Άγριος V12: Δείτε και ακούστε το Ferrari 550 Maranello Prodrive

Post date:

Author:

Category:

Κανονικά το Ferrari 550 είχε φτιαχτεί ως ένα γνήσιο ιταλικό Gran Turismo. Όμως διά χειρός Prodrive αυτό που θα δείτε -και κυρίως θα ακούσετε- είναι το πισταδόρικο τέρας που πήρε την pole position στον πρόσφατο αγώνα Imola Classic

Ferrari 550 Maranello Ίμολα

Με τον έμπειρο Eμανουέλ Κολάρντ στο μπάκετ, το Ferrari 550 Maranello είναι έτοιμο να μπει στην πίστα της Ίμολα, στην Ιταλία


Το συγκεκριμένο Ferrari 550 Maranello είχε αγωνιστεί κάποτε στο Πρωτάθλημα FIA GT με την ομάδα της BMS Scuderia Italia, στις αρχές της δεκαετίας του 2000, εξασφαλίζοντας τον τίτλο του Πρωταθλήματος Οδηγών, το 2003

Πλέον, το αυτοκίνητο συντηρείται και προετοιμάζεται για ιστορικούς αγώνες πίστας, όπως το Imola Classic που πραγματοποιήθηκε αυτές τις μέρες.

Έχοντας δεχθεί τροποποιήσεις από την Prodrive, το Ferrari 550 διαθέτει έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα V12 6,0 λίτρων σε συνδυασμό με σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων που απαιτεί τη γνωστή τεχνική «μύτη-τακούνι» για κατεβάσματα ταχυτήτων

Ο 54χρονος βετεράνος του Le Mans, Εμανουέλ Κολάρντ, μεταξύ άλλων με θητεία οδηγού δοκιμών στη Formula 1 (σε Benetton και Ligier-Ford), επέστρεψε για να οδηγήσει το συγκλονιστικό αυτό Ferrari 550 Maranello που είχε κερδίσει το Πρωτάθλημα του 2003

Αγωνίστηκε στην κατηγορία Endurance Racing Legends 1 απέναντι από αυτοκίνητα της κατηγορίας GT1, όπως τα Maserati MC12, Aston Martin DBR9 καθώς και πρωτότυπα.

Στις κατατακτήριες ο οδηγός εξασφάλισε την pole position στην GT1 και την 4η θέση συνολικά στην πίστα της Ίμολα.

Στον 2ο αγώνα το Ferrari πήρε τη νίκη στην κατηγορία GT1, αποδεικνύοντας ότι αυτό εδώ, το ηλικίας είκοσι δύο ετών αυτοκίνητο, παραμένει ανταγωνιστικό στην πρώτη γραμμή των ιστορικών της κατηγορίας GT1.

Δείτε το βίντεο και ανεβάστε την ένταση. Υπάρχει λόγος.

Photo: JMB Classic


Ferrari 550 Maranello Σουμάχερ

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει