Η Alfa Romeo ξαναγράφει ιστορία με την 33 Stradale, ένα ολοκαίνουργιο supercar. Aυτές είναι οι πρώτες εντυπώσεις απευθείας από Ιταλία

Η αίσθηση πίσω από το τιμόνι της 33 Stradale δε διαφέρει και πάρα πολύ από την εμπειρία οδήγησης της MC20. Μόνο που στην περίπτωση της Alfa, η 33 φορά ένα διαφορετικό σύστημα εξαγωγής που επιτρέπει στον V6 των 630 ίππων να «εκφραστεί» ελεύθερα
Μία λεπτομέρεια με σημασία: αυτή είναι η Alfa Romeo 33 Stradale με αριθμό πλαισίου 00, η πρώτη που κατασκευάστηκε. Η ίδια που χρησιμοποιήθηκε ως μοντέλο σε δεκάδες παρουσιάσεις σε όλο τον κόσμο και κατόπιν για δοκιμές εξέλιξης. Μετά τη σημερινή εκδήλωση, εάν δεν τη «στείλει» κάποιος, θα καταλήξει στο μουσείο της Alfa Romeo. Οπότε νιώθω τυχερός που θα την οδηγήσω
Ωστόσο, γνωρίζω επίσης ότι δεν είναι απλώς ένα σπορ αυτοκίνητο, αλλά ένα μοναδικό αντικείμενο με ιδιαίτερο νόημα, πάθος και ιστορία.
Γράφοντας «ιστορία», ο νους πολλών θα πάει στο αριστούργημα του 1967, το ομώνυμο μοντέλο που αποτέλεσε την πηγή έμπνευσης για τη σύγχρονη 33 Stradale.
Κι όμως, δεν αναφέρομαι στην παλιά, αλλά την καινούργια 33. Η οποία ξεκίνησε πριν από μερικά χρόνια να γράφει τη δική της ιστορία.
Μια ιστορία που θα παρουσιαστεί σε ένα βιβλίο που θα κυκλοφορήσει φέτος το καλοκαίρι. Από εκεί ξεκίνησε την ομιλία του ο Cristiano Fiorio, επικεφαλής του παγκόσμιου Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της ιταλικής μάρκας, μόλις ανέβηκε στο βήμα.

Όλα ξεκίνησαν το 2021
Όταν ο τότε διευθύνων σύμβουλος της Alfa Romeo, Jean Philippe Imparato, ζήτησε να διερευνηθεί το ενδεχόμενο δημιουργίας ενός αυτοκινήτου πολύ περιορισμένης παραγωγής.
Ως αποτέλεσμα, μία επιλεγμένη ομάδα πρόθυμων τεχνικών ανέλαβε να μετατρέψει την αρχική πρόταση σε μοντέλο παραγωγής.

Αξίζει να τονίσουμε ότι η επιτροπή της Alfa Romeo (κάτι σα διοικητικό συμβούλιο θα μπορούσαμε να την περιγράψουμε) δεν πέταξε τη σκούφια της από χαρά. Φοβόντουσαν μήπως οι εμπλεκόμενοι κοιτάξουν μονάχα το δέντρο και χάσουν το δάσος, δηλαδή την κατασκευή των μοντέλων ευρείας παραγωγής

Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr
Κινητήρας | 3.0 lt, V6 90 μοιρών, Twin Turbo |
Κιβώτιο | Αυτόματο 8 σχέσεων (Διπλού συμπλέκτη) |
Μετάδοση | Στον πίσω άξονα |
Ισχύς | 630 PS |
Ροπή | 730 Nm |
Επιτάχυνση | 0-100 km/h σε 3,0'' |
Τελική ταχύτητα | 333 km/h |
Ρεζερβουάρ | 60 lt |
Διαστάσεις | 4.637/1.996/1.226 (Μ/Π/ Υ σε mm) |
Βάρος | 1.500 kg |
Ελαστικά | 245/35/20 (μπροστά) 305/30/20 (πίσω) |
Τιμή: | €1.500.000 (πρό φόρων) |
Κείμενο: Lorenzo Facchinetti / Απόδοση: Νίκος Μαρινόπουλος / Photo: Quattroruote
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.