Η AMG GT Black Series έσπασε το γυρολόγιο του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής στο Νορντσλάιφε με χρόνο 6:43,616. Ένα ρεκόρ που κρατήθηκε ανέπαφο περισσότερο από δύο χρόνια από τη Lamborghini Aventador SVJ
Η ανώτατη εξέλιξη της GT, η Black Series, μάλλον λίγο πριν τη λήξη της θητείας της, επιτέθηκε στο Νίρμπουργκρινγκ με τον οδηγό της κατηγορίας GT3, Μάρο Ένγκελ, στη θέση του οδηγού
Το προηγούμενο ρεκόρ της Lamborghini, το γυρολόγιο της τάξης των 6:44.97 για την ίδια απόσταση, κρατήθηκε ανέπαφο για περισσότερο από δύο χρόνια
Στο μεσοδιάστημα είχε υπάρξει και ο χρόνος των 6:40.3 που είχε σημειώσει η 911 GT2 RS MR της Manthey-Racing.
Ωστόσο, ο τελευταίος έγινε δεκτό πως δεν θα μπορούσε να καταχωρηθεί ως ο ταχύτερος αυτοκινήτου παραγωγής λόγω των επιμέρους βελτιώσεων που έφερε η συγκεκριμένη Porsche. Εξέφευγαν δηλαδή από μία τελείως εργοστασιακή GT2 RS.
Εδώ, λοιπόν, επανερχόμαστε σ’ αυτόν τον μάλλον άτυπο τίτλο
Η Mercedes λέει πως η GT Black Series που χρησιμοποιήθηκε ήταν τελείως στοκ σε όλες απολύτως τις παραμέτρους. Ούτε ελαφρώματα, ούτε αγωνιστικά λάστιχα, όλα «μαμά».
Ο Ένγκελ είπε πως, κατά τη διάρκεια της διαδρομής στο Ρινγκ, διαφοροποίησε το βαθμό εμπλοκής του ESP.
Ως γνωστόν, η GT Black Series διαθέτει αυτό το μαγικό πορτοκαλί περιστρεφόμενο διακόπτη με 9 σχετικές θέσεις. Ο οδηγός είπε πως κινήθηκε στις θέσεις 6 και 9.
Η ρυθμιζόμενη coilover ανάρτηση της GT Black Series ρυθμίστηκε χαμηλότερα κατά 5 χιλιοστά μπροστά και 3 χιλιοστά πίσω, οι αντιστρεπτικές στη σκληρότερη από τις 3 θέσεις και η γεωμετρία σε αρνητικό κάμπερ 3,8 μοίρες μπροστά και 3,0 μοίρες πίσω.
Τα υπόλοιπα έγραψαν τη δική τους ιστορία, οι 730 ίπποι από το V8 με τα δύο τούρμπο απελευθερώθηκαν, το ταχύμετρο έδειξε περισσότερα από 300 km/h στην ευθεία Döttinger Höhe και το ρεκόρ είναι γεγονός
Το ‘χουμε ξαναγράψει εδώ και καιρό. Η Mercedes έχει «ξεφύγει». Πλήρης αλλαγή ρότας, οδηγοκεντρικότητα και επιθετική γκάμα. Η AMG GT Black Series είναι το κερασάκι στη σπορ τούρτα.
Δείτε το σχετικό βίντεο.
Λίγες μέρες μετά το, επίσης νέο, ρεκόρ για τα τετράθυρα πολυτελείας από τη Mercedes-AMG GT 63 S.
Photo: mercedes-benz.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.