Τα εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα στο Χονγκ Κονγκ

Post date:

Author:

Category:

Υπέροχοι θρύλοι, ξεχασμένοι σε δρόμους, γκαράζ και αποθήκες. Αυτά είναι τα εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα στο Χονγκ Κονγκ που παρακμάζουν στη φθορά του χρόνου

Εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα στο Χονγκ-Κονγκ

Ποιος δε θα ‘θελε να έχει ένα Honda NSX; Πάντως όχι ο ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου, στην Ιαπωνία. Εκεί όπου συχνά το κόστος της διατήρησης ενός τέτοιου, ξεχωριστού αυτοκινήτου που να είναι συμβατό με τις τρέχουσες οδηγίες, απλώς δε συμφέρει


Για πολλούς ιδιοκτήτες τέτοιων αυτοκινήτων είναι προτιμότερο να αγοράσουν ένα καινούργιο αυτοκίνητο. Και κάπως έτσι τα εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα στο Χονγκ Κονγκ είναι, πλέον, συχνό θέαμα

Σύμφωνα με κάποιους petrolheads του διαδικτύου, οι ετήσιοι αυστηροί έλεγχοι που λαμβάνουν χώρα συχνά απαιτούν ακριβές επισκευές ή επιδιορθώσεις.

- Διαφήμιση-

Επίσης, καθώς το κόστος ενοικίασης μίας θέσης γκαράζ στην ιαπωνική πόλη συχνά κοστίζει όσο ένα διαμέρισμα, ο προορισμός για ένα σπορ, ακριβό κάποτε αυτοκίνητο καταλήγει μονόδρομος.

Ωστόσο, άλλοι λένε ότι το ετήσιο κόστος δεν είναι και τόσο υψηλό για τους παραπάνω ελέγχους. Αρκεί να μην έχουν γίνει μετατροπές στα αυτοκίνητα. Αλλά, πάλι θα αναρωτιόταν κάποιος, πόσα τέτοιου είδους αυτοκίνητα μπορούν να βρεθούν τελείως ορίτζιναλ.


Σκονισμένες αποθήκες, αυτοκίνητα για παλιοσίδερα κι άλλες τέτοιες ιστορίες για κουρασμένες λαμαρίνες. Μπορεί κάποιος να συναντήσει Honda NSX, πολλά Nissan Skyline, Silvia, αρκετά Mazda RX-7, όλα θρύλοι των JDM (Japan Domestic Market), αλλά και ευρωπαϊκά σπορ αυτοκίνητα

Πρόσφατα δε, οι φωτογραφίες μίας πορτοκαλί Lamborghini Diablo που παρακμάζει σ’ ένα γκαράζ πιστοποιούν ότι τα εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα δεν κάνουν «εθνικές» διακρίσεις. Γιαπωνέζικα, βρετανικά, ιταλικά αλλά και γερμανικά

Αλλά και η μάλλον θλιβερή εικόνα να βλέπεις την υπέροχη Jaguar E-Type να φορτώνεται όπως-όπως σε ένα φορτηγό


Εργοστάσιο De Tomaso

Photo: David Tracy

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει