10 λόγοι που το Mazda RX-7 FD ήταν τελείως badass

Post date:

Author:

Category:

Πάνε περισσότερα από 30 χρόνια από τότε που το Mazda RX-7 FD, αυτή η «Φεράρι της διπλανής πόρτας», επέδειξε διάπλατα τις καμπύλες της σε μια συναρπαστική οδό ταχύτητας. Μερικές φορές και εν δυνάμει επικίνδυνης

Mazda RX-7 Wankel

*Badass: (ο/το) σκληρό καρύδι / άπαιχτο / γαμάτο / αλήτης / κωλόπαιδο. Με το RX-7 FD γινόσουν κάτι από όλα αυτά


Η τρίτη φορά ήταν και η φαρμακερή. Με την καλή έννοια. Η Mazda είχε ήδη δύο γενιές RX-7 πριν βγάλει το FD αλλά παρά το αξιόλογο των προσπαθειών δεν είχε καταφέρει το εντυπωσιακό της κουπέ να κερδίσει το σεβάσμιο οδηγοκεντρικό σύμπαν. Όμως, με την τρίτη γενιά είχε χτυπήσει διάνα κάνοντας τα μάτια του βενζινοαίματου κοινού να στριφογυρίσουν σαν τρελαμένο φλιπεράκι.

Το RX-7 FD είχε όλο το συνταγολόγιο με το μέρος. Γεμάτο καμπύλες, βατό σε κυβικά εκατοστά, ξεκάθαρα σπορ, με σασπένς που περίσσευε εν αφθονία.

Ειδικά στο βρεγμένο; Όπως έγραφαν τα περιοδικά της εποχής, καλύτερα να το κλείδωνες και να πήγαινες με τα πόδια.

Πέραν αυτών, το Mazda RX-7 FD ήταν τελείως badass για τους παρακάτω λόγους

1. Για τις καμπύλες που τύφλα να ’χε η Πάμελα Άντερσον

Το Mazda RX-7 τρίτης γενιάς, από το 1991 έως το 2002, κέρδισε βλέμματα, χάρισε στιγμές οδηγικής ευφορίας και έγραψε τη δική του ιστορία. Μερικές φορές στο πλησιέστερο φανοποιείο


Η εξωτερική σχεδίαση προέκυψε κατόπιν εσωτερικού διαγωνισμού.Στα κεντρικά της εταιρείας σκέφτηκαν να κινητοποιήσουν τη φαντασία των σχεδιαστών της αναθέτοντας στα τέσσερα κέντρα ντιζάιν που διατηρούσε (στη Χιροσίμα, τη Γιοκοχάμα, το Ιρβάιν της Καλιφόρνια και την Ευρώπη) το τελικό σχήμα

Νικητής, με την άτυπη έννοια, αναδείχθηκε το σχεδιαστικό τμήμα των ΗΠΑ που άλλωστε είχε και την εμπειρία από την εμπλοκή στο Mazda MX-5 πρώτης γενιάς.

Το αποτέλεσμα έκανε πολλά στόματα να ανοίξουν περισσότερο κι από τα σαγόνια του καρχαρία. Το FD είχε το σεξαπίλ της Πάμελα, ούτε εκατοστό ευθείας και πολλές υποσχέσεις. Ακόμα κι αν το έβλεπες σταματημένο.

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει