Stairway to heaven: Έτσι φτιάξαμε τη Giulia GTA (βίντεο)

Post date:

Author:

Category:

Στο τέλος της χρονιάς που η Alfa Romeo γιόρτασε τα 110α γενέθλια της, η μάρκα δημιούργησε ένα σύντομο ντοκιμαντέρ για να εξιστορήσει τη δημιουργία της νέας Giulia GTA, η οποία αποτελεί το πιο γρήγορο σεντάν παραγωγής που κατασκεύασε ποτέ η μπράντα

Alfa Romeo GTA

Εκατόν δέκα χρόνια από την ίδρυση της, η Alfa Romeo ανανέωσε το θρύλο της επιστρέφοντας στις ρίζες της και έφερε στη ζωή ένα σημείο αναφοράς για το χώρο του αυτοκινήτου: Τη Giulia GTA. Αυτό είναι το γενναιόδωρο ντοκιμαντέρ


Από τα πρώτα σκίτσα μέχρι και το να βρεθεί το αυτοκίνητο στο δρόμο, δύο επικεφαλής της Alfa μιλούν για τη διαδικασία σχεδιασμού, εξέλιξης και παραγωγής ενός αυτοκινήτου σημείου αναφοράς για την ιταλική κουλτούρα

Μαζί με την έκδοση GTAm, η Giula GTA που θα παραχθεί σε μόλις 500 αντίτυπα, αποτελεί μια επιστροφή στις ρίζες της Alfa Romeo και ένα δείγμα σεβασμού και εκτίμησης σε ένα από τα πλέον εμβληματικά της μοντέλα.

- Διαφήμιση-

Η Giulia GTA του 1965, η “Gran Turismo Alleggerita”, βασίστηκε στην Giulia Sprint GT, εξελίχθηκε από την Autodelta  και γνώρισε αμέτρητες επιτυχίες σε αγώνες σε όλο τον κόσμο.


Autodelta Alfa Romeo

H εκτεταμένη χρήση υπερ-ελαφρών υλικών μείωσε το βάρος κατά 100 κιλά σε σχέση με τη συμβατική έκδοση με αποτέλεσμα την κορυφαία αναλογία 2,82 κιλών/ίππο.  

Παράλληλα εξελίχθηκαν ειδικές ρυθμίσεις για την αεροδυναμική και τη συμπεριφορά του μοντέλου.


Δίπλα στην GTA υπάρχει και η GTAm, η οποία είναι επίσης 100% νόμιμη για χρήση στο δρόμο έκδοση της GTA που όμως εφοδιάζεται με δύο αγωνιστικά καθίσματα, rollbar και αγωνιστικές ζώνες 6 σημείων

Η πλούσια κληρονομία

Είναι αυτή που της επιτρέπει να γνωρίζει όσο λίγοι τη χρήση των συνθετικών υλικών με ίνες άνθρακα, αλλά και την αεροδυναμική απόδοση των οχημάτων.

Διαθέτοντας τη δική της αεροδυναμική σήραγγα στο Hinwil της Ελβετίας, η Sauber Engineering κατασκεύασε τα περισσότερα από τα εξαρτήματα από ίνες άνθρακα των GTA και GTAm.

Ειδικά εκείνων που επηρεάζουν τον τομέα της αεροδυναμικής, όπως ο εμπρός προφυλακτήρας, ο διαχύτης στο πίσω μέρος και οι αεροτομές των δύο μοντέλων.

Το αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο που εντυπωσιάζει, τόσο σε επίπεδο εμφάνισης όσο και απόδοσης.

Οι εμπρός μεγάλες εισαγωγές τροφοδοτούν με αέρα τον bi-Turbo V6 βενζινοκινητήρα των 2,9 λίτρων που είναι κατασκευασμένος εξολοκλήρου από ελαφρύ κράμα αλουμινίου και στις δύο κορυφαίες Giulia αποδίδει 540 ίππους, εκτοξεύοντας τις GTA και GTAm από στάση στα 100χλμ./ώρα σε μόλις 3,6δλ


Σωτήρης Ρόκκος

Info/Photo: alfaromeo.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει