Alfa Corse 75 Group A. Η γνήσια αγωνιστική που ήταν Ελλάδα

Post date:

Author:

Category:

Το αυτοκίνητο-τοτέμ, η ιστορία του, τα έγγραφα πιστοποίησης. Η Alfa Corse 75 Group A που γνωρίσαμε στην Ελλάδα, πουλήθηκε εντός του 2019 στο εξωτερικό

Alfa Corse 75 Group A

Aν μια απλή 75άρα συμβολίζει κάτι ιδιαίτερο στην “cuore” (“καρδιά” στα ιταλικά) των alfisti, τότε μία γνήσια Corse είναι το ιερό δισκοπότηρο


Για την ιστορία της υπόθεσης, το 1985, η Alfa Corse, το αγωνιστικό τμήμα της ιταλικής φίρμας, ξεχώρισε τριάντα σασί των Alfa 75 και τα απομόνωσε από την γραμμή παραγωγής

Προέβη στις απαραίτητες παρεμβάσεις σε αναρτήσεις, ενίσχυση στα σημεία αλλά και «αδυνάτισμα». Ο σκοπός ήταν να τα χρησιμοποιήσει ως μελλοντικά αγωνιστικά.

Όσοι γνωρίζουν τις εκδόσεις της 75, θα σκεφτούν αμέσως την «Evoluzione» με τα 410 αντίτυπα, ώστε να ομολογκαριστεί η 1.8 Turbo και να τρέξει στα πρωταθλήματα τουρισμού της εποχής. Spiace signore, ma non! 

Τα συγκεκριμένα τριάντα αυτοκίνητα ήταν ανεξάρτητα και ανήκαν στην Alfa Corse, με ξεχωριστό μάλιστα αριθμό σασί (AC_xxx). Το επίσης εντυπωσιακό είναι πως μία από αυτές, και συγκεκριμένα το σασί υπ`αριθμόν «004», βρισκόταν στη χώρα μας από το 2006

Alfa Corse 75 Group A

75 Group AΣτην Ιταλία, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που βλέπετε, το οδήγησε στις κατηγορίες «Superturismo» και «Supersalita» ο Cesare Fontana, του οποίου το όνομα υπάρχει ακόμα στο αυτοκίνητο. πώς να το κάνουμε; χαρίζει επιπλέον αίγλη στο βιογραφικό του

Η Alfa Corse 75 Group A ξεκίνησε σαν μία εργοστασιακή Group A, με το V6 12v κινητήρα των 2.500 κ.εκ, τον οποίο «μεταμόσχευαν» τότε από την ήδη αγωνιστική Alfetta GTV6.

Aργότερα, «φούσκωσε» μιας και απέκτησε το evo kit. Επίσης, αλλάχθηκε ο κινητήρας με έναν 3.0 V6 24v.

Την Alfa Corse 75 Group A είχαμε την τύχη να την δούμε από κοντά και να τη φωτογραφίσουμε το 2012, στην πίστα των Μεγάρων. Δυστυχώς τότε δεν μας έδειξε τις χάρες της λόγω προβλήματος στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Αλλά δεν ησυχάζουμε ποτέ. Ψάξαμε, βρήκαμε και συνομιλήσαμε με τον μέχρι πρότινος ιδιοκτήτη της. Μας εμπιστεύτηκε και τον ευχαριστούμε θερμά, το documentation που επιβεβαιώνει τις ιδιαίτερες αγωνιστικές καταβολές της signiora.

O ίδιος μας είχε δηλώσει επίσης πως, απ’ το 2012 μέχρι και πρόσφατα που πουλήθηκε στο εξωτερικό, η Corse δεν είχε πατήσει λάστιχο σε πίστα.

Μέχρι, λοιπόν, να ακούσουμε το μελωδικό ήχο ενός ανάλογου V6 ξανά, πάρτε μια γεύση από ένα βίντεο όπου τη δοκιμάζει στην πίστα των Μεγάρων ο Ron Simons, παλιός οδηγός αγώνων και γνωστός από το www.rsrnurburg.com. Εντάξει, μας το χαλάει η μουσική υπόκρουση αλλά και πάλι. 

  • Specs

Κινητήρας: 3,0 V6 24v, ρυθμισμένος από τον Galetti στη Μadova

Iπποδύναμη: 323 bhp στις 7.200 rpm

Ροπή: 463 Nm στις 5.900 rpm

Ανάρτηση: Alfa Corse με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Koni

Μετάδοση: Alfa Corse (Colotti) 5τάχυτο με ευθεία γρανάζια, limited slip diff (90%) και ψυγείο λαδιού

Εξάτμιση: Χειροποίητη από τη CTS, στο Mαρανέλο

Φρένα: Lockheed, αεριζόμενα με διπλές δαγκάνες εμπρός, μονές πίσω

Τροχοί: 10×17, 9×16, 8×16 O.Z. μαγνησίου

Σασί: Alfa Corse 004/86, VIN «161 5800507»

Βάρος: 990 kg


ΥΓ Ευχαριστούμε θερμά τον πρώην ιδιοκτήτη της, Σ.Π., για την παραχώρηση των στοιχείων της Alfa Corse 75 Group A

Photo: Γιώργος Δημόπουλος

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει