Για την Porsche ο κωδικός Turbo (πάντα γραμμένος σε italics γραμματοσειρά) ήταν ανέκαθεν κάτι παραπάνω από άλλη μία έκδοση στη γκάμα της 911
Η τελευταία γενιά της Porsche 911 Turbo, αυτή με τον κωδικό 992, δίπλα στις προγόνους της. Κρατάει χρόνια αυτή η γοητευτική κολόνια. Ή αλλιώς, αυτοκίνητα για να γεράσεις μαζί τους
Παραδοσιακά η 911 Turbo εξέφραζε την κορυφή της τεχνολογικής εξέλιξης εντός της εταιρείας
Σταθερό παρέμεινε ένα αειθαλές σχήμα που, σήμερα, 45 χρόνια μετά, συνεχίζει να προσφέρει το συνδυασμό υπερ-επιδόσεων με τη χρηστικότητα της κάθε μέρας.
Είναι μία ολιστικά γεμάτη εμπειρία.
Είναι απίστευτη η αίσθηση που σου δίνει ένα εξωφρενικά γρήγορο αυτοκίνητο αλλά θα ήταν άδικο να μείνει κανείς σε αυτό γιατί η Turbo δεν είναι και ποτέ δεν ήταν αυτοκίνητο τύπου «ντράγκστερ».
Το πιο γρήγορο supercar από το σημείο Α στο σημείο Β σε ρεαλιστικές συνθήκες; Ίσως. Σίγουρα πάντως στα ταχύτερα που κυκλοφορούν στον πλανήτη. Το πιο ισοπεδωτικό 2+2 υπεραυτοκίνητο ανεξαρτήτως καιρού; Εννοείται
Η εξέλιξη, το σχήμα, το πρακτικό 2+2, η οδηγοκεντρική ρύθμιση των ηλεκτρονικών, η πρόσφυση. Η τελευταία παρείχε τόνους σύνδεσης με το δρόμο ακόμα και σε δρόμους επιπέδου κακής ελληνικής ασφάλτου. Ταυτόχρονα, όμως, αφήνει και εκείνο το γοητευτικό «παράθυρο» ελευθερίας και ελεγχόμενης υπερστροφής ισχύος. Τουλάχιστον για όσους μπορούν να σπάνε το «βουνό» του grip.
Εν προκειμένω, στο επίσημο βίντεο της Porsche όλες οι γενιές των 911 Turbo παρατίθενται στην ευθεία για μία φιλική αναμέτρηση.
Η οποία, ειδικά στην περίπτωση των Turbo, είναι αναγκασμένη να ολοκληρωθεί σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα.
Με την ευκαιρία, μπορείτε να δείτε και το βίντεο που ανέβασε το έγκυρο αμερικανικό MotorTrend με το γυρολόγιο της νέας 911 Turbo S στην πίστα της Laguna Seca απέναντι στα καλύτερα αυτοκίνητα της χρονιάς.
Photo: porsche.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.