Στους υπέροχους κήπους του Hampton Court Palace έλαβε χώρα, από τις 4-6 Σεπτεμβρίου, το φετινό Concours of Elegance. Αυτές είναι οι μαγικές κατασκευές που αντιστέκονται στο χρόνο. Μαζί με μερικές νέες που κέντρισαν το ενδιαφέρον
Η εκδήλωση ήταν το πρώτο διεθνούς χαρακτήρα Concours of Elegance που έλαβε χώρα μετά την εξάπλωση του κορωνοϊού και τα κατά τόπους lockdown, από το Μάρτιο και εντεύθεν
Οι διοργανωτές έκαναν κάποιες τροποποιήσεις με περιορισμένου αριθμού καλεσμένους και παρευρισκόμενους και με το διαχωρισμό μεταξύ πρωινών και απογευματιμών εισιτηρίων
Όπως αναμενόταν ήταν οι υπέροχες κατασκευές που έκλεψαν την παράσταση.
Πάρτε μία γεύση από τα ωραία που διαδραματίστηκαν επί βρετανικού χόρτου.
Η μαύρη Bugatti Type 57 Atalante κατέκτησε το @bowleather Design Award
Έτσι ήταν τα υπεραυτοκίνητα μίας άλλης εποχής
Κοινωνικοποίηση στο γρασίδι
Η πανάκριβη Ferrari 250 GTO μαγνητίζει τα βλέμματα απ’ όποιο Concours of Elegance περάσει. Εν προκειμένω, σε ασυνήθιστο μπλε
Η υπέροχη 250 LM ήταν μία μόνο από τις διάφορες Ferrari που παρήλασαν από τους βρετανικούς κήπους
Σειρά είχε η 365 P2
Οδηγώντας με στιλ: Το Fiat Type 24/32 του 1904 ήταν το παλαιότερο αυτοκίνητο του event
Το αυτοκίνητο που νίκησε τις Ferrari, το μοναδικό Ford GT40
Η Formula 1 από γενιά σε γενιά
Το μοναδικό Leyat Helica δεν είναι στατικό απολίθωμα. Έκανε την περατζάδα του στο φετινό Concours
Αυτή είναι μία από τις μόλις 150 Lamborghini Miura SV που παρήχθησαν ποτέ. Ήταν κι αυτή στας βρετανικάς εξοχάς
Η θρυλική Porsche 911 GT1. Το μοτέρ του μεγάλου μηχανικού Hans Mezger (που απεβίωσε φέτος το καλοκαίρι σε ηλικία 90 ετών) ήταν κάτω από το εντυπωσιακό αμάξωμα
Το πρώτο ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο της Lotus, η Evija, εμφανίστηκε στα πάτρια εδάφη
Αυτή είναι η Aston Martin Victor, το ένα και μόνο κομμάτι που παρουσιάστηκε στο Concours. Τελείως macho σχεδίαση, μηχανολογικό μιξάρισμα μεταξύ των προγενέστερων Vulcan και της μοναδικής One-77, κλασική διάταξη με ατμοσφαιρικό κινητήρα V12 7,3 λίτρων και 836 ίππων, πίσω κίνηση και μια υπενθύμιση τού τι είναι ικανοί να δημιουργήσουν σχεδιαστές και μηχανικοί αν τους δώσεις το ελεύθερο και δεν κάθεσαι σαν μαρκετινίστικος μπάστακας πάνω απ´το κεφάλι τους
Το βραβείο «Best in Show» απονεμήθηκε στην ορίτζιναλ αγωνιστική Porsche 917 που είχε κατακτήσει το Le Mans, το 1970
Δείτε το σχετικό βίντεο από τη φετινή διοργάνωση
Info/Photo: Concours of Elegance
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.