Οι Κορεάτες λένε πως το νέο Hyundai i10 θα γίνει ηγέτης στο A-segment. Λες;
Το Hyundai i10 υπόσχεται πως θα προσφέρει στους πελάτες νέα δυναμική σχεδίαση τόσο στο εξωτερικό όσο και το εσωτερικό του μοντέλου καθώς και νέα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας και ασφάλειας
Το ολοκαίνουργιο Hyundai i10 θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (IAA) τον Σεπτέμβριο του 2019. Αναμένεται στις αρχές της επόμενης χρονιάς στην ελληνική αγορά
Το i10 είναι η 3η γενιά της Hyundai σε αυτήν την κατηγορία. Οι Κορεάτες επιμένουν. Τους «πηγαίνει» το συγκεκριμένο segment από το παρελθόν τους ως value for money προτάσεις αλλά και έχουν το ρευστό να υποστηρίξουν την πρόκληση των καιρών.
Η πίεση από τις ευρωπαϊκές ντιρεκτίβες
Τη στιγμή, μάλιστα, που άλλοι κατασκευαστές αποσύρονται από την μικρή κατηγορία. Ο λόγος είναι απλός. Οι νέοι κανονισμοί ρύπων στην Ευρώπη αναγκάζουν τους κατασκευαστές να δαπανούν εκατομμύρια ευρώ για να μπορέσουν να ανταποκριθούν σε αυτούς. Κάθε μικρό αυτοκίνητο θα χρειαστεί να είναι «φορτωμένο» με ένα μεγάλο ποσόν επιπλέον εξέλιξης.
Και ενώ στις πιο μεγάλες κατηγορίες αυτοκινήτων υπάρχει το περιθώριο αυτό το μεγάλο κοστολόγιο να απορροφηθεί από την αυξημένη τιμή αγοράς, στα μικρά υπάρχει ζόρι.
Ένα μικρό αυτοκίνητο πρέπει να είναι μικρό. Σύμφωνοι. Αλλά πρωτευόντως φτηνό. Πόσο περιθώριο υπάρχει να ενσωματωθεί το κόστος των σύγχρονων περιβαλλοντικών απαιτήσεων στο Α-segment;
Ένας μεγάλος στόχος για ένα μικρό αυτοκίνητο
Το Hyundai i10, λοιπόν, φαίνεται να επενδύσει σε αυτό ακριβώς το «κενό» που τείνει να δημιουργηθεί. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που λάβαμε από την επίσημη εισαγωγική, το νέο Hyundai i10, «Η τελευταία προσθήκη στη σειρά i της Hyundai θα προσφέρει στους πελάτες νέα δυναμική σχεδίαση τόσο στο εξωτερικό όσο και το εσωτερικό του μοντέλου, καθώς και νέα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας και ασφάλειας που θα το καταστήσουν ηγέτη στην κατηγορία του».
Tο νέο i10 θα διαθέτει μεταξύ άλλων χαρακτηριστικών Blue Link®, Apple Car Play, Android Auto, ασύρματη φόρτιση smartphone και κάμερα οπισθοπορείας προσφέροντας μια ολοκληρωμένη οδηγική εμπειρία χωρίς συμβιβασμούς.
Μπορεί η τελική εικόνα του i10 να μην είναι τόσο προκλητικά επιθετική όσο αυτή του concept αλλά οι στόχοι πωλήσεων είναι μεγάλοι. Και ίσως ακριβώς για αυτό δεν είναι τόσο προκλητικά επιθετικό. Δεν αρέσει πάντα αυτό, ξέρετε
Το νέο i10 θα εφοδιάζεται με δύο αναβαθμισμένους κινητήρες βενζίνης, 1,0 και 1,2 λίτρων.. Ο μικρότερος είναι 3κύλινδρος και αποδίδει 67 ίππους ισχύ και 96 Nm, ενώ ο 4κύλινδρος διαθέτει 84 ίππους ισχύ και 118 Nm. Αναμένεται στην ελληνική αγορά στις αρχές του 2020.
Photo: Hyundai
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.