Το Impreza WRC του Burns κάνει το απόλυτο ρεκόρ στο χρηματιστήριο αξιών

Post date:

Author:

Category:

Το φορτισμένο με νίκες και συναισθήματα Impreza S6 WRC του πρόωρα χαμένου βρετανού πρωταθλητή Richard Burns άλλαξε χέρια και εκτοξεύτηκε στο χρηματιστήριο αξιών της αυτοκίνησης. Ακριβέστερα, στο ύψος των €709,000. Αυτές είναι οι φωτό που μόλις βγήκαν στον «αέρα»

Subaru Impreza WRC Richard Burns

Το τιμημένο Subaru Impreza του Burns όπως ακριβώς πήρε την καρό σημαία απ’ το μακρινό 2000. Αυτοκόλλητα, εκδορές, το σετ ενδοεπικοινωνίας του Βρετανού με τον συνοδηγό του, Robert Reid, μάχιμο και συλλεκτικό. Μαζί με μία τιμή που χτύπησε κορυφή


Το Impreza του Burns δεν είναι μεν το αυτοκίνητο που του χάρισε τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή

Εκείνη τη χρονιά, το 2000, ήταν ο Marcus Gronholm που για μόλις πέντε βαθμούς κέρδισε το στέμμα οδηγώντας το Peugeot 205.

Όμως αυτό δεν εμπόδισε το συγκεκριμένο «μπλε» να χτυπήσει κορυφή αυτές τις μέρες.

Άλλωστε ήταν ο συνδυασμός που τότε, είκοσι ένα χρόνια πριν, είχε δημιουργήσει ένα ολόκληρο τσουνάμι ενθουσιασμού σε ειδικές διαδρομές και πωλήσεις για τη Subaru.

Ο 4-κύλινδρος boxer, το ανόθευτο πολεμικό περιβάλλον, τα «ίχνη» του Burns στο κόκπιτ – όλα ίδια και ανέπαφα από την παρουσία του πρόωρα χαμένου στα 34 του χρόνια οδηγού

Subaru Impreza WRC Richard Burns
Subaru Impreza WRC Richard Burns
Subaru Impreza WRC Richard Burns

Mitsubishi-Evo VI-Tommi-Mäkinen-Edition

Το blue chip

Μπορεί σήμερα η υβριδική υποστήριξη στα αυτοκίνητα του WRC να ετοιμάζεται για την επόμενη σεζόν και να προκαλέσει ένα σημαντικό ρεύμα εμπλοκής των κατασκευαστών που θα το δουν ως αφορμή για να τονίσουν τη νέα εποχή της αυτοκίνησης, όμως τέτοια θρυλικά, παρθένα αυτοκίνητα έχουν -και θα συνεχίσουν- να απολαμβάνουν της δέουσας τιμής.

Τόσης τιμής που ίσως και τα €709,000 του Impreza S6 του Burns να φαντάζονται πλέον ρεαλιστικά.

Subaru Impreza WRC Richard Burns
Subaru Impreza WRC Richard Burns

Subaru 22 B

Photo:

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει