Honda Civic Type R Limited Edition. Η δίαιτα του πολεμιστή

Post date:

Author:

Category:

«Limited» όνομα και πράμα για το νέο Honda Civic Type R Limited Edition που μόλις παρουσιάστηκε. Μόνο 100 τεμάχια, όποιος πρόλαβε τον ελαφρωμένο πολεμιστή είδε. Κυκλοφορεί σπανίως στο επίσης νέο Sunshine Yellow

Honda Civic Type R Limited Edition

Το πιο οδηγοκεντρικό προσθιοκίνητο hot hatch της αγοράς απαλάσσεται από 47 κιλά βάρους, ενισχύεται στα περιφερειακά και, ευτυχώς, διατηρεί το πίσω κάθισμα. Είναι λίγο αστείο να ‘χεις πεντάθυρο χωρίς πίσω κάθισμα, δεν είναι;


Αυτή είναι η πιο σκληροπυρηνική εκδοχή του ανανεωμένου Type R. Είναι κάτι που πολλοί περίμεναν μετά την απώλεια του τίτλου για το ταχύτερο προσθιοκίνητο από το Renault Megane Trophy-R

Οι Ιάπωνες επέλεξαν να ακολουθήσουν το δρόμο της εστιασμένης αναβάθμισης σε περιφερειακά χωρίς να αυξήσουν την ισχύ του Type R.

Η απόδοση του δίλιτρου τετρακύλινδρου παραμένει στους 320 ίππους. Η ροπή επίσης παρέμεινε στα 400 Nm από τις 2,500-4,500 rpm. Η επιτάχυνση από 0-100 ομοίως στα 5.7 δευτερόλεπτα. Μια χαρά τιμές.

Πρόκειται για ισχύ άψογα διαχειρίσιμη. Ήδη από το Type R όπως το γνωρίσαμε στη σχετική δοκιμή κατά τον πρώτο κύκλο ζωής του.



Τι αλλάζει στο κίτρινο, το συλλεκτικό

Οι διαφορές του Honda Civic Type R Limited Edition περιλαμβάνουν αναλυτικά:

  • Ελαφρωμένους τροχούς της BBS. Η διάμετρος παραμένει στις 20 ίντσες όπως και πρότινος
  • Τα δοκιμασμένα και επιτυχημένα για ανάλογες κατασκευές Michelin Cup 2
  • Διαφοροποιημένες ρυθμίσεις στην ανάρτηση ώστε να συνεργάζεται καλύτερα με τα προαναφερόμενα
  • Διαφοροποιημένη ρύθμιση στην ηλεκτρική κρεμαγιέρα. Σύμφωνα με τη Honda, το recalibration προσφέρει «μέγιστο έλεγχο και αίσθηση»
  • Ένα νέο χρώμα, το Sunshine Yellow, σε συνδυασμό με σκούρα λογότυπα. Φήμες λένε πως το νέο χρώμα βελτιώνει την τελική ταχύτητα (sic)
  • Ετοιμάσου να ανοίγεις παράθυρα τα καλοκαίρια. Το σύστημα κλιματισμού έχει μείνει στις αποθήκες
  • Επίσης εξασκήσου στην απομνημόνευση αγαπημένων τραγουδιών. Το δρόμο του κλιματισμού ακολούθησε το ηχοσύστημα. Ως γνωστόν, σε ανάλογα σκληροπυρηνικά hot hatch ισχύει το κλασικό ”less is more”

Honda Civic Type R Limited Edition

Στην επίσημη ενημέρωση της Honda υπάρχει και η σχετική μπηχτή: «ανόμοια με άλλα πισταδόρικα hot hatch, τα πίσω καθίσματα διατηρήθηκαν στο Honda Civic Type R Limited Edition». κατά την ταπεινή μας άποψη, ορθώς έπραξε

Honda Civic Type R Limited Edition

Οι πωλήσεις του Honda Civic Type R Limited Edition θα ξεκινήσουν στην ευρωπαϊκή αγορά το καλοκαίρι του 2020 με την τιμή να ανακοινώνεται επίσης τότε. Ξεκινήστε οικονομίες. Διακοπές τέλος


Ναι, η φτερούγα παραμένει. Εκτός…

Παράλληλα με το Limited Edition, η Honda ανακοίνωσε και μία άλλη έκδοση. Πιο διακριτική, λιγότερο boy-racer κατάσταση. Ναι, χωρίς τη χαρακτηριστική πίσω αεροτομή που έχει προκαλέσει συναισθήματα μεταξύ αγάπης και μίσους σε συνδυασμό με τη γενικότερη σχεδίαση του πίσω μέρους.

Πρόκειται για το Honda Civic Type R Sport Line, το οποίο εμφανίζεται λιγότερο προκλητικό αισθητικά.

Δεν έχει ανακοινωθεί, ωστόσο, κάποιο επιπλέον στοιχείο για το πώς το low-duck spoiler διαφοροποιεί τα αεροδυναμικά στοιχεία του αυτοκινήτου. Ή την κάθετη δύναμη για την οποία ήδη από το λανσάρισμα του Type R γινόταν λόγος αλλά και πάλι χωρίς συγκεκριμένες τιμές downforce. Τα συνηθίζουν αυτά οι Ιάπωνες.


Honda Civic Type R Limited Edition
Honda Civic Type R GT

Το Type R Sport Line θα είναι διαθέσιμο τόσο στη χρωματική παλέτα του μοντέλου όσο και σε ένα νέο χρώμα, το Racing Blue


Επόμενη στάση το Nürburgring;

Δεν έχει γραφτεί κάτι επισήμως. Όμως το σενάριο φαντάζει πιθανό. Όπως έχουμε ξαναγράψει, ένα δυνατό γυρολόγιο στο Nordscleife είναι ισχυρό «διαβατήριο» στον κόσμο των hot hatch.

Και η Honda, καθώς ανέβασε επίπεδο με το τελευταίας γενιάς Type R, το πιο πιθανό είναι να θέλει να επανακτήσει το στέμμα του ταχύτερου FWD στο Ring. Έστω και αν έχει πίσω κάθισμα αλλά και όλη την ψηφιακή παλέτα του Honda Sensing με ένα κάρο υποβοηθήσεις για τον οδηγό.

Γιατί ακόμα και το Limited φαντάζει πιο χρηστικό από το Megane. Και στην πραγματική ζωή αυτό μετράει.


Photo: honda.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει