Αερόψυκτη, με το φαρδύ αμάξωμα, το χαρακτηριστικό ήχο των κλασικών Porsche, πανάλαφρη με μόλις 980 κιλά στη ζυγαριά και με full look 911 RSR, αυτή η θεά είναι badass εν κινήσει
Η γκρι Porsche 911 RSR με τα άγκιστρα στο μπροστινό καπό, τo wide body και όλη την αύρα των εστιασμένων σπορ αυτοκινήτων μίας άλλης δεκαετίας σε γνώριμο κομμάτι των βορείων προαστίων. Welcome, babe
H συγκεκριμένη 911 RSR ξεκίνησε, ως βάση, από μία παλιά Porsche 964 που είχε εντοπιστεί επί γερμανικού εδάφους
Από ‘κει και πέρα ξεκίνησε το ενδελεχές της ταξίδι στα χέρια της DP Motorsport της οποίας η επίσημη ιστοσελίδα είναι γεμάτη από κλασικές και νεότερες 911 – κυρίως μέχρι το γένος 996.
Το πλήρες «ονοματεπώνυμό» της είναι 911 Classic RSR Lightweight – με τον τελευταίο προσδιορισμό να αφορά το μειωμένο της βάρος καθώς τα περισσότερα μέρη του αμαξώματος είναι από ανθρακόνημα.
Το κλασικό rear bias φροντίζει να παρέχει ο αερόψυκτος κινητήρας της 964, εν προκειμένω εξελιγμένος στους 340 ίππους.
Το κιβώτιο είναι 6-άρι και προέρχεται από αρκετά νεότερη γενιά και δη σπάνιο δότη καθώς είναι από τη σκληροπυρηνική 993 GT2.
Ο ήχος, οι κλασικές γραμμές, η προσοχή στη λεπτομέρεια και το πάθος του ανθρώπου που βρίσκεται πίσω απ΄αυτήν την κατασκευή είναι από μόνα τους μία καλή αφορμή για να δείτε το καλογυρισμένο βίντεο επί ελληνικού εδάφους, από τον Steve Ketner, τον οποίον και ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον υλικό
Photo / Cinematography: Steve Ketner
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.