Το Nissan 400Z και ο σοφός Katayama

Post date:

Author:

Category:

Ένα σπορ πισωκίνητο που περιμέναμε χρόνια. Ο αντικαταστάτης του 370Z, το νέο Nissan 400Ζ, είναι η σκυτάλη στην κληρονομιά ενός ανθρώπου που είχε δει το μέλλον. Και βρίσκεται στην τελική ευθεία για την παραγωγή

Nissan Z Proto

Το Nissan 400Z, όπως μάλλον θα ονομάζεται το νέο μοντέλο, είναι ένα ιδιαίτερα σημαντικό αυτοκίνητο. Πιθανολογείται με ισχύ 300 και 400 ίππων -εξ ου και ο κωδικός-, μοτέρ V6 Twin Turbo από το Infinity Q60 (και την έκδοση Q60 Red Sport 400, αντίστοιχα), πισωκίνητο και με χειροκίνητο 6-άρι. Αναμένουμε ντεμπούτο το 2022, πρώτα ως κουπέ και στη συνέχεια ως convertible


Σωστά και έξυπνα η εταιρεία χρησιμοποιεί το motto «A to Ζ» για να τονίσει τη βαριά κληρονομιά 50 ετών

Οι μνήμες ανατρέχουν στο κλασικό Ζ που, μια φορά κι έναν καιρό, κατάφερε να κάνει τη μεγάλη εμπορική επιτυχία στην Nissan στην αμερικανική αγορά.

Ένας σοφός άνθρωπος

- Διαφήμιση-

Η ιστορία των Nissan Z ξεκίνησε όταν ένας διορατικός άνθρωπος είδε την ανάγκη της μεταμόρφωσης της μικρής, μέχρι τότε, Nissan.

Ο σοφός πίσω απ΄το αυτοκίνητο λεγόταν Yutaka Katayama. Ή «Mr K», όπως συνήθιζαν να τον λένε.

Ήταν ο πρώτος πρόεδρος της Nissan στις ΗΠΑ. Εγκατέλειψε το μάταιο τούτο κόσμο το 2015. Πλήρης ημερών σε ηλικία 105 ετών.


Η κληρονομιά του Katayama ήταν καθοριστική. Αυτός συνέλαβε την ιδέα της μεταμόρφωσης της Nissan. Μέχρι τότε ήταν μια εταιρεία μικρής κλίμακας, με φτηνά, μαζικά αυτοκίνητα. Η ιδέα ενός όμορφου, γρήγορου αλλά και προσιτού κουπέ ήταν δική του. Και των Nissan Z, επίσης

Katayama Nissan Z

Υπήρχε τότε πολύ εύφορο έδαφος στην αμερικανική αγορά για μια τέτοια περίπτωση αυτοκινήτου. Και παρά το σέξι σχεδιασμό, το συνολικό κόστος δεν ήταν απαγορευτικό καθώς τα Z θα χρησιμοποιούσαν εξαρτήματα από άλλα, φτηνότερα Nissan


Η επίσημη ενημέρωση

Όπως έλεγε η ενημέρωση που είχαμε λάβει το φθινόπωρο από την επίσημη εισαγωγική, το αυθεντικό Z δημιουργήθηκε για να φέρει τη χαρά και τον ενθουσιασμό ενός σπορ αυτοκινήτου σε όσο το δυνατόν περισσότερους τυχερούς ιδιοκτήτες.

«Το Z ήταν πάντα ένα δυνατό αυτοκίνητο, κάνοντας εύκολο στον εκάστοτε ιδιοκτήτη του να απολαύσει τις δυνατότητές του και να αισθάνεται όσο το δυνατόν πιο συνδεδεμένος μαζί του», δήλωσε ο Hiroshi Tamura, επικεφαλής προϊοντικής ανάπτυξης του Z Proto. «Αυτό ισχύει για όλες τις γενιές του και αυτό είναι που οδηγεί το πάθος μας να καινοτομήσουμε και να αμφισβητήσουμε τον κανόνα», πρόσθεσε.

Ανέκαθεν κάθε νέα γενιά είχε έναν πιο ισχυρό κινητήρα, αν και το Z ως έννοια,  είναι κάτι παραπάνω από αύξηση της ισχύος.

Κοντολογίς, το Nissan 400Ζ δείχνει το δρόμο το σωστό για τη σπορ σκυτάλη της μπράντας: με V6 twin-turbo  και χειροκίνητο κιβώτιο, ξεκάθαρα σπορ αναλογίες και πίσω κίνηση, είναι η νέα, σημαντική μέρα της Nissan. Αντίπαλος της νέας Supra, πιθανολογούμενη ισχύς μέχρι και 400 ίππους και σωστή αρχιτεκτονική. Επιτέλους!


Nissan GT-R Nismo

Info/Photo: nissan.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει