Η Cayenne Turbo είναι πιο γρήγορη στην πίστα από Ferrari Scuderia (βίντεο)

Post date:

Author:

Category:

Το ρεκόρ που «έγραψε» η Porsche Cayenne Turbo στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ δεν την καθιστά μόνο ως το πιο γρήγορο SUV στον κόσμο αλλά, ταυτόχρονα, ταχύτερη και από μερικά σπορ αυτοκίνητα αναφοράς

Porsche Cayenne Turbo ρεκόρ

Για παράδειγμα, οι Ferrari 430 Scuderia, Porsche 997 911 Turbo (7:39) ή και Lamborghini Gallardo Superleggera LP570-4 (7:40.760) είναι κατά τι αργότερες στο Νίρμπουργκρινγκ. Σημείο των καιρών


Φυσικά η αίσθηση ή το χαμηλό κέντρο βάρους δεν αντικαθίστανται ως συνολική εμπειρία, είναι όμως μία απόδειξη των δυνατοτήτων που έχουν πλέον αγγίξει τα SUV επιδόσεων

Για την ιστορία, στην ελαφρώς καμουφλαρισμένη Cayenne Turbo (χωρίς να προσδιορίζεται επισήμως ο κωδικός της μιας και είναι θέμα ημερών η επίσημη παρουσίασή της), βρισκόταν ο εργοστασιακός της οδηγός, Lars Kern.

Ο τελευταίος λέγεται πως γνωρίζει την πίστα καλύτερα από το διάδρομο του σπιτού του και, όπως δήλωσε μετά το ρεκόρ, εντυπωσιάστηκε από την ευελιξία και το «στωικά σταθερό πίσω άξονα» της Cayenne Turbo – στοιχεία που τον βοήθησαν να επιτεθεί χωρίς ιδιαίτερο άγχος παρά το σχετικό όγκο

- Διαφήμιση-

Λέει, επίσης, πως το γυρολόγιο τους εντυπωσίασε.

Δεν περίμεναν να είναι τόσο γρήγορη. Και μάλλον λέει αλήθεια. Αν έχεις οδηγήσει μία 997 Turbo, δύσκολα μπορείς να πιστέψεις πως ένα μεγάλο SUV μπορεί να κινηθεί το ίδιο γρήγορα σε πίστα.


Porsche 911 Turbo Γιάννης Κωνσταντόπουλος

Να προστεθεί πως το αυτοκίνητο, για προστασία του οδηγού, ήταν εξοπλισμένο με κλωβό ασφαλείας ενώ «πατούσε» σε ελαστικά Pirelli P Zero Corsa σε θηριώδεις τροχούς 22 ιντσών.

Τέλος, η εξωτερική θερμοκρασία κατά την 14η Ιουνίου που έλαβε χώρα το εν λόγω ρεκόρ ήταν 23 βαθμοί Κελσίου και η πίστα στους 46.

Αυτό είναι το βίντεο από το εγχείρημα.


Porsche Cayenne Coupé

Photo: porsche.

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει