Με λιγότερα από 40,000 χιλιόμετρα στο οδόμετρο και μια πλούσια ιστορία να το ακολουθεί, αυτή η έκδοση δρόμου του θρυλικού 205 Turbo Τ16 ετοιμάζεται να βγει σε δημοπρασία στις 13 Δεκεμβρίου
Το ιδανικό χριστουγεννάτικο δώρο;
Το ”Serie 200”, η έκδοση δρόμου του αυτοκινήτου που διέπρεψε στα χρόνια του Group B -του πιο δύσκολου, απαιτητικού, ίσως και επικίνδυνου πρωταθλήματος που υπήρξε ποτέ στο χώρο των ραλί- ετοιμάζεται να βγει σε online και τηλεφωνική δημοπρασία
Κι όμως, τριάντα πέντε χρόνια πριν, το 1985, σε μία εποχή που δεν υπήρχε ακόμη ίντερνετ και κοινωνικά δίκτυα, το συγκεκριμένο 205 Turbo T16 εξυπηρέτησε τις ανάγκες ενημέρωσης της Peugeot.
Στο στόλο της εταιρείας υπήρχαν για αυτό το σκοπό πέντε Group N 205 GTI και ένα 205 Turbo Τ16. Αυτό που βλέπετε.
Για την ακρίβεια, αυτό το υπέροχο λευκό με τα χαρακτηριστικά αγωνιστικά αυτοκόλλητα Τ16, ήταν το αυτοκίνητο που χρησιμοποιήθηκε από την αγωνιστική ομάδα για να ενημερώνει τους θεατές των αγώνων.
Ήταν εξοπλισμένο με ηχεία ώστε να αναγγέλει τους νικητές καθώς και να ανακοινώνει συστάσεις ασφαλείας.
Ταξινομήθηκε την 1η Μαρτίου του ’85 από τη Peugeot-Talbot και λίγο μετά, την 1η Οκτωβρίου της ίδιας χρονιάς, πουλήθηκε στον αντιπρόσωπο της Peuegot στην πόλη Ροάν της Γαλλίας.
Τότε είχε μόλις 8,000 χιλιόμετρα στο οδόμετρο και παρέμεινε εκεί για πολλά χρόνια.
Επιβλητικό αυτοκίνητο, με τεράστιο pedigree και ιδιαίτερο οδηγικά. Είμασταν τυχεροί όταν οδηγήσαμε ένα από τα μόλις 219 δείγματα που κυκλοφόρησαν ποτέ, επί ελληνικού εδάφους
Το κόσμημα βγαίνει προς πώληση
Το λευκό 205 T16, ακόμη και σήμερα, παραμένει στην αρχική του κατάσταση.
Όπως σημειώνει ο εκπρόσωπος της αναγγελίας της δημοπρασίας, διατηρείται «χωρίς καμία παρέμβαση στο εσωτερικό του, μηχανικά συντηρημένο στο συνεργείο το αντιπροσώπου, με καθαρό ιστορικό και λίγα χιλιόμετρα».
Περισσότερες πληροφορίες για την επικείμενη δημοπρασία Aguttes – The Autumn Sale 2020 θα υπάρξουν εδώ.
Μέχρι να αλλάξει χέρια το απόλυτο χριστουγεννιάτικο δώρο, απολαύστε το 205 Turbo Τ16 εις τας εξοχάς. Τελείως cult
Photo: Mathieu Bonnevie
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.