Η θρυλική Aston του Τζέιμς Μποντ, η εμβληματική DB5, «γεννιέται» ξανά. Μαζί με όλα της τα gadgets που είδαμε στη μεγάλη οθόνη
Η DB5, το αυτοκίνητο που έκανε τα μαγικά στον «Χρυσοδάκτυλο», βγαίνει ξανά. Η Aston Martin ετοιμάζει είκοσι πέντε κομμάτια της DB5 ακριβώς όπως εμφανίστηκαν στην εμβληματική ταινία. Και είναι, φυσικά, πανάκριβα
Για πρώτη φορά μετά από μισό αιώνα, η Aston DB5 του πράκτορα 007 είναι έτοιμη να ξαναβγεί στην παραγωγή.
Μάλιστα, την ώρα που πληκτρολογούνται αυτές οι γραμμές, η επίσημη ανακοίνωση είναι πως ήδη κατασκευάστηκε το κομμάτι υπ’ αριθμόν 1. Εγκυκλοπαιδικά, η Aston χρησιμοποιεί τον κωδικό «Job 1».
Χειροποίητη και πανάκριβη
Για κάθε μία από τις 25 Aston Martin DB5 αναμένεται να απαιτηθούν περίπου 4,500 ώρες για να ολοκληρωθεί. Όλα σχεδόν τα εξαρτήματα είναι μοναδικά. Εδώ δεν υπάρχει μαζική παραγωγή. Όλα στο χέρι.
Ο κινητήρας είναι ξανά ο τετρακύλινδρος 4,0 λίτρων που έστελνε 290bhp στους πίσω τροχούς. Όπως και το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο της ZF και το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Κάποιος κύριος, ονόματι Όλιβ Γουίσον, διευθυντής προγράμματος πολιτιστικής κληρονομιάς της Aston Martin, δήλωσε προσφάτως: «Προφανώς, δεν έχουμε κατασκευάσει μία Aston DB5 για περισσότερα από 50 χρόνια. Όμως, το να συμμετέχουμε στην κατασκευή αυτών των αυτοκινήτων είναι κάτι που είμαι βέβαιος ότι όλοι θα το λέμε στα εγγόνια μας».
Στο χειρουργείο με τη DB5. Κομμάτι της νεότερης ιστορίας – και όχι μόνο της αυτοκινητικής
Τα μαγικά που θυμόμαστε
Όσοι είχαν δει την ταινία, θα θυμούνται τα -εξωπραγματικά για την εποχή- γκάτζετς που διέθετε η DB5. Για παράδειγμα, τις περιστρεφόμενες πινακίδες, τους εκτοξευτήρες καπνού ή τα πολυβόλα που πεταγόντουσαν απ΄τους προφυλακτήρες.
Οι μηχανικοί της Aston προσπαθούν να ξαναβάλουν αυτά τα «μαγικά» και στις 25 Aston DB5 που ετοιμάζουν. Και να δουλεύουν κανονικά, ε; Αλλά, φυσικά, χωρίς άγχος για πιστοποιήσεις αφού κανένα απ΄τα αυτοκίνητα δεν θα επιτρέπεται να κυκλοφορεί στο δρόμο.
Τα αυτοκίνητα θα έχουν τις διαφοροποιήσεις που κρίνει η Aston Martin ως απαραίτητες για καλύτερη ποιότητα κατασκευής και μεγαλύτερη αξιοπιστία.
Τέλος, η DB5, όπως εμφανιζόταν στο «Goldfinger», διέθετε μια τεράστια γκάμα από ταχυδακτυλουργικά. Ωστόσο, μερικά απ’ αυτά απλώς δεν είναι πρακτικό να συμπεριληφθούν στις 25 Aston που ετοιμάζονται.
Το εντυπωσιακό βίντεο δείχνει πώς είναι ακριβώς ο νέος θρύλος των €3 εκατομμυρίων που περιμένει τον, προφανώς εύπορο, νέο ιδιοκτήτη της.
*Δείτε την αρχική δημοσίευση στο Protagon
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.