Το BMW Z08 Concept που τρέλανε κόσμο στο φετινό Concorso

Post date:

Author:

Category:

Oι περισσότεροι ίσως πουν ότι aυτό είναι ένα Ζ8 με «κλειστή» οροφή. Στην πραγματικότητα είναι το BMW Z07 Concept που εξελίχθηκε στο Ζ8. Γλυπτό εν κινήσει στο φετινό Concorso d’ Eleganza Villa d’Este

BMW Z07 Concept

Ήταν που ‘ταν ένα πανέμορφο αυτοκίνητο το Ζ8, προσθέστε και την οροφή με τις χαρακτηριστικές κοιλότητες και γίνεται ακόμα πιο εντυπωσιακό


Το Ζ07 Concept ήταν ο «βαπτιστής» του BMW Z8. Εκείνου του πανέμορφου roadster που οι περισσότεροι θυμόμαστε, αν μη τι άλλο, και από τη συμμετοχή του σε ταινία του Τζέιμς Μποντ

Και μπορεί η πινακίδα στο συγκεκριμένο που εμφανίστηκε φέτος στο γνωστό Concorso στη Villa d’Este να γράφει BMW Z8 C, όμως ουσιαστικά η πορεία του είχε ξεκινήσει από το Z07 Concept.

Σχεδιασμένο από την ομάδα του Κρις Μπανγκλ και, ειδικότερα, από τον Χένρικ Φίσκερ, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Διεθνές Σαλόνι του Τόκιο, το ’97.

Οι αναλογίες του παρέπεμπαν σε εκείνο το πανέμορφο BMW 507 από τη δεκαετία του ’50 ενώ το εσωτερικό του συνδύαζε τόσο εύστοχα το μοντέρνο με το ρετρό στοιχείο.

Πολλοί προσπάθησαν να πετύχουν το παραπάνω «κοκτέιλ», λίγοι το κατάφεραν όπως το Z07 Concept.

BMW Z07 Concept

Ευτυχώς ο δρόμος του ήταν προορισμένος να μπει στην παραγωγή με ελάχιστες διαφοροποιήσεις. Δυστυχώς όμως με την αφαίρεση της χαρακτηριστικής οροφής, με αυτές τις δύο υπέροχες καμπύλες – ανάμνηση από τις αγωνιστικές που ήταν σμιλευμένες για να δημιουργούν χώρο για τα κράνη των επιβατών

Επίσης να θυμίσουμε ότι και ο οίκος Alpina είχε παρουσιάσει τη δική του εκδοχή για το Z8 τοποθετώντας hardtop στη θέση της οροφής. Tην έλεγε BMW Alpina Roadster V8 και ήταν αυτό που βλέπετε. Λοιπόν, «κλειστό» ή «ανοιχτό»;

BMW Alpina V8 Roadster
Alpina Roadster V8

Photo: concorsoeleganzavilladeste.com



Ποιο είναι το καλύτερο BMW M5 στην ιστορία;

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει