Ένας κανονικός άνθρωπος θα ήταν πολύ ευχαριστημένος με το GR Yaris. Σωστά. Μόνο που Daigo Saito δεν είναι κανονικός. Είναι ο εξωγήινος του drifting και μόλις ξήλωσε ό,τι υπήρχε μέσα στο νέο hot hatch
Αυτό είναι το «Φρανκενστάιν» GR Yaris του πρωταθλητή των πλαγιολισθήσεων, Daigo Saito. Και βέβαια ο 1,6 τούρμπο των 261 ίππων σιγά μην του ήταν αρκετός
Για την ακρίβεια, ο Saito με το που παρέλαβε το νέο του GR Yaris έβγαλε τον τρικύλινδρο κινητήρα και ξεκίνησε το μάστερ πλαν της μεταμόσχευσης
Η επιλογή του κάτω απ΄το καπό δεν είναι άλλη από έναν από τους πιο εμβληματικούς ιαπωνικούς κινητήρες, αυτόν με το διάσημο κωδικό 2JZ.
Ταυτόχρονα αφαίρεσε την τετρακίνηση, το έκανε αποκλειστικά πισωκίνητο, κράτησε το χειροκίνητο κιβώτιο (που είναι και η μόνη επιλογή που δίνει η Toyota για το GR) και το ετοιμάζει πυρετωδώς. όπως μπορείτε να δείτε στις παρακάτω φωτό από το λογαριασμό του Daigo Saito στο Instagram.
Όταν ολοκληρωθεί το πρότζεκτ εκτιμάται πως η απόδοση του αγωνιστικού Yaris που ναι ταγμένο να λιώνει λάστιχο με αφθονία θα φτάνει τους 1,000 ίππους.
Για το αισθητικόν του πράγματος το Yaris του Saito θα μοιάζει με αυτό το άκρως επιθετικό widebody της αμερικανικής Pandem που φρόντισε ο οδηγός να τοποθετηθεί σε ένα νορμάλ GR Yaris. Έτσι για να ΄χουμε να βλέπουμε πόσο πιο φαρδιά οπίσθια μπορεί να χωρέσουν σε ένα άλλοτε υπερμίνι.
Με την ευκαιρία, αξίζει να δείτε το όμορφο βίντεο που γυρίστηκε στην πίστα των Σερρών με τον Saito και το Lexus SC430 των 1,200 ίππων, στα πλαίσια του King of Europe / King of Nations, το 2018.
Photo: Daigo Saito
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.