Αυτή είναι η πιο σκληροπυρηνική Alfa: Για το 4C με τον V8 (βίντεο)

Ο πρωταθλητής Marco Gramenzi, που τον θυμόμαστε από τις επιτυχίες του με την Alfa-πρώην DTM- 155, με το κεντρομήχανο 4C.  Αυτή είναι η πιο σκληροπυρηνική Alfa που κυκλοφορεί

Alfa Romeo 4C

Η συγκλονιστική 4C στο δρόμο για το Morano Campotenese


Οι φήμες λένε πως τόσο η σύνδεση του Gramenzi με την Alfa Romeo μετά τις επιτυχίες του όσο και οι προσβάσεις του στην επίσημη FCA είναι τα «διαβατήρια» που του εξσφάλισαν τη δυνατότητα να συμμετέχει με μια τόσο ιδιαίτερη αγωνιστική κατασκευή όπως αυτή η ιδιότυπη 4C

Η ισχύς εκτιμάται στους 600 ίππους ενώ πέρα απ’ το αρχικό πλαίσιο και το μπλοκ του κινητήρα είναι, εν πολλοίς, άγνωστο τι άλλα κοινά μέρη υπάρχουν κάτω από το ούλτρα επιθετικό αμάξωμα.

- Διαφήμιση-

Κτηνώδεις αεροτομές, αβυσσαλέο ντιφιούζερ κα μια εικόνα που παραπέμπει σε εκείνες τις υπέροχες Lancia 037 του Group B. 

Η αρχική πρόθεση του Gramenzi -οδοντίατρος στο επάγγελμα- ήταν να εξελιχθεί ο γνωστός τούρμπο των 1,750 κ.εκ. στους 600 ίππους.

Ωστόσο προέκυψαν προβλήματα στην εξέλιξή του και αποφασίστηκε η υιοθέτηση ενός ατμοσφαιρικού V8 της Zytec. Πλέον εκτιμάται πως η ισχύς μειώθηκε από τον αρχικό στόχο και είναι πλέον στους 460. Όμως με βάρος μόλις στα 700 κιλά η αναλογία εξακολουθεί να είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική.

Το βίντεο αποτυπώνει μερικά αποσπάσματα από περάσματα και έχει ενδιαφέρον. Για τους αλφίστι και όχι μόνο. 


Honda Integra Type R

Photo: Marco Gramenzi

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Αν καιγόταν ο Γκροζάν

Ποιος μνημονεύει τους Άντερσον, Τέιλορ, Φερέρ, Μίτερ και πολλούς, πολλούς άλλους; Ποιος; Οι οδηγοί σήμερα είναι αναλώσιμοι για τις ομάδες. Όπως πάντα ήταν. Απλώς τώρα, στην εποχή του Ίνσταγκραμ, δε χρειάζονται ήρωες

Αυτό είναι ένα ηλεκτρικό MX-5. Πώς έγινε η αλλαγή φύλου; (βίντεο)

Τι θα γίνει σε μερικά χρόνια με αυτοκίνητα που αγαπάμε αλλά ίσως τεθούν σκοπίμως από τις εκάστοτε κυβερνήσεις τέτοιου μεγέθους αντικίνητρα που θα δυσκολεύουν σοβαρά την ιδιοκτησία τους;

Θα γίνει πραγματικότητα το restomod της Maserati Shamal;

Αυτή είναι η ψηφιακή απεικόνιση της αναγέννησης της Maserati Shamal. Ή γενικώς εκείνων των αρρενωπών Maserati με το επιθετικό, γωνιώδες, δίθυρο σχήμα που έκαναν πολλούς να τις ονειρεύονται. Τώρα μένει να υπάρξει η ανταπόκριση που χρειάζεται για να πάρει σάκρα και οστά

500 άλογα είναι αρκετά για να σε στείλουν φυλακή. Τι, όχι;

Πόση ισχύς είναι αρκετή; Για ποια χρήση; Με τι βάρος να κουβαλάς; Με τι όγκο; Κακά τα ψέματα, 500 άλογα είναι υπεραρκετά για να σε στείλουν μέσα. Το ζήτημα είναι αλλού

Το κύκνειο άσμα του Audi TT; Αυτό είναι το TTS competition plus

Οι τρεις καμπύλες υπάρχουν και σήμερα. Και αυτό, αν μη τι άλλο, τονίζει την ευφυΐα της πρώτης φοράς. Το Audi TT, αισθητικά μιλώντας, αντέχει δυο δεκαετίες με μόλις τρεις γενιές στην εξέλιξή του. Τρεις μόλις γενιές είκοσι δύο χρόνια; Μοιάζει με αιώνα

Αρκούν μερικά αναβολικά για να κάνεις το Duster ψαρωτικό;

Στην περίπτωση του Dacia Duster έχει γίνει κανονικό αλαλούμ. Τι σχέση μπορεί να έχει ένα φτηνό, τίμιο, αξιόμαχο SUV με τον εικονιζόμενο δράκο; Άλλο να βελτιώνεις μία αισθητική λεπτομέρεια και άλλο να μεταλάσσεις σε τραβεστί

Είναι οι δρόμοι αρκετοί γα τη Ferrari SF90 Spider των 1,000 ίππων; (βίντεο)

Η SF90 Spider κατεβάζει την αναδιπλούμενη οροφή της σε μόλις 14δ/λ, ανεβάζει παλμούς σαφώς ταχύτερα και αφαιρεί διπλώματα σε αφελείς που πιστεύουν ότι 1,000 ίπποι είναι για χρήση δρόμου σε χρόνο ντε-τε

Δείξε μου το αυτοκόλλητό σου να σου πω ποιος είσαι

Πέρα απ΄την όποια πλάκα, η βιομηχανία των αυτοκόλλητων -ή διεθνώς λεγόμενα bumper stickers- είναι μια πολύ σοβαρή υπόθεση. Και είναι σοβαρή γιατί διακινούνται σοβαρά χρήματα