Γίνεται μια λιωμένη Lamborghini Countach LP400 να επανέλθει;

Post date:

Author:

Category:

Αυτή ήταν η τουμπαρισμένη αλλά εξαιρετικά σπάνια Lamborghini Countach LP400. Τώρα γίνεται η προσπάθεια να επιστρέψει όπως κάποτε βγήκε απ΄το εργοστάσιο

Lamborghini Countach LP400

Η Lamborghini Countach LP400 στην κατάσταση που βρέθηκε. Ήταν σε μια αποθήκη για περισσότερα από τριάντα χρόνια


Γιατί να μπει κάποιος στη διαδικασία να ξεκινήσει μια διαδικασία αποκατάστασης μιας Lamborghini Countach LP400 που είχε γίνει λιώμα;

Η απάντηση ξεκινά απ΄τον κωδικό αυτής της Countach. Το ”LP400” είναι ήδη από μόνος του ένας ικανός λόγος για να ασχοληθεί κάποιος. Μόλις 150 τεμάχια είχαν βγει μια φορά κι έναν καιρό απ΄το εργοστάσιο της Lamborghini.


Μια δεύτερη απάντηση έχει να κάνει με το χρώμα. Η συγκεκριμένη Lamborghini Countach LP400 ήταν βαμμένη σ΄αυτό το χαρακτηριστικό ”Blu Turchese”. Και είναι η μόνη που βγήκε ποτέ σ΄αυτό το χρώμα

Lamborghini Countach μπλε

- Διαφήμιση-

Μία τρίτη απάντηση έχει να κάνει με το ποιος έχει μπει στη διαδικασία. Και δεν είναι άλλος απ΄τον 52χρονο Simon Kidston.

Ο άνθρωπος πίσω απ΄το project

Όπως έχουμε ξαναγράψει, ο Kidston έχει πολλά «χιλιόμετρα» στο βιογραφικό του. Συλλέκτης, δημοσιογράφος, έμπορος, οργανωτής δημοπρασιών, έξυπνος τύπος του αυτοκινητικού high life


Simon Kidston
Simon Kidston

Μ’ όλη τη φαμίλια του εμπλεκόμενη στο motorsport, στην αεροπλοΐα και στην υψηλή κοινωνία, γρήγορα βρήκε το δρόμο το σωστό. Με προϋπηρεσία στις δημοπρασίες του Coys, του οίκου Bonhams, διοργάνωση events στο Γκστάαντ και άλλες πληθωρικές ατζέντες, αποτελεί σήμερα έναν ισχυρό παράγοντα στο χώρο των κλασικών αυτοκινήτων. Και, αντιστοίχως, εύπορων συλλεκτών.

Η ιστορία της τρακαρισμένης Countach LP400

Το αυτοκίνητο βρισκόταν «κάπου στη Μέση Ανατολή», για περισσότερα από τριάντα χρόνια.

Χωρίς να επιβεβαιώνεται επισήμως ανήκε σε ένα μέλος της βασιλικής οικογένειας, πιθανότατα του Μπαχρέιν.


Lammborghini Countach LP400

- Διαφήμιση-

Τότε, λοιπόν, ήταν που η δύσκολη και μπρουτάλ Countach «τιμώρησε» τον πάμπλουτο ιδιοκτήτη της. Ο ίδιος έσπασε το πόδι του και η ιταλίδα έγινε μια σχεδόν άμορφη μάζα.

Χτύπησε απ΄την πλευρά του οδηγού αλλά η πρόσκρουση ήταν τόσο έντονη που το αυτοκίνητο τούμπαρε και προσγειώθηκε με την οροφή.


Miura vs Daytona (video)

Οι κολώνες παραμορφώθηκαν και, στην καλύτερη περίπτωση, η Lamborghini Countach LP400 θα ΄χε πουληθεί για ανταλλακτικά.

Ευτυχώς, ο ιδιοκτήτης του το κράτησε σε μια γωνιά του γκαράζ του.

Στη συνέχεια το αυτοκίνητο κατέληξε στην Ελβετία όπου έγινε μια προσπάθεια επαναφοράς στην αρχική κατάσταση, χωρίς ωστόσο ιδιαίτερα καλό αποτέλεσμα.

Το κόστος της αποκατάστασης

Σ’ αυτό το χρονικό σημείο μπαίνει ο Kidston στο projcect. Όπως λέει ο ίδιος, είχε δει φωτογραφίες του τρακαρισμένου αυτοκινήτου ένα χρόνο πριν και το πρώτο που σκέφτηκε ήταν «πόσο ενδιαφέρον εγχείρημα».



Lamborghini αποκατάσταση
 Countach LP400 πιστόνια
Lamborghini Countach LP400

Ο ίδιος προσθέτει πως το κόστος της αποκατάστασης κυμαίνεται μεταξύ των €400,000 και €500,000. «Μπορεί να γίνει και φτηνότερα», λέει, «αλλά αν θέλει κάποιος το τέλειο χρειάζεται χρόνος και οι σωστοί άνθρωποι».


Και όπως σημειώνει ο Kidston, «δεν θα πήγαινα ποτέ μια Mercedes ”Gullwing” στην Ιταλία. Ποτέ μια κλασική Corvette έξω απ΄την Αμερική. Και ποτέ μία Aston εκτός Βρετανίας. Όχι μόνο δεν είναι ιστορικά σωστό αλλά και οι άνθρωποι που θα δουλέψουν στο αυτοκίνητο, ιδανικά, θα πρέπει να ‘ναι κάποιοι που όταν ήταν νέοι δούλεψαν στα αντίστοιχα εργοστάσια»


Την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές η λιωμένη Lamborghini Countach LP400 βρίσκεται εν εξελίξει.

Όταν ολοκληρωθεί, με την τελειοθηρία που χαρακτηρίζει τον έμπειρο ιδιοκτήτη της, θα μπει στη λίστα της πώλησης.

Σύμφωνα με τους πίνακες αξιολόγησης του Hagerty Price Guide, οι LP400 αξίζουν μακράν περισσότερο απ’ όλες τις εκδόσεις των Countach.

Με βάση τη φετινή αξιολόγηση, οι Lamborghini Countach LP400 κοστίζουν από £620,000 έως £970,000.


  • Ο παλαιότερος «Σκαραβαίος» στον κόσμο επανήλθε στη ζωή
Παλαιότερος Σκαραβαίος

Photo: Kidston

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει