Peugeot 508 Sport Engineered με 360 PS. Η επιστροφή των Γάλλων

Post date:

Author:

Category:

Μετά από χρόνια απουσίας, το Peugeot 508 Sport σηματοδοτεί την εμπλοκή της γαλλικής εταιρείας σε μια κατηγορία με δυνατούς αντιπάλους, μεγάλες προσδοκίες και μια υβριδική απόπειρα ερωτοτροπίας με τον Πραγματικό Οδηγό. Eίναι, επίσης, το δυνατότερο Peugeot για χρήση δρόμου που έφτιαξε ποτέ. Θα τα καταφέρει;

Peugeot 508 Sport Engineered

Είτε σεντάν είτε σε station wagon, το τετρακίνητο Peugeot 508 Sport Engineered εκφράζει το νέο, επιθετικό DNA της μάρκας. Μαζί και η επιστροφή της στο Le Mans. Ενδιαφέρουσα κίνηση που εμπλουτίζει την κατηγορία της BMW 3 Series και τη σημειολογία της εταιρείας


Το Peugeot 508 Sport Engineered αποδίδει 360 PS και 520 Nm χάρη στο συνδυασμό του κινητήρα εσωτερικής καύσεως με τους δύο ηλεκτροκινητήρες τοποθετημένους εμπρός και πίσω

Συγκεκριμένα, ο πρώτος είναι 1.6 lt και η συνδυαστική ισχύς περνά στο δρόμο μέσω συστήματος μόνιμης τετρακίνησης.

Η Peugeot ανακοίνωσε επιδόσεις της τάξης των 0-100 km/h σε 5,2”, το χιλιόμετρο από στάση σε 24,5” και τελική ταχύτητα 250 km/h (με ηλεκτρονικό περιοριστή).

Με μικρή διαφορά είναι επιδόσεις και γενικότερος χαρακτήρας με αυτόν της BMW M340i xDrive. Μάλλον ο πιθανότερος στόχος των Γάλλων σε μια νέα για αυτούς κατηγορία επιδόσεων.

Το στοίχημα

Υπάρχει ωστόσο μια σημαντική χρονική απόσταση της Peugeot από τα δρώμενα στην κατηγορία των αυτοκινήτων επιδόσεων και μένει να φανεί πόσο έτοιμο είναι το κοινό να προτιμήσει ένα δυνατό 508 από κάτι αντίστοιχο – κυρίως γερμανικό.

Σημαντικό το στοιχείο πως το σασί του ήδη γνωστού αλλά μάλλον προβλέψιμου οδηγικά Peugeot 508 έχει δεχθεί καίριες ενισχύσεις.

Για παράδειγμα, τα μετατρόχια είναι φαρδύτερα (24mm και 12mm για εμπρός και πίσω, αντίστοιχα), η ανάρτηση ρυθμίζεται σε 3 θέσεις και έχει τοποθετηθεί χαμηλότερα το κάθισμα του οδηγού.

5 προγράμματα οδήγησης 

Electric: για 100% ηλεκτρική κίνηση εντελώς αθόρυβα, με αυτονομία 42 χιλιομέτρων βάσει του πρωτοκόλλου WLTP.

Comfort: πρόγραμμα υβριδικής κίνησης που συνοδεύεται από ηπιότερες αντιδράσεις των αναρτήσεων για «κορυφαία άνεση», όπως σημειώνει η επίσημη ενημέρωση.

Hybrid: πρόγραμμα που επιλέγει αυτόματα τη χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσεως ή των ηλεκτροκινητήρων, ανάλογα με τις συνθήκες, για βελτιστοποιημένη κατανάλωση.

Sport: μέγιστη ισχύς 360 ίππων με αντίστοιχη απόκριση του τιμονιού, σφιχτή ρύθμιση στα αμορτισέρ, ανάλογη χαρτογράφηση του πεντάλ γκαζιού και χρωματική διαφοροποίηση στον ψηφιακό πίνακα των οργάνων. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσεως φροντίζει για τη μόνιμη φόρτιση με μέγιστη ισχύ, της μπαταρίας

4WD: μέγιστο επίπεδο πρόσφυσης για οδήγηση σε ολισθηρό οδόστρωμα.

Στο i-Cockpit® 

Ξεχωρίζει και εδώ χάρη στο τιμόνι μικρής διαμέτρου με τους τρείς όνυχες Kryptonite, τις ειδικές λεπτομέρειες της Peugeot Sport Engineered  και μία 100% ψηφιακή οθόνη Head Up Display. 


Οι γραφικές παραστάσεις του i-Cockpit® και η κεντρική οθόνη υψηλής ευκρίνειας των10″ έχουν προσαρμοστεί στα δεδομένα της συγκεκριμένης έκδοσης για ακόμα περισσότερη αίσθηση μοναδικότητας

Peugeot 508 Sport Engineered

Οι ταπετσαρίες των καθισμάτων τύπου “comfort-fit” έχουν ξεχωριστή αισθητική χάρη στη μίξη δέρματος, 3D ύφανσης και Alcantara©.

Η καμπίνα είναι διακοσμημένη σε αποχρώσεις του γκρι Tramontane με εμφανείς ραφές Kryptonite. Το ηχοσύστημα της FOCAL® διατίθεται στον στάνταρ εξοπλισμό. 

Οι τιμές και η διαθεσιμότητα του Peugeot 508 Sport Engineered αναμένονται.


Peugeot 208 Άρια Χριστοπούλου

Info/Photo: peugeot.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει