Ο πρωταθλητής Marco Gramenzi, που τον θυμόμαστε από τις επιτυχίες του με την Alfa-πρώην DTM- 155, με το κεντρομήχανο 4C. Αυτή είναι η πιο σκληροπυρηνική Alfa που κυκλοφορεί
Η συγκλονιστική 4C στο δρόμο για το Morano Campotenese
Οι φήμες λένε πως τόσο η σύνδεση του Gramenzi με την Alfa Romeo μετά τις επιτυχίες του όσο και οι προσβάσεις του στην επίσημη FCA είναι τα «διαβατήρια» που του εξσφάλισαν τη δυνατότητα να συμμετέχει με μια τόσο ιδιαίτερη αγωνιστική κατασκευή όπως αυτή η ιδιότυπη 4C
Η ισχύς εκτιμάται στους 600 ίππους ενώ πέρα απ’ το αρχικό πλαίσιο και το μπλοκ του κινητήρα είναι, εν πολλοίς, άγνωστο τι άλλα κοινά μέρη υπάρχουν κάτω από το ούλτρα επιθετικό αμάξωμα.
Κτηνώδεις αεροτομές, αβυσσαλέο ντιφιούζερ κα μια εικόνα που παραπέμπει σε εκείνες τις υπέροχες Lancia 037 του Group B.
Η αρχική πρόθεση του Gramenzi -οδοντίατρος στο επάγγελμα- ήταν να εξελιχθεί ο γνωστός τούρμπο των 1,750 κ.εκ. στους 600 ίππους.
Ωστόσο προέκυψαν προβλήματα στην εξέλιξή του και αποφασίστηκε η υιοθέτηση ενός ατμοσφαιρικού V8 της Zytec. Πλέον εκτιμάται πως η ισχύς μειώθηκε από τον αρχικό στόχο και είναι πλέον στους 460. Όμως με βάρος μόλις στα 700 κιλά η αναλογία εξακολουθεί να είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική.
Το βίντεο αποτυπώνει μερικά αποσπάσματα από περάσματα και έχει ενδιαφέρον. Για τους αλφίστι και όχι μόνο.
Photo: Marco Gramenzi
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.