σώματος που ο μέσος άνδρας ζουμάρει κατευθείαν, έτσι και το body kit (τυχαία η λέξη ”body”;) της M3 σε έκανε να τη θες
Πρήξιμο με αιτία
Η M3 E30 δεν πήρε, ωστόσο, τα αναβολικά της μόνο και μόνο για το θεαθήναι.
Υπήρχε και λειτουργικό νόημα στην οφθαλμολαγνεία.
Τα 12, συνολικά, τμήματα του αμαξώματος που την ξεχώριζαν από τις ταπεινές 3 Series της εποχής ήταν προσεκτικά σχεδιασμένα.
Ουσιαστικά τα μόνα κοινά που υπήρχαν μεταξύ τους ήταν το καπό και ο «ουρανός». Τίποτα άλλο.
Η M3 E30 είχε ακόμα και διαφορετική γωνία κλίσης του C-pillar, της πίσω κολώνας, για καλύτερη αεροδυναμική. Και οι ίδιοι οι φουσκωτοί θόλοι δεν εξυπηρετούσαν μόνο την τοποθέτηση τροχών με 10 ίντσες πλάτος για τα αγωνιστικά του DTM αλλά και την πιο επιθετική γωνία castor
Ήταν χρήσιμοι τόσο για τα φαρδύτερα μετατρόχια όσο και για μια εκτεταμένη αεροδυναμικά σχεδίαση που δεν προκαλούσε στροβιλισμούς.
Στο πίσω μέρος μία ρυθμιζόμενη αεροτομή φρόντιζε συνδυαστικά για βελτιωμένη ισορροπία.
Και μπορεί να έδωσε την αφορμή για να βγουν στην πορεία ένα κάρο μούφα πολυεστερικά αλλά δεν έφταιγε αυτό. Γιατί το ορίτζιναλ φούσκωμα της M3 E30 ήταν υπέροχο, εμβληματικό (η νέα λέξη της αυτοκινητικής μόδας) και τελείως cult. Εξ ου και, όπως λέει ο τίτλος, είναι αντικείμενο πόθου
Photo: bmw.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.