Αφετηρία το Κόμο και προορισμός το Τορίνο για μια ευγενή παρέα υπέροχων αποκλειστικά τούρμπο αυτοκινήτων. Το φωτογραφικό στόρι
Εικόνα ιταλικής εξοχής. Εκεί όπου μία Ferrari F40, ένα Renault 5 Turbo 2 και μερικά άλλα ενδιαφέροντα ενώθηκαν στη διαδρομή. Σ’ αυτή την ομήγυρη μόνο τούρμπο επιτράπηκαν. Αυτές είναι οι λεπτομέρειες
Σαν μια ωδή στα συγκλονιστικά αυτοκίνητα τού χθες που υιοθέτησαν την υπερτροφοδότηση. Το τούρμπο σήμερα έφτασε να είναι σχεδόν μονόδρομος στην παγκόσμια παραγωγή
Αλλά όταν είχε βγει η πρώτη Porsche 911 Turbo -πάντα με το λογότυπο γραμμένο σε italics-, η F40, το πρησμένο Renault και άλλα εμβληματικά, συνόδευε ιδιαίτερες κατασκευές.
Φθινοπωρινή συνάντηση, λοιπόν, για μερικούς ιδιοκτήτες υπέροχων κατασκευών σε μία άτυπη συνάντηση που οργάνωσε τo Fuori Concorso, μια ομάδα φίλων του καλού αυτοκνήτου που συχνά βρίσκεται πίσω από εβέντς με καλό γούστο.
Το ραντεβού
Η συνάντηση ήταν προγραμματισμένη να ξεκινήσει από την τόσο κλασάτη περιοχή γύρω απ΄το Κόμο, στη γνωστή λίμνη όπου γίνεται και το ανάλογο Concours.
Για την ακρίβεια, το όλο μίτινγκ αρχικά ήταν να γίνει νωρίτερα χρονικά αλλά κορωνοϊού θέλοντος και μη επιτρέποντος ανεβλήθη. Εξ ου και η μετάθεση για αυτές τις ψυχρές μέρες του ιταλικού Οκτώβρη.
Το πρόγραμμα, όπως το είχε οργανώσει το Fuori Concorso, προέβλεπε μπόλικη οδήγηση, καλό φαγητό και πειστικό σάουντρακ απ΄τα πολλαπλά τούρμπο κάτω απ’ το καπό. Μόνο η Bugatti έχει τέσσερα από δαύτα
Κινούμενοι στα βόρεια της γείτονος χώρας με προορισμό το Τορίνο, στο μοναδικό μουσείο με τα κλασικά της FCA και ενδιάμεση στάση στο Μιλάνο
Σίγουρα απ΄όπου κι αν πέρασε το τούρμπο κονβόι θα έκανε πολλούς Ιταλούς να γυρίσουν κεφάλι. Μία εντυπωσιακή Bugatti EB110 GT που έκανε μία Porsche 996 Turbo να δείχνει σχεδόν απαρατήρητη, η κόκκινη Ferrari που βλέπετε, ένα Ford GT, μία επιβλητική, παρότι ουχί σπορ, Bentley RT Turbo Mulliner ήταν μέρος του γκρουπ
Στο τούνελ με την F40, με εικόνες φθινοπωρινής Ιταλίας. Δε λέμε ποιο θα διαλέγαμε απ΄όλα αυτά τα ωραία
Info/Photo: fuori concorso.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.