Το 1984, η Lancia ετοιμαζόταν για το διάδοχο της 037. Η Delta S4 ήταν ΤΟ αυτοκίνητο. Mε σκόπιμα κεφαλαία. Αυτές είναι μερικές λήψεις απ΄ τη φάση των δοκιμών, κάπου στους επαρχιακούς δρόμους
Εκεί, δηλαδή, που θα έλαμπε ως πρωταγωνιστής εξελίξεων στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ραλί. Εμείς, οι νεότεροι, μπορούμε απλώς και μόνο να φανταστούμε το πόσο εκρηκτικά γρήγορα αλλά και δυσκολοδήγητα ήταν αυτά τα αυτοκίνητα. Όπως και η S4, που ήθελε πολλές ”cojones” για να αρμέξει το μέγιστο των δυνατοτήτων της, ειδικά σε κλειστά κομμάτια.
Το video αποτυπώνει την αύρα των δοκιμών, με τους μηχανικούς, τους οδηγούς και τις απανωτές μετρήσεις.
Ως γνωστόν, το δυστύχημα του Henri Toivonen στην Κορσική έδωσε το ουσιαστικό τέλος, όχι μόνο της Lancia S4 αλλά και όλου του Group B.
Η Lancia δεν θα είναι ποτέ ίδια. Έμεινε με ανεκμετάλλευτη ιστορία, ως girly κατάλοιπο και χωρίς, ουσιαστικά, ταυτότητα. Με ένα μόνο αυτοκίνητο στη γκάμα. Το ”Ypsilon”. Και με την επίσημη ιστοσελίδα της να αποχαιρετά τους διεθνείς της πελάτες.
Η επίκληση ”bring Lancia back” που γράφεται όλο και πιο συχνά στο ίντερνετ, απ΄ό,τι δείχνουν τα πράγματα, θα παραμείνει τέτοια και μόνο. Επίκληση σκέτη.
Οπότε, όπως αντιλαμβάνεστε, μας μένει το σπάνιο video.
God bless YouTube.
Photo: YouTube
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.