Αν έπρεπε να διαλέξουμε έναν μόνο αγώνα θα ήταν αυτός (video)

Post date:

Author:

Category:

Aπό τις 20-23 Ιουνίου στην «Πράσινη Κόλαση». Που όσο κι αν γράφεται πως το Nürburgring έγινε κλισέ, «μαϊντανός» και άλλα ζαρζαβατικά, παραμένει ό,τι καλύτερο. Οι 24 Ώρες, μια ανάσα απ’ τα σύρματα

Αναφέρομαι στον ετήσιο 24ωρο αγώνα που οργανώνει η ADAC στο Nordschleife. Ναι, είναι αγώνας αντοχής και, θεωρητικά, το Le Mans, που φυσικά είναι ο σημαντικότερος endurance στον πλανήτη, προηγείται.

Προσωπικά, όμως, βρίσκω τις 24 Ώρες του Nürburgring πιο θεαματικό. Κάθεσαι δίπλα στην πίστα, στη φυσική  «κερκίδα», μυρίζεις το γρασίδι, βλέπεις από κοντά το βαθμό δυσκολίας, ανηφόρα, κατηφόρα, χασίματα, αέρα-πατέρα. «Την ακούς» περισσότερο.

Είναι ένας από τους αγώνες όπου μπορείς να δεις όλα τα καλά «κομμάτια» της κατηγορίας GT3 – που επίσης θεωρώ ό,τι πιο γοητευτικό σε άσφαλτο.

Σας χαρίζω τη διαστημική F1 και τις fucking boring, από άποψη θεάματος, πίστες του Tilke, σέβομαι βαθιά τα υβριδικά που πρωταγωνιστούν σε Le Mans αλλά, παρακαλώ, αφήστε με να πάρω μάτι τα AMG, τα M, τα Bentley και τα απίστευτα Πορσικά, τις 911 του γερο-Manthey που φαίνονται πιο γήινα έστω και αν είναι φουλ σε εξέλιξη και αγωνιστική τεχνολογία

Αν μου ‘λεγαν λοιπόν «διάλεξε έναν αγώνα πριν πεθάνεις», ναι, θα ‘ταν αυτός. Τρεις μέρες με φουλ γκάζι, όλο τον κόσμο μέσα, στις γερμανούχτεν στροφές που δοξάζουν, ενθουσιάζουν και τιμωρούν. Respect.

Πάρτε μια γεύση από την ατμόσφαιρα που επικρατεί στο 24Ωρο του Nürburgring και κανονίστε για τέλος Ιούνη – για του χρόνου, πλέον. Ποια παραλία;

Photo: 24hours-adac

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Γιάννης Κωνσταντόπουλος
Γιάννης Κωνσταντόπουλος
Ο Γιάννης Κωνσταντόπουλος έχει περισσότερες από δύο δεκαετίες στο χώρο των Media και του Ειδικού Τύπου (Car Magazine, Top Gear, Esquire, Porsche Magazine, Eurobanker κ.ά.). Τα τελευταία έξι χρόνια «οδηγεί» το 4Drivers με συμμετοχή αρθρογράφων που εκτιμούν την αντικειμενική ενημέρωση, την απόλαυση της οδήγησης και τη δημιουργική ματιά. Ταυτόχρονα, εκδίδει το Best of Cars και άλλες concept εκδόσεις. Οι φήμες λένε πως με τόση κατανάλωση βενζίνης, βαρύνεται για σημαντικό μέρος της τρύπας του όζοντος. Δηλώνει ένοχος.

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»

Citroën C5 Aircross. Το Citroën της δεκαετίας πάει «σφαίρα»

«Το Citroën C5 Aircross SUV μάλλον δικαιολογημένα μόλις έκανε επίδοση-ρεκόρ για τη μάρκα. Τολμηρό, άνετο, τόσο ποιοτικό όσο ποτέ και με χαρακήρα τυπικά Citroën»

Τρέχοντας με Radical. Η έξυπνη κίνηση της χαρντκορίλας

Η Radical θέλησε να μπει ως ένας άλλος ριζοσπάστης στο «χώρο» του εστιασμένου, πισταδόρικου motorsport