Παραδοσιακά η Mercedes S-Class όριζε το ζεν της άνεσης εντός της καμπίνας. Και τώρα, στη νέα γενιά, επαναπροσδιορίζει το τεχνολογικό καταφύγιο μεταξύ σπιτιού και εργασίας
Μεγαλύτερες και περισσότερες οθόνες, λιγότερα κουμπιά και εξελιγμένο σύστημα κλιματισμού σε ένα κόκπιτ με επιρροές από γιοτ πολυτελείας
Αν ήθελε κάποιος το ατσαλάκωτο, διηπειρωτικό ταξίδι, ανέκαθεν η SL-Class ήταν το μέρος το σωστό
Η ικανότητά της να καταπίνει χιλιόμετρα σε συνδυασμό με την απόλυτη άνεση ήταν μία εμπειρία που άξιζε να ζήσει κάποιος. Ακόμα κι αν ήταν petrolhead.
Με τη νέα S-Class τα πράγματα επαναπροσδιορίζονται.
Άλλη εποχή
Όσο τα αυτοκίνητα, καλώς ή κακώς, θα οδηγούνται προς το δρόμο της αυτόνομης οδήγησης, τόσο το εσωτερικό τους θα αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία.
Η λογική της νέας S-Class παραμένει πστή ως ένα χώρος για άνετα ταξίδια και χαλαρή εργασία.
Με τη νέα γενιά, το εσωτερικό έχει εξελιχθεί σε ένα καταφύγιο μεταξύ σπιτιού και χώρου εργασίας.
Σχεδόν όλες οι διαστάσεις που σχετίζονται και με τις δύο παραλλαγές αμαξωμάτων («μικρό» και μεγάλο μεταξόνιο), έχουν βελτιωθεί. Τόσο για τους εμπρός όσο και για τους πίσω επιβάτες.
Η αίσθηση του χώρου είναι ακόμα πιο γενναιόδωρη. Πολυάσχολοι επιχειρηματίες, ακριβοπληρωμένα στελέχη ή celebrities μάλλον εδώ θα βρουν το φυσικό τους χώρο. Ίσως και παίκτες του NBA που μπορούν να απλώσουν τα κορμιά τους στο μεγάλο εμβαδόν μίας S-Class
Μπορούν να υπάρχουν έως 5 οθόνες σε ένα περιβάλλον που θυμίζει γιοτ πολυτελείας. Ξύλο (που δε θυμίζει το παλιομοδίτικο στις ημέρες μας «ξύλο τριανταφυλλιάς»), αλουμίνιο, δέρμα και ένα κόκπιτ σχεδόν διαστημικά ζεστό
Επίσης, η τεχνολογία LED επιτρέπει διαδραστικό εσωτερικό φωτισμό. Ο ενεργός φωτισμός είναι πλέον ενσωματωμένος στα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και είναι σε θέση να υποστηρίζει οπτικά τις ειδοποιήσεις.
Τα περισσότερα συστήματα υποστηρίζονται από το γνωστό φωνητικό βοηθό που στο άκουσμα της εντολής «Hey Mercedes» είναι πρόθυμος να εκτελέσει διαταγές.
Info/Photo: mercedes-benz.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.