Στις δοκιμές της Lancia Delta S4 prototipo. Σεβασμός

Post date:

Author:

Category:

Το 1984, η Lancia ετοιμαζόταν για το διάδοχο της 037. Η Delta S4 ήταν ΤΟ αυτοκίνητο. Mε σκόπιμα κεφαλαία. Αυτές είναι μερικές λήψεις απ΄ τη φάση των δοκιμών, κάπου στους επαρχιακούς δρόμους

Εκεί, δηλαδή, που θα έλαμπε ως πρωταγωνιστής εξελίξεων στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ραλί. Εμείς, οι νεότεροι, μπορούμε απλώς και μόνο να φανταστούμε το πόσο εκρηκτικά γρήγορα αλλά και δυσκολοδήγητα ήταν αυτά τα αυτοκίνητα. Όπως και η S4, που ήθελε πολλές »cojones» για να αρμέξει το μέγιστο των δυνατοτήτων της, ειδικά σε κλειστά κομμάτια.

Το video αποτυπώνει την αύρα των δοκιμών, με τους μηχανικούς, τους οδηγούς και τις απανωτές μετρήσεις. 

Ως γνωστόν, το δυστύχημα του Henri Toivonen στην Κορσική έδωσε το ουσιαστικό τέλος, όχι μόνο της Lancia S4 αλλά και όλου του Group B.

[Διάβασέ το: Όταν μπήκα συνοδηγός στον Toivonen]

Η Lancia δεν θα είναι ποτέ ίδια. Έμεινε με ανεκμετάλλευτη ιστορία, ως girly κατάλοιπο και χωρίς, ουσιαστικά, ταυτότητα. Με ένα μόνο αυτοκίνητο στη γκάμα. Το »Ypsilon». Και με την επίσημη ιστοσελίδα της να αποχαιρετά τους διεθνείς της πελάτες

Η επίκληση »bring Lancia back» που γράφεται όλο και πιο συχνά στο ίντερνετ, απ΄ό,τι δείχνουν τα πράγματα, θα παραμείνει τέτοια και μόνο. Επίκληση σκέτη.

Οπότε, όπως αντιλαμβάνεστε, μας μένει το σπάνιο video.

God bless YouTube.

Photo: YouTube

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Μιχάλης Λάμπρου
Μιχάλης Λάμπρου
Θήτευσε σε ιαπωνικά σεντάν (του μπαμπά). Στη συνέχεια ανακάλυψε την τέχνη τού να περπατά αθόρυβα, σαν τη γάτα τη νύχτα, και να παίρνει τα κλειδιά (του μπαμπά). Γράφει εξ αποστάσεως για το 4D (επαρχία, γαρ) και θέλει να μετακομίσει Αθήνα για να οδηγεί περισσότερα δημοσιογραφικά. Αν τον αφήσει ο μπαμπάς. Όσον αφορά τα αυτοκίνητα, του αρέσουν μόνο τα «μαμά».

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»

Υπερβολικά ηδονιστικό. Για το Miami του ’90

Αυτοκίνητα με γωνίες που μπορούσαν να σουβλίσουν αμνοερίφια, bodybuilders, ηδονισμός και ναρκωτικά. Το Miami της δεκαετίας του ’90 ξαναζεί μέσα από τις σελίδες ενός νέου βιβλίου

Έχουμε καύσωνα. Αλλά πόσους βαθμούς έχει μέσα το αυτοκίνητό σου;

Αν δεν έχετε κλειστό γκαράζ, ακόμα και μία απλή ηλιοπροστασία κάνει τη δουλειά της